Hop til indhold

erfarnedatere.dk

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad det er for noget. Det er tilsyneladende en datingside, der er fuld af villige kvinder. Det lyder til at være fantastisk godt, og med min indbyggede skepsis har jeg det sådan, at når noget lyder for godt er der ofte ikke hold i det.

Nogen der kan fortælle mer om det??

Skrevet

Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det som oftest fup og fidus.

Skrevet

Hehe Hvornår er man 'erfaren Dater'....? 

Skrevet

I bunden af siden står der: "Profilerne på denne chat service er delvist fiktive, fysiske aftaler med disse fiktive profiler er ikke muligt. Du betaler 5-10 kr pr kredit."

Dette fortæller vist alt om hvilken type side der er tale om.

Skrevet
  • Author

Ok. Tak for hjælpen og synspunkterne. Snyd og bedrag. Endnu et forsøg på at lokke penge fra mænd, ved at sælge drømme om noget, der ikke findes.

Skrevet

Hov hov, der alte prøv nu bare.

og spørg efter mig saftige Sanne på 25 år. Ja altså det er mit kunstner navn derinde. I virkeligheden hedder jeg Bent men jeg får 0,35 kr pr besked du skriver som du betaler 1 kr for...

Skrevet

Er man i tvivl, så læs betingelserne, for i punkt 4.4 står der også som tidligere nævnt, det med fiktive profiler til underholdningsbrug!

Dette SKAL fremgå af betingelserne, og hvis man klikker ja til, at man har accepteret disse, så er man jo ikke blevet snydt, eller??? :huh:

Der er i hvert ingen tvivl om, at de scorer mange penge på naive mænd, der får mange beskeder fra lækre damer, og skriver besked på besked! :(

Hvis jeg skulle på markedet for sexdating ville jeg uden tvivl vælge de sider, hvor man betaler én pris pr. måned og så har fuld bevægelighed i alle funktioner uden merpris.

Jeg havde selv god erfaring med scor.dk for 7-8 år siden. Jeg ved ikke, hvordan det er nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.