Hop til indhold
Gentleman2000

Nogen som der har erfaring med denne Miss?

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Billederne passer, var der i dag. Store babser og ung pige. Hvis man vil se/røre koster set ekstra 200. Hun sutter ok, men prøvede hurtigt at file løs med hånden, så måtte lige insistere på hun brugte munden et par gange. Hun tog klatten i munden og spyttede prompte ud, uden at være stresset. Kommer nok ikke igen, men det var et billigt økoblæs helt til slut, og hun gjorde det ok, uden at være noget særligt.  Det er på en klinik med andre massøser også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Nej, selvfølgelig er det begrænset hvad man får for en plov - men - jeg mener alligevel man skal stå på mål for det man annoncerer. Hun klarede den fint uden hænder, jeg er med på at det kan være nødvendigt med en lille hviler til kæben og så arbejder hånden lidt. Men ikke efter at have suttet et minut, og så køre hånden med 100 i timen - for mig var det et turnoff og hun fangede det med det samme da rejsningen faldt lidt og jeg kiggede ned og sagde "mouth" til hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...