Hop til indhold
indokarami

Er det bare mig? (ingen selfies her - mener ikke "nøgne mig" med ordet bare...)

Recommended Posts

Ohøj derude bag skærmene :)

Nu har jeg ikke været bruger på siden i flere årtier.... men synes jeg ser en trend i øjeblikket. Og det kan godt være den har været der hele tiden, hvad ved jeg? ;)

Der er bare hist og her nogle små ting, jeg undrer mig over.... og det er ikke sikkert, at det nogensinde bliver bedre. Men på den anden side, hvis jeg ikke nævner det eller andre heller ikke gør, så sker der jo heller ikke noget ved det :D 

I en ikke-prioriteret rækkefølge synes jeg, at jeg pt. oplever:

1) Rigtig mange efterlysninger placeret under anmeldelser -> dvs. fejlplaceret.... jeg tænker "Hvor svært kan det være?".. jo jo, for nogle sikkert rigtigt svært, men come on :)

2) Flere anmeldelser der ikke lige har GP'ens/stedets navn og by i titlen -> ærgerligt da det nu engang højner kvaliteten af indlægget og forummet som sådan...

3) Mange "nye brugere" med en helt fantastisk anmeldelse, der mere kunne minde om en annonce -> jeg ved godt, at vi alle har været nye på et tidspunkt - og det er helt ok :) Men man kunne jo lige vælge at blande sig lidt i debatten, kommentere et par andre anmeldelser/indlæg, så man fik etableret lidt "goodwill" herinde. Jeg indrømmer da blankt, at hvis en anmeldelse lugter lidt for langt væk af "reklame", så tillægger jeg den stort set ingen værdi....

4) At der meget ofte bliver skrevet "Pas godt på hende", "Vær god mod hende" og i den dur -> Jeg ved godt det ikke er en selvfølge for alle, men det burde det da være. Jo jo, vi er kunder og nogle mener, at "kunden altid har ret". Men alligevel skal man sg' da behandle andre mennesker pænt. Det kaldes pli :D 

5) At der i mange tråde ofte bliver afsporet (typisk i form af kritik) -> Selvfølgelig skal der være plads til uenighed. Men vi har ikke noget, der kaldes "ytringspligt". I nogle tilfælde kan det være bedre at forholde sig tavs, hvis man ikke har noget pænt at sige. Er sikker på der også er nogle (af ukendt grund eller bare for at være på tværs), der er uenig i dette indlæg. Fair nok. Det må man også gerne være og må gerne ytre det. Det er mere de tidspunkter, der svarer til at brokke sig over, at TV2 sender en "lortefilm" i stedet for blot at skifte kanal eller slukke for sit fjernsyn, jeg har i tankerne... :)

6) At mange i en tråd skriver "følger lige med her" og andre brokker sig over, at de har skrevet det -> man kan jo vælge "Følg indlæg" funktionen, hvis man ikke har andet at byde ind med end "følger lige med her"... men man kan jo også undlade endnu en afsporing ved at brokke sig over det i samme tråd ;)

7) At alt for ofte i en billedtråd ses citater, der indeholder originalbillederne -> Det er forholdsvis nemt at slette lidt fra citatet, så der kun er en konkret tekst, man henviser til.... Eller i det hele taget blot kommentere a la "Top lækre billeder der!". Hvis man vil se billederne, kan man jo scrolle i tråden. Det er ikke nødvendigt at se dem på 5 sider :D

8) At "Hyggesnak" er blevet til en "Se det her billede jeg fandt på internettet" forum -> Der kunne det være rart med et forum eller underforum, der var designet til det. Det er nok bare mig, der hellere vil se på "de rigtige kvinder" herinde end noget tilfældigt fundet på nettet, der lige passer i en eller anden tråd, der allerede eksisterer eller man lige opretter... "Der mangler en tråd med halvskaldede, supertynde, fuldtatoverede, delvist behårede kvinder med gullig pigmentering" eller i den dur.... Ja, det er nok bare mig, der hellere vil se på en af "vores" dejlige GP'ere taget let uprofessionelt i stedet for et eller andet underligt modelbillede eller en helt igennem ukendt person... Og nej, det er ikke for at fedte for dem. Jeg nyder faktisk at se billeder som fx. en fræk GP'er i sit casual hangout dress.... Det passer rigtig godt ind i Joey Moes "Smukkest på en søndag" :)

Surt opstød? Næh.... ikke spor. Bare lidt stof til eftertanke :D 

"Don't change, just think about how you act and react..."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
indokarami skrev, for 30 minutter siden:

Nu har jeg ikke været bruger på siden i flere årtier.... men synes jeg ser en trend i øjeblikket. Og det kan godt være den har været der hele tiden, hvad ved jeg? ;)

Der er bare hist og her nogle små ting, jeg undrer mig over.... og det er ikke sikkert, at det nogensinde bliver bedre. Men på den anden side, hvis jeg ikke nævner det eller andre heller ikke gør, så sker der jo heller ikke noget ved det :D 

1) Rigtig mange efterlysninger placeret under anmeldelser -> dvs. fejlplaceret.... jeg tænker "Hvor svært kan det være?".. jo jo, for nogle sikkert rigtigt svært, men come on :)

2) Flere anmeldelser der ikke lige har GP'ens/stedets navn og by i titlen -> ærgerligt da det nu engang højner kvaliteten af indlægget og forummet som sådan...

3) Mange "nye brugere" med en helt fantastisk anmeldelse, der mere kunne minde om en annonce -> jeg ved godt, at vi alle har været nye på et tidspunkt - og det er helt ok :) Men man kunne jo lige vælge at blande sig lidt i debatten, kommentere et par andre anmeldelser/indlæg, så man fik etableret lidt "goodwill" herinde. Jeg indrømmer da blankt, at hvis en anmeldelse lugter lidt for langt væk af "reklame", så tillægger jeg den stort set ingen værdi....

4) At der meget ofte bliver skrevet "Pas godt på hende", "Vær god mod hende" og i den dur -> Jeg ved godt det ikke er en selvfølge for alle, men det burde det da være. Jo jo, vi er kunder og nogle mener, at "kunden altid har ret". Men alligevel skal man sg' da behandle andre mennesker pænt. Det kaldes pli :D 

5) At der i mange tråde ofte bliver afsporet (typisk i form af kritik) -> Selvfølgelig skal der være plads til uenighed. Men vi har ikke noget, der kaldes "ytringspligt". I nogle tilfælde kan det være bedre at forholde sig tavs, hvis man ikke har noget pænt at sige. Er sikker på der også er nogle (af ukendt grund eller bare for at være på tværs), der er uenig i dette indlæg. Fair nok. Det må man også gerne være og må gerne ytre det. Det er mere de tidspunkter, der svarer til at brokke sig over, at TV2 sender en "lortefilm" i stedet for blot at skifte kanal eller slukke for sit fjernsyn, jeg har i tankerne... :)

6) At mange i en tråd skriver "følger lige med her" og andre brokker sig over, at de har skrevet det -> man kan jo vælge "Følg indlæg" funktionen, hvis man ikke har andet at byde ind med end "følger lige med her"... men man kan jo også undlade endnu en afsporing ved at brokke sig over det i samme tråd ;)

7) At alt for ofte i en billedtråd ses citater, der indeholder originalbillederne -> Det er forholdsvis nemt at slette lidt fra citatet, så der kun er en konkret tekst, man henviser til.... Eller i det hele taget blot kommentere a la "Top lækre billeder der!". Hvis man vil se billederne, kan man jo scrolle i tråden. Det er ikke nødvendigt at se dem på 5 sider :D

8) At "Hyggesnak" er blevet til en "Se det her billede jeg fandt på internettet" forum -> Der kunne det være rart med et forum eller underforum, der var designet til det. Det er nok bare mig, der hellere vil se på "de rigtige kvinder" herinde end noget tilfældigt fundet på nettet, der lige passer i en eller anden tråd, der allerede eksisterer eller man lige opretter... "Der mangler en tråd med halvskaldede, supertynde, fuldtatoverede, delvist behårede kvinder med gullig pigmentering" eller i den dur.... Ja, det er nok bare mig, der hellere vil se på en af "vores" dejlige GP'ere taget let uprofessionelt i stedet for et eller andet underligt modelbillede eller en helt igennem ukendt person... Og nej, det er ikke for at fedte for dem. Jeg nyder faktisk at se billeder som fx. en fræk GP'er i sit casual hangout dress.... Det passer rigtig godt ind i Joey Moes "Smukkest på en søndag" :)

Følger lige med her

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hm. Jeg synes du har meget ret i det, du skriver :)

Især nr. 7!! Nøj det irriterer min OCD-nerve :D Og især hvis man citerer et indlæg, der indeholder MANGE billeder. Det gør tråden så unødig lang.

Man kan jo også blot tagge brugeren (@ + brugernavn) istedet for at citere indlægget. Så får vedkommende en notifikation anyway og skal nok lægge mærke til svaret ;)

@tzatiki Vovehals :lol: 

Redigeret af J93

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Jamen, sådan er der så meget. Du har da ret, Indokarami, men synes nu alligevel at de grønne bude gør et fint arbejde for at holde lov og orden.

Synes du mangler pkt. 9....at politik-rubrikken er komplet ligegyldig pladder-diskussioner med daglige links fra de samme få brugere - og ikke noget der hører hjemme på et site, der omhandler erotik. Men som med mange af de punkter, som du nævner, så må man jo bare scrolle forbi og/eller lukke øjnene for galskaben.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg
indokarami skrev, for 37 minutter siden:

Sikke en dannelse <3 

Du har så evig-SYNES jeg.

Jeg har dog også kommet til at citerer et par fotos uden at slette billederne men dog tænkt over det efterfølgende. 

I LIKE YOUR WAY OF THINKING :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for godt skriv jeg er helt enig med dig i de første 7 punkter "Du rammer fantastisk " Godt luret "

Punkt 8. Det er der hvor vi alle kan komme til orde ! Og dem der der gerne vil melder sig på banen!

Rigtig mange GP lægger smukke numse billeder ud som er meget vellidt også for mig fedt !! Og go reklame !

Så er der mange nye ting sjov, flyvere, katte, hunde, jeg kunne nævne 100 ting ! og så længe der er

indlæg så bliver de på siden ! Det er da fedt " alle med et budskab kommer til order "

Så kommer vi til billeder !! Det er vel lige som det andet sjove stof hvis medlemmer laver indlæg så overlever tråden eller den glemmes !

Om der er for mange tråde om dejlige smukke kvinder er jo så op til panelet !!

Hvis der er brug for et nyt forum til foto må det jo være op til ledelsen, admin !

Jeg har startet så mane nye tråde og da det ikke var " in" røg det jo bare i glemme kassen"

Så efer mine begreber fungerer EG efter bedste hensigter !

Jeg læser feks. aldrig politik (bliver for ophidset) 

Og for alt i verden spring over hvor du ikke vil være tilstede !!

ALT I ALT god opsevant og fantastisk indlæg Tak JP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 5 minutter siden:

Provo :lol:

Fedt !!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 4 minutter siden:

Tak for godt skriv jeg er helt enig med dig i de første 7 punkter "Du rammer fantastisk " Godt luret "

Punkt 8. Det er der hvor vi alle kan komme til orde ! Og dem der der gerne vil melder sig på banen!

Rigtig mange GP lægger smukke numse billeder ud som er meget vellidt også for mig fedt !! Og go reklame !

Så er der mange nye ting sjov, flyvere, katte, hunde, jeg kunne nævne 100 ting ! og så længe der er

indlæg så bliver de på siden ! Det er da fedt " alle med et budskab kommer til order "

Så kommer vi til billeder !! Det er vel lige som det andet sjove stof hvis medlemmer laver indlæg så overlever tråden eller den glemmes !

Om der er for mange tråde om dejlige smukke kvinder er jo så op til panelet !!

Hvis der er brug for et nyt forum til foto må det jo være op til ledelsen, admin !

Jeg har startet så mane nye tråde og da det ikke var " in" røg det jo bare i glemme kassen"

Så efer mine begreber fungerer EG efter bedste hensigter !

Jeg læser feks. aldrig politik (bliver for ophidset) 

Og for alt i verden spring over hvor du ikke vil være tilstede !!

ALT I ALT god opsevant og fantastisk indlæg Tak JP

Jeg kan nu rigtig godt lide de foto du smider op i ny og næ af de lækre kvinder.. Der står jo heller ikke dagens GP røv eller dagens GP bryster. Så helt fint med mig du smækker foto op af ukendte kvinder. Det giver en ret lækker stimulans at lege til :P<3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan nu rigtig godt lide de foto du smider op i ny og næ af de lækre kvinder.. Der står jo heller ikke dagens GP røv eller dagens GP bryster. Så helt fint med mig du smækker foto op af ukendte kvinder. Det giver en ret lækker stimulans at lege til :P<3 

JA da og tak vi mangler bare en tråd !!!!!!! Og det er GP Tråden ! Ja GP tråden hvor gp lægger deres fede foto ud !!

Prøvede i 30 min men røg ud på grund af ophavs ret !! Så kære GP lav en ny tråd med jeres egne foto !! 

Det bliver et hit !! Hvem tør starte @JenniferRomantica @StudineMILF @Bare mig @Kinky Camilla Ja i er jo skønne så vi er

bare spændte og glæder os !! JP

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Uhh jeg har min helt egen tråd.. Jenni's selfietråd.. Efter ønske fra Admins herinde om at vi holder det samlet.. Hehe.. 

Derinde kommer der jævnligt nye billeder;)..

Tak og Ja det ved vi godt !! Men vi andre må ikke lave en tråd med jer skønne GP er fordi vi overskrider jeres retigheder på foto !

Så hvis i selv lavede en tråd (ud over jeres private) tråde ville det hitte helt sikkert ! Og tak JP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 8 timer siden:

Du har så evig-SYNES jeg.

og alligevel citerer du det fulde indlæg for at skrive et par linjer ;)

det er lidt sjovt synes jeg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er lige så tåbeligt når en bruger herinde svarer på et hav af indlæg....1 ad gangen og ikke bare laver 1 indlæg og tagger div de ønsker at svare......nogle tråde herinde er der enkelte brugere der står for 50% af svarene.....det er dumt at citere hver indlæg man ønsker at svare på, og så oprette et hav af indlæg i træk i en tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Trinetease Ikke alle er lige hurtige til at finde fiduserne herinde. Jeg kan da bare undre mig over at sådanne ting kan sætte jeres pis i Kog og at i har brug for at kommenterer så negativt tit og ofte. 

Glædespiger- Min bare røv. 

Intet glædeligt over sure tøser der bruger tid på at finde andres fejl.

At man skal bruge tid på at lære systemerne og måderne at gebærde sig er da vel okay!? 

God dag til jer alle. 

Prøv en gang at se lidt positivt på tilværelsen så måske godt kommer til jer. 

JESUS! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Baremig 

Indokarami skriver om blandt andet at citere aaalt for langt - og det erklærer du dig enig i ved at citere hele det lange indlæg. Det kan du ikke se det komiske i? :D

ja gu morer jeg mig og sikke hurtigt du bliver stødt

loosen up ellers kan livet godt gå hen og blive lidt tungt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 9 timer siden:

Følger lige med her

Ha ha ha.... :) 

J93 skrev, for 9 timer siden:

Det gør tråden så unødig lang.

Man kan jo også blot tagge brugeren (@ + brugernavn) istedet for at citere indlægget. Så får vedkommende en notifikation anyway og skal nok lægge mærke til svaret ;)

Præcis @J93 ;) 

tzatiki skrev, for 9 timer siden:

Jamen, sådan er der så meget. Du har da ret, Indokarami, men synes nu alligevel at de grønne bude gør et fint arbejde for at holde lov og orden.

Synes du mangler pkt. 9....at politik-rubrikken er komplet ligegyldig pladder-diskussioner med daglige links fra de samme få brugere - og ikke noget der hører hjemme på et site, der omhandler erotik. Men som med mange af de punkter, som du nævner, så må man jo bare scrolle forbi og/eller lukke øjnene for galskaben.

Det gør de helt bestemt... tror også mere mine punkter ikke rammer ud over "lov og orden", blot appellerer til brugernes egen "pli" ;)

Helt enig mht. politik-rubrikken. Det er der rigeligt andre steder at debattere.... men det er så også et af de punkter, jeg springer let og elegant hen over i stedet for at "se hvad der er på kanalen" :D

jp skrev, for 9 timer siden:

Punkt 8. Det er der hvor vi alle kan komme til orde ! Og dem der der gerne vil melder sig på banen! Hvis der er brug for et nyt forum til foto må det jo være op til ledelsen, admin ! Så efer mine begreber fungerer EG efter bedste hensigter ! Og for alt i verden spring over hvor du ikke vil være tilstede !! ALT I ALT god opsevant og fantastisk indlæg Tak JP

Meget enig (har kortet lidt i dit indlæg i citatet). Mit point var blot at der var kommet enormt mange af disse tråde med "diverse kvinder". Der kan selvfølgelig være lidt ophavsretsproblemer, men jeg tænkte blot et underforum, så de var samlet. De må meget gerne være der, selvom jeg springer over dem ;) Selv tak @jp :D 

Baremig skrev, for 9 timer siden:

Du eller man? :P De skal heller ikke væk - måtte bare gerne samles... og du siger da bare, hvis du mangler stimulans at lege til :D 

JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Uhh jeg har min helt egen tråd.. Jenni's selfietråd.. Efter ønske fra Admins herinde om at vi holder det samlet.. Hehe..  Derinde kommer der jævnligt nye billeder;)..

Og jeg har den med i mit "Fulgt indhold" - tak, igen :D 

AalborgLook skrev, for 8 timer siden:

@indokarami spot on - godt skrevet. 

Tak ;)

aaisha skrev, for 53 minutter siden:

og alligevel citerer du det fulde indlæg for at skrive et par linjer ;)

det er lidt sjovt synes jeg 

Ganske... men hun skrev jo blot "du har så evig" - ikke om det var ret eller uret :D 

Baremig skrev, for 9 timer siden:

Sikke en dannelse <3  Jeg har dog også kommet til at citerer et par fotos uden at slette billederne men dog tænkt over det efterfølgende. 

I LIKE YOUR WAY OF THINKING :wub:

Tak tak ;) Fair nok - kommet til er jo hvad der sker. Tænker jo blot at man skal tænke over det... og nogle har måske slet ikke tænkt tanken :) 

Trinetease skrev, for 41 minutter siden:

Det er lige så tåbeligt når en bruger herinde svarer på et hav af indlæg....1 ad gangen og ikke bare laver 1 indlæg og tagger div de ønsker at svare......nogle tråde herinde er der enkelte brugere der står for 50% af svarene.....det er dumt at citere hver indlæg man ønsker at svare på, og så oprette et hav af indlæg i træk i en tråd.

Just præcis, TT... Det er selvfølgelig ikke sikker, at alle kender "snabel a funktionen", men så kan jeg da lige nævne, at man kan "tagge" en person ved at skrive et "snabel a" og så brugerens navn.... ;) Man kan selvfølgelig også bruge "plusset" til at lave multicitater (og dem kan man jo også forkorte), som jeg har gjort her... Er selvfølgelig den lille ulempe, at det tager lidt længere tid og nogle kan ske at skrive på tråden i mellemtiden, som fx. nu hvor der står "3 nye svar" i bunden af min skærm... men pyt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@baremig

Det var ikke specifikt møntet på dig......men mere generelt :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
indokarami skrev, for 35 minutter siden:

Så lad os da se den ;) 

baremig, har da vist sin røv inde i DAGENS RØV mener jeg det hedder  i Hyggesnak. Smut du derind :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baremig skrev, for 50 minutter siden:

@Trinetease Ikke alle er lige hurtige til at finde fiduserne herinde. Jeg kan da bare undre mig over at sådanne ting kan sætte jeres pis i Kog og at i har brug for at kommenterer så negativt tit og ofte. 

Glædespiger- Min bare røv. 

Intet glædeligt over sure tøser der bruger tid på at finde andres fejl.

At man skal bruge tid på at lære systemerne og måderne at gebærde sig er da vel okay!? 

God dag til jer alle. 

Prøv en gang at se lidt positivt på tilværelsen så måske godt kommer til jer. 

JESUS! :lol:

Jeg var lige ved og kommentere på en af kommentarerne til dig, for synes at nogle personer herinde bliver lidt for skarpe til tider, og det faktisk ikke ok. Af og til burde man lige stoppe op og tænke sig om inden man kommenterer.  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@aaishablev skam ikke stødt. Synes bare den måde du fik det skrevet var en lidt spøjs måde. I og med jeg ikke har den store erfaring herinde med alle begreberne og smutveje etc så lære jeg det hen af vejen og i sidste ende bliver lige så god til det som i andre der er helt inde i det. Og min so fucking what sætning var ikke skrevet med sur mine. Mere som du skriver loosen up. Jeg er skam ikke så nem at hidse op på den tvære måde :P 

Point taken. Jo lidt komisk kan jeg godt se :rolleyes:

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...