Hop til indhold
Romantikeren

10 smukke kvinder på den klassisk musiks stjernehimmel

Recommended Posts

Hej alle

Der er mange steder på nettet en liste af kvinder som er umådelig smukke, gerne superstjerner politikere og sportsstjerne. Jeg vil nu lave en liste med smukke kvinder der er en fryd for øjet og til dem der som mig, dem findes der for lidt af også er en fryd for ørerne. Nogen spiller lige så smukt som deres udseende, så lyt til disse klassisk musiks skønheder, og måske får man en ekstra dimension.   tag en lyt eller bare nyd kvinden eller begge dele.

1. Den russiske Pianist Ksenia Kogan.

Billedresultat for Ksenia Kogan

2. Super smukke Lettisk pianist Olga Jegunova

Billedresultat for olga jegunova

3. Den græske Harpenist Yolanda Kondonassis

Relateret billede

4. Den lettisk Violinist Baiba Skride med sin over 300 år gammel Stradivarius

Billedresultat for baiba skride

5. En skønhed fra Kaukasus som brillere på sin Violin Gerogiske Lisa Bastiashvilli

Billedresultat for lisa batiashvili

6. En af klassiske verdens største superstjerner Hollandske Janine Jansen

Billedresultat for janine jansen

7. Slovenske Lana Trotovsek

Billedresultat for lana trotovsek

8. Den Amerikanske violinist Hillary Hahn dog for nogen år siden hun er vist stoppede som Violinist.

Billedresultat for hilary hahn

9. En af Verdens bedste pianister , hvis ikke den bedste Ukrainske Valentina Lisitsa

Billedresultat for Valentina Lisitsa

10. Og slutterligt den franske pianist Helene Grimaud, holder sig virkelig godt man kan ikke se på hende at hun næsten er 50

Billedresultat for helene grimaud

Velbekomme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lowmax

Anna Netrebko - Rusalkas sang til månen- jeg kan godt lide brune øjne. Hun er da sød<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sonofsam

Husker du hende, der sang "Barcelona" sammen med Freddie Mercury og Queen? Jeg husker ikke hendes navn, blot at hun var en ret stor, men meget flot quinde med en enormt god stemme!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der jo også den østrigske sopran Gundula Janowitz:

hqdefault.jpg

... og Wilheminia Fernandes

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den tidligere russiske, nu østrigske sopran Anna Netrebko, som er i fyrrerne,var også ganske pæn i hendes unge år..(Ved ikke lige hvad der sker for de sommerfugle)

38a799497ea0d9eb3e952dbefe0808e6.jpg

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 42 minutter siden:

Denne tråd havde jeg ikke lige set komme :-)

Jeg vil gerne vise verden er den ikke er så sort og hvid som alle går og tror. Den klassisk musik verden er så endestående og så kompliceret. det sætter en til at tænke ekstra over den moderne verdens hæsblæsende tempo. lige stoppe op og nyde et stykke musik, hvor man ved at pianisten har øvet sig i rigtigt mange år ensomt disciplinæret til ære og opposition til den moderne verden.

for nogen er de selve musikken de spiller ikke musikken..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterpedal skrev, for 13 minutter siden:

Vanessa mae. Violinist fra england men halv thai og halv kinesisk.

38fe9342ab86a86c9397f33a22d3aad7.jpg

Hun er en godte Hun stillede vist også til vinterolympiaden kan ikke lige huske hvornår. Hvordan det gik lad os bare sige det sådan hun vandt ikke medajler. Hun fik en ærefuld sidste plads

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, 1 time siden:

Der er flere her: http://www.ranker.com/list/hottest-female-classical-musicians/dude

Anne-Sophie Mutter og Danielle de Niese hører med på sådan en liste.

Selvfølgelig er der også en liste over disse, jeg anede det så ikke. havde listen mon set anderledes ud hvis man tog de 47 bedste kvindelige musikere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...