JenniferRomantica 18121 Skrevet 7. Marts, 2017 Jeps den har jeg prøvet tit.. Faktisk så sent som i dag da min engelsk lærer sagde "Your oral is really good" (ja hey hey hey.. Jeg fremlagde en mundtlig opgave.. Altså bogstavelig talt.. Hahaha..) og jeg skulle til at sige "who told you?" Eller "rumors spreads fast".. Eller den gode gamle "det sagde han også igår".. Hahaha.. 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 7. Marts, 2017 Jeg elsker dig mere og mere 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 7. Marts, 2017 Ja det er fed humor !! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 8. Marts, 2017 @JenniferRomantica jeg tænker uvægerligt på, at dit franske sikkert også er glimrende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18121 Skrevet 8. Marts, 2017 Plantard skrev, for 11 timer siden: @JenniferRomantica jeg tænker uvægerligt på, at dit franske sikkert også er glimrende Merci.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 9. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, den 8/3/2017 at 18:27: Merci.. Hahaha.. Nu er det jo kun en gisninger, og ikke baseret på egentlige erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18121 Skrevet 9. Marts, 2017 Plantard skrev, 1 time siden: Nu er det jo kun en gisninger, og ikke baseret på egentlige erfaringer Nej nej.. Men bare at du havde den fornemmelse er da et kompliment.. Hehe.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, den 07/03/2017 at 23:02: Jeps den har jeg prøvet tit.. Faktisk så sent som i dag da min engelsk lærer sagde "Your oral is really good" (ja hey hey hey.. Jeg fremlagde en mundtlig opgave.. Altså bogstavelig talt.. Hahaha..) og jeg skulle til at sige "who told you?" Eller "rumors spreads fast".. Eller den gode gamle "det sagde han også igår".. Hahaha.. hehehe. Få lige din engelsklærer til at lære dig at stave "beauty"..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18121 Skrevet 10. Marts, 2017 tvr skrev, for 11 timer siden: hehehe. Få lige din engelsklærer til at lære dig at stave "beauty"..... Hvornår har jeg da stavet det forkert.? Hehe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: Hvornår har jeg da stavet det forkert.? Hehe.. Og det hedder heller ikke "rumors spreads fast". Det er kun i 3. person ental verbet tilføjes "s" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Hvornår har jeg da stavet det forkert.? Hehe.. Jeg tror han hentyder til din signaturtekst, hvor du bare har glemt at taste u i sætningen; "Beaty comes from pain" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 10. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Hvornår har jeg da stavet det forkert.? Hehe.. I din autounderskrift hver gang du laver et indlæg hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Hvornår har jeg da stavet det forkert.? Hehe.. Så jeg er ikke den eneste som har lagt mærke til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 10. Marts, 2017 Skulle det ikke være stavet "booty" Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18121 Skrevet 10. Marts, 2017 Jeg ser aldrig den der autosignatur fordi den kun kommer frem på pc.. Hehe.. Det derfor jeg ikke har tænkt nærmere over det.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg