Hop til indhold
Guest Aalborg

Søndre Ringgade 21, Århus

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle brødre..

I går fandt jeg på Annoncelight følgende annonce:

Thai-Massage i Aarhus - Fra kr. 190,-

Hende på billederne ser lækker ud.

Nogen der ved mere om pigerne/stedet og deres ydelser?

Jerg har prøvet at kontakte dem pr. tlf., men igen "de siger jo ikke andet end kom og se". Lyder også godt, men det er en lang køretur, hvis det så er en fuser...

Jeg har et nært forestående besøg i området - så kom frit frem med en anmeldelse eller evt. en PM

hilsen fra Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

...har lige været der. Sød pige, ældre end man tror,  med godt humør i lårkort kjole, massage er kun ok, men hun er dælme god til at pirre...blid tantra med fingerspidserne. Opvarmet madras uden hul til hovedet. tog ikke mod tilbud om mere, men tror der er mere end HJ på menuen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Jankanda skrev, for 17 minutter siden:

...har lige været der. Sød pige, ældre end man tror,  med godt humør i lårkort kjole, massage er kun ok, men hun er dælme god til at pirre...blid tantra med fingerspidserne. Opvarmet madras uden hul til hovedet. tog ikke mod tilbud om mere, men tror der er mere end HJ på menuen. 

Hej Jakanda.

Tak for dit svar. Kan du huske, om det er en af pigerne fra billederne på Annoncelight, så takker jeg....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...