Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har de seneste par måneder besøgt Lola Minaj 3-4 gange. Hun har skiftet “kunstnernavn”, og jeg har på fornemmelsen at det bl.a. skyldes nogle lidt negative anmeldelser, hvor der fremhæves at hendes indlevelse ikke var god.

Hendes billeder er ægte, og der er vist ingen der er uenige om at hun er en flot pige med nogle dejlige store naturlige bryster. (ok, jeg er en brystmand).

Nu er det jo enormt svært at forstå hvorfor en kunde kan have god kemi, og en anden kan have dårlig; men jeg har haft større og større fornøjelse af Lolas selskab for hvert besøg.

Udover kemien, har min metode bestået i at bestille imellem en halv og en hel time hver gang, og brugt lidt tid på smalltalk og massage af Lola inden vi gik over til de alvorlige sager. Jeg kan selvfølgelig ikke love alle andre at det vil virke for dem; men for mig har det betydet at der ingen problemer har været med indlevelse fra Lolas side når vi sexer……og det er altså en fornøjelse for en mand i 40´erne at se en smuk ung kvinde få orgasme med halvlukkede øjne …..med min pik inde i varmen…..og de der bryster….jeg er fan.

Hun reklamerer også med at man kan tage hende og veninden Gina sammen; men indtil videre er jeg for blufærdig til at prøve en trekant :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gad godt lege med brysterne og kysse på dem, men hvis det ikke er muligt holder jeg mig væk. Kan se alle andre anmeldelser beretter om at man næsten ikke må lege med hendes bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jokeriit

Superfrække tøser i show sammen, det hele værd. Men tag god tid og tal pænt, så er der ikke noget at klage over

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...