Hop til indhold
Pumpestok

Dont shit where you eat

Recommended Posts

Et frygteligt grimt engelsk/amerikansk ordsprog - dont shit where you eat, er blevet meget aktuelt for mig efter jeg begyndte at besøge piger.

Kort sagt betyder det at det " snavs " du laver, skal du aldrig lave i den by du bor i.

Det ville være særdeles ubehageligt hvis min omgangskreds hørte om min lille hobby.

Så det betyder jeg ofte kører mellem 50 - 100 km for at besøge en pige.

Men måske er det dumt. Måske kører alle mænd til en anden by og så møder jeg bare naboen der.

Og hvor er det synd for pigerne i min by at jeg ALDRIG besøger dem, for de ser søde og dejlige ud

Er jeg den eneste der har det sådan eller er det en almindelig ting ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en ganske naturlig ting. Pigerne arbejder som regel i en anden by for netop ikke at møde naboerne. 

Piger som bor i jylland tager til kbh for at arbejde og omvendt. Så jeg er sikker på du ikke er den eneste der sidder med den følelse. 

God aften

/Studinebabe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næhh

Jeg skilter ikke ligefrem med at jeg køber sex.

Men hvis det at sælge sex kvindens ældste erhverv, så må sex være et af mandens ældste købegoder.

Alle mænd har købt sex eller drømt om det, og de af os der ikke drømmer om hvordan livet skal være men lever livet som vi har lyst køber også sex i ny og næ.

Skulle jeg blive opdaget så ville jeg tænke - and so what.

Husk konger, præsidenter og andre notabiliteter må gerne have sex med flere kvinder.

Ja, jeg har haft sex med koner, kærester, prostituerede, elskerinder etc. etc. mange af dem smukke kvinder, det betyder for mig at jeg kan blive gammel med ro sjælen :o)

Andet er små borgerlig bonerthed.

Og Jeg takker alle Proff. pigerne for den overvejende dejlige sex de har solgt til mig :o)

Redigeret af Chuck

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare lige et eksempel med pigerne. Men jeg er sikker på der er mange mænd der benytter sig af at besøge piger i andre byer for ikke at støde på nogen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine bekymringer går om det vil være naturligt at jeg færdes i nærheden af bordel. Så naturligt at hvis jeg jeg møder nogen er det første spørgsmål IKKE hvad laver du her.

Så jeg har igen problemer med inden for Ringgaden(i Aarhus) Men lidt længere ude synes jeg det bliver lidt vanskeligere. Kan potentielt støde på famile/arbejdskammerater fra Randers over Viborg til Vejle.

Fik heldigvis vendt om i tide, da jeg så en arbejdskammerat ved et bordel i udkanten af Aarhus. Fuck, han boede tæt på, viste det sig.

Skjold.

Redigeret af TordenSkjold
stavefejl rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, 1 time siden:

Bare lige et eksempel med pigerne. Men jeg er sikker på der er mange mænd der benytter sig af at besøge piger i andre byer for ikke at støde på nogen.. 

Der er det lidt nemmere i hovedstadsområdet, hvor man lettere drukner i gadebilledet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg kommer jo fra Sønderjylland som mange efterhånden ved herinde.. Hehe.. 

Jeg tager hele vejen til KBH for at arbejde.. Alligevel er jeg lykkes i at have besøg af en der gik i 10'ende klasse skolen i Tønder (og nej jeg bor ikke i Tønder.. Hehe) året før mig og en der bor 15 km fra mig.. Danmark er lille.. Heldigvis kendte ingen af dem mig.. 

Og grunden til jeg tager til København er ikke decideret for anonymiteten men fordi jeg for 2 år siden gerne ville være flyttet til København indtil jeg så huslejepriserne og ventelisterne der over.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 2 timer siden:

Så chancen for at møde naboens kønne datter på en klinik i en anden by er der. :P

Mand, det ville være pinligt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pumpestok skrev, for 13 minutter siden:

Så chancen for at møde naboens kønne datter på en klinik i en anden by er der. :P

Mand, det ville være pinligt....

Det er derfor at der er video overvågning. Så det ikke sker ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...