Hop til indhold
Nikchris

Ann's Thai Wellness. B2B m. Afslutning på bryst 300kr

Recommended Posts

Havde lyst til lidt forkælelse af storbarmet thaikvinde - Var alligevel i området, så ringede og forhørte mig om muligheden.

Ann svarede selv telefonen - og jo, jeg kunne bare komme forbi. 

Ann er en venlig sød kvinde i midt 40'erne - lejligheden er lidt rodet, men helt ok. Hun er en meget ugenert ligefrem kvinde, hvor man helt åbent kan spørge om ydelser og priser. Alting bliver taget med et smil. Jeg havde lyst til at afstresse lidt og blive forkælet uden at skulle yde så meget. Forkælet blev jeg - dyb fransk - oliespansk med smuk teknik og dejligt handjob med afslutning på de store naturlige E-F skåls bryster. Absolut rimelige priser, ingen stress og jag. Jeg kommer igen og igen.

 
Redigeret af Nikchris
Overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været der for et par måneder siden.  Lavede aftale - Betalte - Men desværre havde hun slet ikke lyst til det hun havde aftalt. Og det er jo ikke godt.  Det er total turn off.  

Kommer jeg igen: Aldrig. 

Når man spørge om nogen kan de sige ja eller nej. Fuld respekt.  Men at de siger ja og ikke leverer det aftalte - Ingen respekt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...