deralte 2239 Skrevet 8. Marts, 2017 Er der nogen der kan fortælle mig, hvad det er for noget. Det er tilsyneladende en datingside, der er fuld af villige kvinder. Det lyder til at være fantastisk godt, og med min indbyggede skepsis har jeg det sådan, at når noget lyder for godt er der ofte ikke hold i det. Nogen der kan fortælle mer om det?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 8. Marts, 2017 Et hurtigt check på trustpilot siger resten :-O... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 8. Marts, 2017 Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det som oftest fup og fidus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. Marts, 2017 Hehe Hvornår er man 'erfaren Dater'....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dumle 80 Skrevet 8. Marts, 2017 I bunden af siden står der: "Profilerne på denne chat service er delvist fiktive, fysiske aftaler med disse fiktive profiler er ikke muligt. Du betaler 5-10 kr pr kredit." Dette fortæller vist alt om hvilken type side der er tale om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 8. Marts, 2017 Ok. Tak for hjælpen og synspunkterne. Snyd og bedrag. Endnu et forsøg på at lokke penge fra mænd, ved at sælge drømme om noget, der ikke findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 8. Marts, 2017 Hov hov, der alte prøv nu bare. og spørg efter mig saftige Sanne på 25 år. Ja altså det er mit kunstner navn derinde. I virkeligheden hedder jeg Bent men jeg får 0,35 kr pr besked du skriver som du betaler 1 kr for... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 122 Skrevet 9. Marts, 2017 Er man i tvivl, så læs betingelserne, for i punkt 4.4 står der også som tidligere nævnt, det med fiktive profiler til underholdningsbrug! Dette SKAL fremgå af betingelserne, og hvis man klikker ja til, at man har accepteret disse, så er man jo ikke blevet snydt, eller??? Der er i hvert ingen tvivl om, at de scorer mange penge på naive mænd, der får mange beskeder fra lækre damer, og skriver besked på besked! Hvis jeg skulle på markedet for sexdating ville jeg uden tvivl vælge de sider, hvor man betaler én pris pr. måned og så har fuld bevægelighed i alle funktioner uden merpris. Jeg havde selv god erfaring med scor.dk for 7-8 år siden. Jeg ved ikke, hvordan det er nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg