Hop til indhold
ara

Hvilke piger vil kysse

Recommended Posts

Jeg vil gerne høre om andres  erfaringer , jeg synes tit man ser i pigernes annoncer at de kysser men når man så er der vil de ikke ,kysser ikke siger de.

Er der nogen som kan fortælle om der er nogle piger fra visse nationaliteter der er mere villige som andre.

Min egen erfaring siger mig at østeropæiske piger er dem der er mest villige og at thaipiger er de sværeste at få et kys med.

Har i gode forslag så lad os høre , både ang. bestemte piger ,og nationaliteter i øvrigt.

God aften  Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Interessant emne, om dog det ikke kun er på fyn dette "problem" er :) 

Er meget enig i din betragtning, thaipiger enten ikke kysser eller retter kan ikke finde ud af at give en ordentlig tungeslasker.

Jeg gør det jeg spørger specifikt til det inden besøg hvis det er det jeg ønsker, og så ellers hint her på Eroguide. 

Danske/østeuropæiske piger fornemmer jeg er rimelig ens på dette område. Tror så hygiejne og kemi afgøre det og er MEGET vigtigt her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker det må handle meget om kemi som så meget andet. Jeg har ikke oplevet det som det store problem. Har sågar oplevet at blive snavet i gulvet et par gange selvom tungekys stod som ekstra på prislisten og det ikke var bestilt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blander mig.. Hahaha.. Sorry..

Jeg vil sige at god ånde er utrolig vigtig for mig.. 

Til at starte med kyssede jeg kun uden tunge men efterhånden er jeg blevet bedre til det med tungekys.. Og især er chancerne for det rigtig meget større hvis gæsten har god ånde.. 

Skæg er lige meget for mig.. Dog gider jeg ikke hvis jeg ender ud med skæg pest pga skæg stubbe.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er da nogle af jer som har prøvet på at sige nej tak til kys fra glædespigerne? Dem som tilbyder gfe. Fordi jeg er ikke så meget til Gfe. I tror ikke at glædespigerne bliver skuffet hvis man siger nej tak til kys vel?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 12 minutter siden:

Er da nogle af jer som har prøvet på at sige nej tak til kys fra glædespigerne? Dem som tilbyder gfe. Fordi jeg er ikke så meget til Gfe. I tror ikke at glædespigerne bliver skuffet hvis man siger nej tak til kys vel?:D

Ikke hvis man har sagt det først, men som alle andre der får vendt kinden til tror jeg en GP der tilbyder et dejligt kys af sig selv, vil blive lidt kold når man så siger nej.....men jeg er ikke GP!

Jennifer?

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 19 minutter siden:

Ikke hvis man har sagt det først, men som alle andre der får vendt kinden til tror jeg en GP der tilbyder et dejligt kys af sig selv, vil blive lidt kold når man så siger nej.....men jeg er ikke GP!

Jennifer?

 

Jeg har prøvet det.. Jeg følte mig ikke afvist eller noget.. Ligesom nogle piger ikke kysser fordi det er noget der hører hjemmet til så der vel også sexkøbskunder der har det på samme måde.. Jeg undgå faktisk generelt bare at ligge for meget i noget som helst.. Hahaha.. Ellers kan jeg jo spekulerer over alt muligt..

Og ja jeg har tit fået af vide at jeg er meget lidt kvinde mentalt.! Hahaha.. 

Men jeg vil dog sige at jeg nu ikke kysser medmindre gæsten selv ligger op til det.. Fordi jeg tænker at I sådan en situation må det være svært at "afvise" pigen for manden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

God mund hygiejne det er bare et must hvis man vil kysse ;) og det er jo noget man også fornemmer når man mødes hvis ikke man altså ikke direkte er blevet spurgt ind til kys. 

Kys er fantastisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 1 time siden:

God mund hygiejne det er bare et must hvis man vil kysse ;) og det er jo noget man også fornemmer når man mødes hvis ikke man altså ikke direkte er blevet spurgt ind til kys. 

Kys er fantastisk 

Jeps! Kys går direkte i......:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
jes midtfyn skrev, for 4 timer siden:

Steller du kysser dejlig kan jeg da huske .smiler

 

Tak hvor er du sød ;). Jeg nyder det jo også <3

Redigeret af Milfen Stella

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Jeg har prøvet det.. Jeg følte mig ikke afvist eller noget.. Ligesom nogle piger ikke kysser fordi det er noget der hører hjemmet til så der vel også sexkøbskunder der har det på samme måde.. Jeg undgå faktisk generelt bare at ligge for meget i noget som helst.. Hahaha.. Ellers kan jeg jo spekulerer over alt muligt..

Og ja jeg har tit fået af vide at jeg er meget lidt kvinde mentalt.! Hahaha.. 

Men jeg vil dog sige at jeg nu ikke kysser medmindre gæsten selv ligger op til det.. Fordi jeg tænker at I sådan en situation må det være svært at "afvise" pigen for manden.. 

Så det vil sige at det er okay at sige nej tak til kys dem som tilbyder gf hos Romantica :)? Grund til at jeg ikke vil sige nej til kys når jeg mødes med en glædespige. For ikke gøre dem sure eller ked af det :(. Men hvorfor er da nogle glædespiger som tilbyder kys? Er for kundernes skyld? Eller er det noget de nyder selv :D?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 8 minutter siden:

Så det vil sige at det er okay at sige nej tak til kys dem som tilbyder gf hos Romantica :)? Grund til at jeg ikke vil sige nej til kys når jeg mødes med en glædespige. For ikke gøre dem sure eller ked af det :(. Men hvorfor er da nogle glædespiger som tilbyder kys? Er for kundernes skyld? Eller er det noget de nyder selv :D?

Ja selvfølgelig er det okay at sige nej tak til kys.. Dog er det en god idé at sige nej inden man gå i gang så det ikke skaber en mærkelig stemning under selve sexen.. Hehe..

Jeg tror de fleste af os nyder det og derfor tilbyder det.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyder kys da jeg synes man bliver mere liderlig af og kysse og det hører vel til en rigtig GFE, men klart er det ikke alle som har en god mundhygiejne eller som har husket og børste tænder inden de kommer. Så får man bare slet ikke lyst til at snave ham i gulvet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...