Hop til indhold
deralte

erfarnedatere.dk

Recommended Posts

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad det er for noget. Det er tilsyneladende en datingside, der er fuld af villige kvinder. Det lyder til at være fantastisk godt, og med min indbyggede skepsis har jeg det sådan, at når noget lyder for godt er der ofte ikke hold i det.

Nogen der kan fortælle mer om det??

Del dette indlæg

Link til indlæg

I bunden af siden står der: "Profilerne på denne chat service er delvist fiktive, fysiske aftaler med disse fiktive profiler er ikke muligt. Du betaler 5-10 kr pr kredit."

Dette fortæller vist alt om hvilken type side der er tale om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok. Tak for hjælpen og synspunkterne. Snyd og bedrag. Endnu et forsøg på at lokke penge fra mænd, ved at sælge drømme om noget, der ikke findes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov hov, der alte prøv nu bare.

og spørg efter mig saftige Sanne på 25 år. Ja altså det er mit kunstner navn derinde. I virkeligheden hedder jeg Bent men jeg får 0,35 kr pr besked du skriver som du betaler 1 kr for...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er man i tvivl, så læs betingelserne, for i punkt 4.4 står der også som tidligere nævnt, det med fiktive profiler til underholdningsbrug!

Dette SKAL fremgå af betingelserne, og hvis man klikker ja til, at man har accepteret disse, så er man jo ikke blevet snydt, eller??? :huh:

Der er i hvert ingen tvivl om, at de scorer mange penge på naive mænd, der får mange beskeder fra lækre damer, og skriver besked på besked! :(

Hvis jeg skulle på markedet for sexdating ville jeg uden tvivl vælge de sider, hvor man betaler én pris pr. måned og så har fuld bevægelighed i alle funktioner uden merpris.

Jeg havde selv god erfaring med scor.dk for 7-8 år siden. Jeg ved ikke, hvordan det er nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...