jhdk 19 Skrevet 7. Marts, 2017 Hvis man savner sex finder man det måske her, men nærhed mellem 2 mennesker finder man ikke her, jeg er måske lidt nærtagende har besøgt et par stykker her men mine behov er mere nærvær måske sex det er måske at jeg stadig er naiv i min alder, men håber at finde en person som man kan have det rart med og give hianden glæder det er vigtigt i mit univers knus jhdk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 7. Marts, 2017 Dejligt at høre en mening selv om du udgiver dig som glædespigerne or jeg måske naiv men har haft glæde mellem gå og mig knus Jørn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 7. Marts, 2017 Er dette en form for kontaktannonce? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 7. Marts, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden: Er dette en form for kontaktannonce? Du har satme humor det må jeg give dig TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 7. Marts, 2017 Ja det er altid godt at have humor men er desværre blevet misforstået mange gange her kh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 7. Marts, 2017 Haft fornøjelsen af at have besøg af fler og besøgt en del privat er desværre ikke til klinikker knus hav det godt dem der kender mig har mit nummer jhdk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 7. Marts, 2017 jhdk skrev, for 5 minutter siden: Ja det er altid godt at have humor men er desværre blevet misforstået mange gange her kh Ok Feset ind !!!! Du er mand savner mere end sex med en GP ! er det korrekt ? Så er svaret toldmod og mange penge !!! Utallige besøg hos den samme GP igen og igen !! Tillid og nærhed kommer efter længere samhørighed så ¨får du det du mangler i din beskrivelse !! MEEEEN stadig sjællent gave at få !! der er lang mellem snapsene. Gudskelov ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 7. Marts, 2017 Desværre drikker jeg ikke har været ædru i 16 år men du har måske et problem så skulle du søge hjælpn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 7. Marts, 2017 jhdk skrev, for 3 minutter siden: Desværre drikker jeg ikke har været ædru i 16 år men du har måske et problem så skulle du søge hjælpn Måske skal du bare logge af EG og kalde det en dag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 7. Marts, 2017 jhdk skrev, for 7 minutter siden: Desværre drikker jeg ikke har været ædru i 16 år men du har måske et problem så skulle du søge hjælpn Håber du bliver lyjjelig og finder det du søger der ude ! Alt held herfra ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 7. Marts, 2017 Ja det tror jeg du har ret i kh Jørnille have givet mit nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 7. Marts, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Måske skal du bare logge af EG og kalde det en dag. UUUUU Du skulle have en krammer Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 7. Marts, 2017 Jeg er glad for gp men vil gerne selv vælge og forventer at DI overnatter men DR er for mange helt unge der tror deresse fisse er undværlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 7. Marts, 2017 jhdk skrev, for 3 minutter siden: Jeg er glad for gp men vil gerne selv vælge og forventer at DI overnatter men DR er for mange helt unge der tror deresse fisse er undværlig DEKODER SØGES TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 7. Marts, 2017 Prøver at gå på chatten men der skerheller ikke noget ellers. god nat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 7. Marts, 2017 Jeg fatter ikke en meter af hvad der foregår i denne streng?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 7. Marts, 2017 Der er ikke noget at takke for her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 8. Marts, 2017 jhdk skrev, for 5 timer siden: Dejligt at høre en mening selv om du udgiver dig som glædespigerne or jeg måske naiv men har haft glæde mellem gå og mig knus Jørn Jeg udgiver mig ikke for at være GP.. Jeg er en GP. Har annonce på annoncelight.dk Jeg synes bare at det du skriver er en dejlig holdning at have. Nærvær og intensitet er dejligt. Hvis du relaterede til mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 8. Marts, 2017 jp skrev, for 8 timer siden: Ok Feset ind !!!! Du er mand savner mere end sex med en GP ! er det korrekt ? Så er svaret toldmod og mange penge !!! Utallige besøg hos den samme GP igen og igen !! Tillid og nærhed kommer efter længere samhørighed så ¨får du det du mangler i din beskrivelse !! MEEEEN stadig sjællent gave at få !! der er lang mellem snapsene. Gudskelov ! Nemlig, lige mine ord - tålmod, penge og så måske i ny og næ en gave givet til GP´en med indføling, og det behøver altså ikke være en diamantring til 1, mio. ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 8. Marts, 2017 jhdk skrev, for 8 timer siden: Jeg er glad for gp men vil gerne selv vælge og forventer at DI overnatter men DR er for mange helt unge der tror deresse fisse er undværlig Så sats på nogen på din egen alder. God vind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 8. Marts, 2017 jhdk skrev, for 8 timer siden: Ja det er altid godt at have humor men er desværre blevet misforstået mange gange her kh Husk selv og udvise respekt overfor andre. Det kommer man langt med. kh S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg