Guest Tøs Skrevet 8. Marts, 2017 Så er det snart Torsdag nej hvor vi glæder os til at der kommer nogen frække fyre og hjælper nymfe med at få nok Se annoncen her https://annoncelight.dk/showad/224375 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tøs Skrevet 9. Marts, 2017 Takker de frække fyre (5 stk) der kom og var med til at gøre min drøm til virkelig det var en lækker fræk eftermiddag i var nogen skønne frække fyre og jeg nød det helt vildt og fik en masse lækker sprøjte men jeg kunne nu godt ha brugt en 5-10 stk mere tak til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 9. Marts, 2017 Hej Lyder godt at du har haft en god eftermiddag med de fyrer der mødte op. Håber selv at kunne deltage næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tøs Skrevet 9. Marts, 2017 Hej Kinky fyr Der bliver ikke flere GB med mig . Det var noget jeg gerne ville prøve og nu har jeg prøv det og det var lækkert at prøve at der var en lækker stiv pik heletiden og alle steder mvh Tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 9. Marts, 2017 Tøs skrev, for 14 minutter siden: Hej Kinky fyr Der bliver ikke flere GB med mig . Det var noget jeg gerne ville prøve og nu har jeg prøv det og det var lækkert at prøve at der var en lækker stiv pik heletiden og alle steder mvh Tøs En eller anden dag - om nogen tid - får du måske nogle fornemmelser og tænker - - - måske lige én gang til - for at være helt sikker - for det var jo spændende -men så heller ikke mer' - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tøs Skrevet 9. Marts, 2017 Pigeforskeren nej det tror jeg ikke at det ville har prøvet meget i livet som var lækkert også uden at gøre det igen fordi at det var super godt dennegang er det jo ikke sikkert at det bliver det næste gang Men måske et gangbang med kun piger/kvinde det kunne jeg godt tænke mig at prøve og hvor min mand kun må kigge på evt bundet til en stol Hihi men det er nok svært at finde piger til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg