Hop til indhold
indokarami

Er det bare mig? (ingen selfies her - mener ikke "nøgne mig" med ordet bare...)

Recommended Posts

StudineMILF skrev, 1 time siden:

baremig, har da vist sin røv inde i DAGENS RØV mener jeg det hedder  i Hyggesnak. Smut du derind :D

Og det gjorde jeg så :) Jeg er klart fan, go røv, @Baremig:D

Blot en skam at den slags virkelighedsnære lækkerier forsvinder lidt i sådan en tråd.... jeg er klart fan af selfietråde, hvor man ikke så nemt overser det gode :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt interessant at se hvor mange der ønsker en kniv skrap og  fast struktur på EG. Det er sådant fint nok, men det kan så undre mig lidt, at den "sløsede"  struktur, åbenbart kan virke som et forholdsvist kraftigt irritationsmoment.

Sorry - min i min verden synes jeg at oplægget beskæftiger sig med bagateller

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Sorry - min i min verden synes jeg at oplægget beskæftiger sig med bagateller

Fair nok - alle har ret til en mening. Husk blot at det er bagateller i din verden, ikke nødvendigvis i andres... Ganske som du kan finde noget mere alvorligt og andre vil betragte det som værende en bagatel... Det er jo det vi kalder forskellighed :) Og derfor også retten til at føle irritation over "bagateller", som man selv vurderer som selvfølgeligheder ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@indokarami

Jeg er helt med på, at vi alle er forskellige. På et site som EG betyder det vel bare, at vi skal være lidt tolerante. Jeg kan såmænd godt acceptere, at der strammes lid op på strukturen, omvendt må mennesker der har et ekstremt behov for fast struktur også være lidt åben overfor de mere kreative og ustrukturerede typer

Det kan jo hurtigt blive en debat om hvad er vigtigst 

1) struktur og regler

2) indhold og debatter der udvikler sig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
indokarami skrev, Lige nu:

Eller konstaterer... kartoffel kartoffel :D 

Undskyld, så har jeg misforstået emnet, som jeg opfattede som et ønske om, at folk som eksempelvis jeg, skulle tage mere hensyn til, dem på sitet hvor fast struktur betyder endda rigtig meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 6 timer siden:

@Baremig 

Indokarami skriver om blandt andet at citere aaalt for langt .....

Det problem klarer jeg ofte ved at gå ind i indlægget og slette store dele og kun bevare dét, jeg vil kommentere. Anstændigvis plejer jeg så at sætte .... hvor jeg har udeladt noget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
jp skrev, for 16 timer siden:

JA da og tak vi mangler bare en tråd !!!!!!! Og det er GP Tråden ! Ja GP tråden hvor gp lægger deres fede foto ud !!

Prøvede i 30 min men røg ud på grund af ophavs ret !! Så kære GP lav en ny tråd med jeres egne foto !! 

Det bliver et hit !! Hvem tør starte @JenniferRomantica @StudineMILF @Bare mig @Kinky Camilla Ja i er jo skønne så vi er

bare spændte og glæder os !! JP

Hej @JP ved ik li helt hva det går ud på. Jeg har mine billeder på annoncelight og er det ik ok godt nok.... kender ik tråde herinde med piger og foto. Måske jeg lidt en knold til det cyberspace ;) knus Kinky Camilla ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 33 minutter siden:

og slette store dele og kun bevare dét, jeg vil kommentere.

Det er meget lettere at markere det man vil citere, så kommer der en lille dialogboks frem med "citer dette".  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 37 minutter siden:

Det er meget lettere at markere det man vil citere, så kommer der en lille dialogboks frem med "citer dette".  

Også hvis man plukker hist og her i sætningerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 1 minut siden:

Nej desværre.

Så er det jo den rigtige fremgangsmåde, jeb benytter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Regler er gode  -  at overholde dem er bedre  -  men vil de blive overholdt af alle?

NEJ OG ATTER NEJ.

Til sidst ender det vel så med, at der kun er et par håndfulde brugere tilbage.

Jeg har ikke  -  og er ikke så meget på at jeg gider  -  sat mig ordentligt ind i de små finurlige ting ved lille EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Undskyld, så har jeg misforstået emnet, som jeg opfattede som et ønske om, at folk som eksempelvis jeg, skulle tage mere hensyn til, dem på sitet hvor fast struktur betyder endda rigtig meget. 

No problem, ingen grund til at undskylde :D Nogle af mine oprindelige punkter gik på at "overholde" den herinde opbyggede struktur og følge retningslinjerne. De øvrige - fleste - af punkterne var primært en undren over ulogiske handlinger. 

Og så selvfølgelig også for at hyggesnakke (/debattere) lidt ;) Skrev blot at vores debat også kunne fremstå som en række af konstateringer. Same shizzle :)

@Connoisseur -> tak for tip. Jeg kendte "Citér indlæg" og "Multiciter", men ikke den anden lille finesse... :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
indokarami skrev, for 18 timer siden:

Ohøj derude bag skærmene :)

Nu har jeg ikke været bruger på siden i flere årtier.... men synes jeg ser en trend i øjeblikket. Og det kan godt være den har været der hele tiden, hvad ved jeg? ;)

Der er bare hist og her nogle små ting, jeg undrer mig over.... og det er ikke sikkert, at det nogensinde bliver bedre. Men på den anden side, hvis jeg ikke nævner det eller andre heller ikke gør, så sker der jo heller ikke noget ved det :D 

I en ikke-prioriteret rækkefølge synes jeg, at jeg pt. oplever:

1) Rigtig mange efterlysninger placeret under anmeldelser -> dvs. fejlplaceret.... jeg tænker "Hvor svært kan det være?".. jo jo, for nogle sikkert rigtigt svært, men come on :)

2) Flere anmeldelser der ikke lige har GP'ens/stedets navn og by i titlen -> ærgerligt da det nu engang højner kvaliteten af indlægget og forummet som sådan...

3) Mange "nye brugere" med en helt fantastisk anmeldelse, der mere kunne minde om en annonce -> jeg ved godt, at vi alle har været nye på et tidspunkt - og det er helt ok :) Men man kunne jo lige vælge at blande sig lidt i debatten, kommentere et par andre anmeldelser/indlæg, så man fik etableret lidt "goodwill" herinde. Jeg indrømmer da blankt, at hvis en anmeldelse lugter lidt for langt væk af "reklame", så tillægger jeg den stort set ingen værdi....

4) At der meget ofte bliver skrevet "Pas godt på hende", "Vær god mod hende" og i den dur -> Jeg ved godt det ikke er en selvfølge for alle, men det burde det da være. Jo jo, vi er kunder og nogle mener, at "kunden altid har ret". Men alligevel skal man sg' da behandle andre mennesker pænt. Det kaldes pli :D 

5) At der i mange tråde ofte bliver afsporet (typisk i form af kritik) -> Selvfølgelig skal der være plads til uenighed. Men vi har ikke noget, der kaldes "ytringspligt". I nogle tilfælde kan det være bedre at forholde sig tavs, hvis man ikke har noget pænt at sige. Er sikker på der også er nogle (af ukendt grund eller bare for at være på tværs), der er uenig i dette indlæg. Fair nok. Det må man også gerne være og må gerne ytre det. Det er mere de tidspunkter, der svarer til at brokke sig over, at TV2 sender en "lortefilm" i stedet for blot at skifte kanal eller slukke for sit fjernsyn, jeg har i tankerne... :)

6) At mange i en tråd skriver "følger lige med her" og andre brokker sig over, at de har skrevet det -> man kan jo vælge "Følg indlæg" funktionen, hvis man ikke har andet at byde ind med end "følger lige med her"... men man kan jo også undlade endnu en afsporing ved at brokke sig over det i samme tråd ;)

7) At alt for ofte i en billedtråd ses citater, der indeholder originalbillederne -> Det er forholdsvis nemt at slette lidt fra citatet, så der kun er en konkret tekst, man henviser til.... Eller i det hele taget blot kommentere a la "Top lækre billeder der!". Hvis man vil se billederne, kan man jo scrolle i tråden. Det er ikke nødvendigt at se dem på 5 sider :D

8) At "Hyggesnak" er blevet til en "Se det her billede jeg fandt på internettet" forum -> Der kunne det være rart med et forum eller underforum, der var designet til det. Det er nok bare mig, der hellere vil se på "de rigtige kvinder" herinde end noget tilfældigt fundet på nettet, der lige passer i en eller anden tråd, der allerede eksisterer eller man lige opretter... "Der mangler en tråd med halvskaldede, supertynde, fuldtatoverede, delvist behårede kvinder med gullig pigmentering" eller i den dur.... Ja, det er nok bare mig, der hellere vil se på en af "vores" dejlige GP'ere taget let uprofessionelt i stedet for et eller andet underligt modelbillede eller en helt igennem ukendt person... Og nej, det er ikke for at fedte for dem. Jeg nyder faktisk at se billeder som fx. en fræk GP'er i sit casual hangout dress.... Det passer rigtig godt ind i Joey Moes "Smukkest på en søndag" :)

Surt opstød? Næh.... ikke spor. Bare lidt stof til eftertanke :D 

"Don't change, just think about how you act and react..."

Enig - i næsten alle punkterne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...