Hop til indhold
smads

Lucky var alle pengene værd

Recommended Posts

Det var længe siden jeg har besøgt en prostitueret da der har været lidt lavvande i kassen. Jeg lagde turen forbi DaisyClub i morges, og besluttede mig for en time med Lucky.

Lucky er en smuk pige, ifølge hjemmesiden https://daisyclub.dk/lucky er hun 23 år gammel, hvilket nok skal passe, selvom det kan være svært at sige hvor gammel asiatiske piger er. Billederne på hjemmesiden er svære at bedømme fordi man ikke kan se hendes ansigt, men når man står foran hende er hun helt sikkert en smuk pige.

Lucky er ikke så høj, men jeg vil ikke sige at hun er rigtig spinkel, faktisk ret naturlig vil jeg sige. Hendes bryster er ægte, og selvom de ikke står lige ud i luften er de flotte og som resten af hende naturlige. Forneden er hun helt glat.

Som sædvanligt på DaisyClub fik jeg først et bad, Lucky svøbte mig i et badehåndklæde, gav mig et kys og tog mig ind på værelset. Hun smuttede hurtigt selv i bad og kom tilbage. Jeg havde lagt mig på maven på sengen fordi jeg var blevet lidt "opstemt" mens jeg ventede, så Lucky hoppede op på sengen og kyssede mig med tungen i det ene øre. Jeg blev liggende uden at røre mig, så hun begyndte at kysse mig ned over ryggen, og og satte sig mellem mine ben, som hun spredte og trak min pik frem og kyssede den. Hun spredte mine ben helt ud til siden, og begyndte at slikke mig i røven, sådan helt godt og grundigt. Det stod på i flere minutter, mens hun forsigtigt kælede for min pik med hånden. Hun skubbede mine ben op under mig så hun rigtigt kunne komme til. Fuck en omgang. Jeg blev nervøs for at komme allerede, så jeg vendte mig om og lagde hende om på ryggen. Startede med at kysse hendes bryster, hvilket de tydeligt godt kunne lide. Kyssede hende ned over hendes mave og begyndte at slikke hendes glatte fisse. Hun gav god lyd fra sig, og greb fast men kærligt fat i mit hår og pressede mit hoved mod hendes klitoris. Dejligt når en pige er med i det der sker. Jeg fik et kondom på og trængte op i hende. Jeg er åbenbart ikke så veludrustet som mange andre der har været hos DaisyClub for nyligt, for jeg havde ingen problemer. Hun var allerede godt og grundigt våd, og bevægede sig begærligt under mig. Jeg kom mens hun holdte sig fast ind til sig.

Vi lå og kælede lidt, og hun gjorde min pik ren og begyndte at sutte på den. Jeg blev stiv igen, men kunne ikke komme igen så hurtigt.

Lucky var alle pengene værd. Hun gjorde sit bedste for at give mig en god oplevelse. Jeg kunne godt have lyst til at besøge hende igen, men når det nok ikke da der er noget tid til der er penge på kontoen igen, og de har det med at skifte pigerne ret hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...