Hop til indhold
jhdk

Hej moden fyr

Recommended Posts

Hvis man savner sex finder man det måske her, men nærhed mellem 2 mennesker finder man ikke her, jeg er måske lidt nærtagende har besøgt et par stykker her men mine behov er mere nærvær måske sex det er måske at jeg stadig er naiv i min alder, men håber at finde en person som man kan have det rart med og give hianden glæder det er vigtigt i mit univers knus jhdk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt at høre en mening selv om du udgiver dig som glædespigerne or jeg måske naiv men har haft glæde mellem gå og mig knus Jørn 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden:

Er dette en form for kontaktannonce? 

Du har satme humor det må jeg give dig TAK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haft fornøjelsen af at have besøg af fler og besøgt en del privat er desværre ikke til klinikker knus hav det godt dem der kender mig har mit nummer jhdk

Del dette indlæg

Link til indlæg
jhdk skrev, for 5 minutter siden:

Ja det er altid godt at have humor men er desværre blevet misforstået mange gange her kh 

Ok Feset ind !!!! Du er mand savner mere end sex med en GP ! er det korrekt ? 

Så er svaret toldmod og mange penge !!! 

Utallige besøg hos den samme GP igen og igen !!

Tillid og nærhed kommer efter længere samhørighed så ¨får du det du mangler i din beskrivelse !!

MEEEEN stadig sjællent gave at få !! der er lang mellem snapsene. Gudskelov !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre drikker jeg ikke har været ædru i 16  år men du har måske et problem så skulle du søge hjælpn

Del dette indlæg

Link til indlæg
jhdk skrev, for 7 minutter siden:

Desværre drikker jeg ikke har været ædru i 16  år men du har måske et problem så skulle du søge hjælpn

Håber du bliver lyjjelig og finder det du søger der ude ! Alt held herfra !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Måske skal du bare logge af EG og kalde det en dag. 

UUUUU Du skulle have en krammer Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er glad for gp men vil gerne selv vælge og forventer at DI overnatter men DR er for mange helt unge der tror deresse fisse er undværlig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jhdk skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er glad for gp men vil gerne selv vælge og forventer at DI overnatter men DR er for mange helt unge der tror deresse fisse er undværlig 

DEKODER SØGES TAK

Del dette indlæg

Link til indlæg
jhdk skrev, for 5 timer siden:

Dejligt at høre en mening selv om du udgiver dig som glædespigerne or jeg måske naiv men har haft glæde mellem gå og mig knus Jørn 

Jeg udgiver mig ikke for at være GP.. Jeg er en GP. Har annonce på annoncelight.dk 

Jeg synes bare at det du skriver er en dejlig holdning at have. Nærvær og intensitet er dejligt. 

Hvis du relaterede til mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
jp skrev, for 8 timer siden:

Ok Feset ind !!!! Du er mand savner mere end sex med en GP ! er det korrekt ? 

Så er svaret toldmod og mange penge !!! 

Utallige besøg hos den samme GP igen og igen !!

Tillid og nærhed kommer efter længere samhørighed så ¨får du det du mangler i din beskrivelse !!

MEEEEN stadig sjællent gave at få !! der er lang mellem snapsene. Gudskelov !

Nemlig, lige mine ord - tålmod, penge og så måske i ny og næ en gave givet til GP´en med indføling, og det behøver altså ikke være en diamantring til 1, mio. !

Del dette indlæg

Link til indlæg
jhdk skrev, for 8 timer siden:

Så sats på nogen på din egen alder. God vind :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
jhdk skrev, for 8 timer siden:

Ja det er altid godt at have humor men er desværre blevet misforstået mange gange her kh 

Husk selv og udvise respekt overfor andre. Det kommer man langt med.

kh

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...