Hop til indhold
Guest Tøs

GangBang på Fyn med nymfe

Recommended Posts

Guest Tøs

Takker de frække fyre (5 stk) der kom og var med til at gøre min drøm til virkelig ;-) det var en lækker fræk eftermiddag ;-) 

i var nogen skønne frække fyre ;-)  og jeg nød det helt vildt :-P og fik en masse lækker sprøjte ;-) 

men jeg kunne nu godt ha brugt en 5-10 stk mere :-P  :-P  

tak til jer :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tøs

Hej Kinky fyr

Der bliver ikke flere GB med mig ;-). Det var noget jeg gerne ville prøve ;-)  og nu har jeg prøv det og det var lækkert at prøve at der var en lækker stiv pik heletiden og alle steder ;-) 

mvh Tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tøs skrev, for 14 minutter siden:

Hej Kinky fyr

Der bliver ikke flere GB med mig ;-). Det var noget jeg gerne ville prøve ;-)  og nu har jeg prøv det og det var lækkert at prøve at der var en lækker stiv pik heletiden og alle steder ;-) 

mvh Tøs

En eller anden dag - om nogen tid - får du måske nogle fornemmelser og tænker - - - måske lige én gang til - for at være helt sikker - for det var jo spændende -men så heller ikke mer' - 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tøs

Pigeforskeren

nej det tror jeg ikke at det ville ;-) har prøvet meget i livet som var lækkert også uden at gøre det igen ;-) fordi at det var super godt dennegang er det jo ikke sikkert at det bliver det næste gang :-) 

Men måske et gangbang med kun piger/kvinde det kunne jeg godt tænke mig at prøve ;-) og hvor min mand kun må kigge på evt bundet til en stol :-P:-P Hihi men det er nok svært at finde piger til :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...