Hop til indhold
Jørgensen

Leg med sounds

Recommended Posts

Guest Ronin

SOUNDS.

Sounds, dillator, rosebud - kært barn har mange navne.

Det viste billede er ikke som sådan en sound. det er mere det man kalder en sperm stopper. Hvad den gør, det siger navnet.

Legen med sounds synes jeg hører hjemme i BDSM. Den er en lille ting i en seance der bygger op til afslutningen, med din totale overgivelse til Domina.

Det var et lille sidespring. 

Flere spørger om det ikke gør ondt -------- NEJ.

Hvis du leger med de små størrelser op til en størrelse 5 - 6. Med større kan det kræve et per forsøg før det lykkes.

Ideen med sounds er at (langt) oppe i urinrøret/ penis sidder der et massivt nervebundt.

Når Domina fører sound op i dig, så behøver Hun blot at føre den ind i begyndelsen af urinrøret. Og så glider den nærmest op i penis af sig selv, fordi Hun har kommet glidecreme på spidsen.

Du er absolut ikke i tvivl, når den rammer nervebundtet. Det er en eksplosion af vellyst. det kan bedst beskrives som den følelse du som mand har lige før - under og umiddelbart efter din udløsning/orgasme. Denne følelse går som bølger ud i din krop. Og hvis Domina lader sound røre nervebundtet længe nok, så går følelsen nærmest i resonans og bliver større og større. Det er min erfaring, at det er bedst, at du er spændt fast. For du vrider og vender dig, du tigger Hende om mere og jamrer i vellyst.

Hvis Domina så trækker sound lidt tilbage, så den ikke rører nervebundtet så tigger du Hende om lov til at opleve det igen.

Hun kan give dig udløsning på denne måde. Og Hun kontrollerer dig fuldstændigt med blot de 3 fingre, som Hun holder sound med.

Disse sounds bliver naturligvis steriliseret hver gang efter brug. 

 

Ronin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Ronin skrev, for 13 minutter siden:

Ideen med sounds er at (langt) oppe i urinrøret/ penis sidder der et massivt nervebundt.

Du er absolut ikke i tvivl, når den rammer nervebundtet. Det er en eksplosion af vellyst. det kan bedst beskrives som den følelse du som mand har lige før - under og umiddelbart efter din udløsning/orgasme. Denne følelse går som bølger ud i din krop. Og hvis Domina lader sound røre nervebundtet længe nok, så går følelsen nærmest i resonans og bliver større og større. Det er min erfaring, at det er bedst, at du er spændt fast. For du vrider og vender dig, du tigger Hende om mere og jamrer i vellyst.

Hvis Domina så trækker sound lidt tilbage, så den ikke rører nervebundtet så tigger du Hende om lov til at opleve det igen.

Hun kan give dig udløsning på denne måde. Og Hun kontrollerer dig fuldstændigt med blot de 3 fingre, som Hun holder sound med.

Disse sounds bliver naturligvis steriliseret hver gang efter brug. 

Ronin. 

Hej Ronin - du den "fredløse", som dit profilnavn jo betyder. :D

Godt indlæg, synes jeg.

Du skriver at der oppe i penis sidder et massivt nervebundt. Så kan det godt være at jeg nu spørger dumt, men sidder dette sted samme sted som prostata(blærehalskirtlen) befinder sig?

For umiddelbart vil jeg da mene, at i så fald skal man ganske langt op i urinrøret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ronin

Om det er det samme nervebundt ?

Der må jeg melde pas.

Så meget kender jeg ikke til anatomien.

Men jeg ved, at jeg tigger og tigger når jeg prøver legen.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Ronin skrev, for 9 timer siden:

Men jeg ved, at jeg tigger og tigger når jeg prøver legen.:)

Det gør vi vel alle af og til, når vi leger - nogle mere end andre.:D

Er der nogen af de mere erfarne udi den mandlige anatomi, der kan give et bud på om nervebundtet som Ronin taler om, og prostata er et og samme sted?

Hvad siger du @Lady Cherie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Det er sikkert mig der ikke er så klog, men forstår ikke , der findes piger der yder det du efterlyser, hvorfor er det så du mener vi andre burde udvide vores menukort ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 16 timer siden:

Hej Jørgensen.

Ked af at du synes tråden afspores, det var i hvert fald ikke min mening, at gøre det.

...

Håber det giver mening og selvfølgelig at du finder nogle egnede kandidater til din ide.

Min pointe er, at en blid glædespige lige så let - eller svært - kan lære at lege rigtigt med sounds, som en domina kan. Det er jo ikke sådan, at bare fordi en kvinde trækker i domina-tøj og har et domina mindset, så er hun automatisk kvalificeret til at lege med sounds!

... I øvrigt skal jeg vist lige nævne - gentage, er det vist - at jeg har leget med sounds adskillige gange, så jeg er ikke en fantast uden kendskab til emnet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Susanne skrev, for 3 timer siden:

Det er sikkert mig der ikke er så klog, men forstår ikke , der findes piger der yder det du efterlyser, hvorfor er det så du mener vi andre burde udvide vores menukort ?

Der er meget få piger, som yder leg med sounds, og de er alle (med en enkelt undtagelse mig bekendt) dominaer, som sætter leg med sounds ind i en smerte-kontekst. Jeg tænder på ingen måde på den smerte, som KAN være en del af legen med sounds. Derfor efterlyser jeg, som jeg gør. 

Og ja, jeg kunne selvfølgelig bare holde mig til denne ene, men som ift. alle mulige andre sexlege, så glæder variation i legekammerater :-)

... I øvrigt kan jeg ikke få øje på, hvorfor du ikke skulle være klog!? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Jørgensen skrev, for 8 timer siden:

Min pointe er, at en blid glædespige lige så let - eller svært - kan lære at lege rigtigt med sounds, som en domina kan. Det er jo ikke sådan, at bare fordi en kvinde trækker i domina-tøj og har et domina mindset, så er hun automatisk kvalificeret til at lege med sounds!

Enig, Jørgensen,  alle kan lære det og opnå erfaring. Indpakning og titler er som alt her i livet ikke afgørende, men tillid er et nøgleord.

Personligt tror jeg, at du tillægger det segment af kunder der muligvis måtte være til dette her en større betydning end tilfældet måske nok er.

Hvis en alm GP står med valget mellem en gang mellem at have en kunde der ønsker leg med sounds og alternativet er en kunde der ønsker alm frem og tilbage, ja så gætter jeg bare på, at de fleste vil vælge den "nemmeste" løsning og kunde.

Det er f.x. også svært som mand at få noget i princippet så enkelt og ufarligt som en god gang prostatamassage, for her står mange GP er også af. De er bange for at det sviner o.s.v. Så er det jo nemmere at vælge det fra.

Jørgensen skrev, for 8 timer siden:

... I øvrigt skal jeg vist lige nævne - gentage, er det vist - at jeg har leget med sounds adskillige gange, så jeg er ikke en fantast uden kendskab til emnet.

Hov, hov, Jørgensen. Jeg har aldrig kaldt dig en fantast uden kendskab til emnet.

Du ved hvad du vil have og du kender mere til det end de fleste. Respekt for det. Jeg kender det godt fra mig selv. Men fordi man har nogle drømme og ønsker er det jo ikke nødvendigvis sikkert at man kan få dem opfyldt.

E-stim, er et andet emne, som mange tror er strøm og stød forbundet med stærk smerte, AV, AV, AV. Så er de fleste alm GP ´er også stået af. Jeg ved hvem der tilbyder det, men kan godt følge dig i, at man gerne vil have en anden og prøve det med.

Det jeg tror du også tænder lidt på her, er din rolle som "læremester". Korreks mig hvis jeg tager helt fejl?

Sådan kan jeg også godt have det selv, og det er jo også en del af spillet, sommetider.

Jeg har påpeget de ting jeg mener er vigtige i forbindelse med forsigtighed og hygiejne. Svage sjæle kommer let på afveje, uden lidt alm oplysning.

Det er simpelthen fordi en god oplevelse kan forvandles til en dårlig og enddog et mareridt. Og NEJ, det skal ikke nødvendigvis gøre ondt, som du skriver. Men der er to sider af sounding den blide og den hårde, begge varianter har kunder.

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 18 timer siden:

...

Hvis en alm GP står med valget mellem en gang mellem at have en kunde der ønsker leg med sounds og alternativet er en kunde der ønsker alm frem og tilbage, ja så gætter jeg bare på, at de fleste vil vælge den "nemmeste" løsning og kunde.

...

Det jeg tror du også tænder lidt på her, er din rolle som "læremester". Korreks mig hvis jeg tager helt fejl?

...

Du har givet ret i, at de fleste GP'erne vælger det bredeste segment af kunder. Ligesom i alle mulige andre brancher kan det også være en god strategi, men som bekendt kan nicher også være en god forretning.

Nej, det er slet ikke mig som læremester, jeg søger her! Overhovedet ikke!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Jørgensen skrev, den 18/3/2017 at 02:57:

Nej, det er slet ikke mig som læremester, jeg søger her! Overhovedet ikke!!

Helt OK, Jørgensen.

Håber som sagt, at du finder nogle egnede kandidater.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke helt gennemskue om der efterlyses GP der bruger sound. Jeg bruger den i forbindelse med lingammassage. Det er ikke en meget efterspurgt feature, men når den bruges er det til stor nydelse - ikke mindst for manden ;)

www.60212881.webnode.com 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dia Blue skrev, den ‎23‎-‎03‎-‎2017 at 21:18:

Jeg kan ikke helt gennemskue om der efterlyses GP der bruger sound. Jeg bruger den i forbindelse med lingammassage. Det er ikke en meget efterspurgt feature, men når den bruges er det til stor nydelse - ikke mindst for manden ;)

www.60212881.webnode.com 

Jo, det er en GP - altså en pige, som også tilbyder oral og sex - som jeg efterlyser ifm. leg med sound.

... Men din 'pakke' lyder bestemt også spændende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg har benyttet mig af sounds primært disse (se billede). Og sikke reaktioner jeg fik - fantastisk for både ham og mig :) Og nej, jeg er ikke domina, bare til den dominerende side. Ydermere er jeg dus med at lægge kateter.

IMG_0444.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Maii Love skrev, for 4 timer siden:

Jeg har benyttet mig af sounds primært disse (se billede). Og sikke reaktioner jeg fik - fantastisk for både ham og mig :) Og nej, jeg er ikke domina, bare til den dominerende side. Ydermere er jeg dus med at lægge kateter.

IMG_0444.PNG

Maii Love, det vidste jeg sgu ikke.

Den artikel du linker til fortæller at urinrørsdilatatorerne oprindelig  er udviklet til at behandle følgerne af kønssygdomme i urinvejene. Det var før man havde medicinsk behandling .

AV AV AV siger jeg bare. :-o

Det må sgu have gjort nas, når der var "rust i røret". Det skal som tidl. skrevet naturligvis ikke nødvendigvis gøre ondt, når man bare leger med dem.

I forhold til e-stim plugs, ja så har de også et ganske normalt medicinsk formål til folk med inkontinensproblemer - til bækkenbundstræning af såvel kvinder som mænd. Men de anvendes altså også i seksuel sammenhæng.

I øvrigt rart at høre, at du er vant til at lægge blærekateter, det gør næppe oplevelsen mere smertefuld.;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
Anilingus skrev, den 16/3/2017 at 20:22:

Det gør vi vel alle af og til, når vi leger - nogle mere end andre.:D

Er der nogen af de mere erfarne udi den mandlige anatomi, der kan give et bud på om nervebundtet som Ronin taler om, og prostata er et og samme sted?

Hvad siger du @Lady Cherie 

@Marlene More

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den ‎2017‎-‎03‎-‎07 at 00:47:

Det har da intet og gøre med BLID sex. Det skal jeg ikke udsætte nogen for men tak for oplysningen. :)

 

Se disse to videoer, der viser, at sounding bestemt har noget med blid sex at gøre:

https://xhamster.com/movies/519390/mistress_sounding.html

https://xhamster.com/movies/369084/sound_cum.html?from=player_related



 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 1 minut siden:

Se disse to videoer, der viser, at sounding bestemt har noget med blid sex at gøre:

https://xhamster.com/movies/519390/mistress_sounding.html

https://xhamster.com/movies/369084/sound_cum.html?from=player_related



 

 

Jeg tror jeg holder mig til IKKE at stikke noget ned gennem fyrens pik, og leger ganske alm med den i stedet for. Det tiltaler mig slet ikke. Ville faktisk være bange for at det blev gjort forkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tror jeg holder mig til IKKE at stikke noget ned gennem fyrens pik, og leger ganske alm med den i stedet for. Det tiltaler mig slet ikke. Ville faktisk være bange for at det blev gjort forkert. 

Jamen så er det jo bare ikke dig, der skal give mig den oplevelse - men måske du så skal give mig nogle andre oplevelser ;-)

Efterlyser stadig glædespiger, der har lyst til denne pirrende, frække leg!

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, den 27/3/2017 at 20:46:

Maii Love, det vidste jeg sgu ikke.

Den artikel du linker til fortæller at urinrørsdilatatorerne oprindelig  er udviklet til at behandle følgerne af kønssygdomme i urinvejene. Det var før man havde medicinsk behandling .

AV AV AV siger jeg bare. :-o

Det må sgu have gjort nas, når der var "rust i røret". Det skal som tidl. skrevet naturligvis ikke nødvendigvis gøre ondt, når man bare leger med dem.

I forhold til e-stim plugs, ja så har de også et ganske normalt medicinsk formål til folk med inkontinensproblemer - til bækkenbundstræning af såvel kvinder som mænd. Men de anvendes altså også i seksuel sammenhæng.

I øvrigt rart at høre, at du er vant til at lægge blærekateter, det gør næppe oplevelsen mere smertefuld.;)

 

Nej ellers tak du! 
Har prøvet for mange år siden party ballonnen sprang under en hyrdetime på et Lysthus i de sydlige himmelstrøg, hvor efter jeg blev testet for alt undtagen ligtorn og mellemøre betændelse.. :D Så inkl. den med en vatpind der i størrelse minder om en krydsning mellem et 7" søm og en fjerdkræ saks, med ret grove kulkrystaller på som blev rykket frem og tilbage i urinrøret.. Det var vist en af de få gange i dette årtusinde at sex overhovedet ikke har interesseret mig i flere dage.. Vil du da pisse mig på patterne det gjorde naller.. Så den dag stoppede jeg med kondomer (som i øvrigt også er frbudt ifølge min religion), for så kan det da i det mindste ikke springe.. 

FB_IMG_1454439544650.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 22/7/2017 at 22:47:

Jeg tror jeg holder mig til IKKE at stikke noget ned gennem fyrens pik, og leger ganske alm med den i stedet for. Det tiltaler mig slet ikke. Ville faktisk være bange for at det blev gjort forkert. 

Tak, <3 :-* <3 

Meget vel er min ringmuskel lige så stram som en 13 årig alterdreng, men har ladet mig fortælle at mandens såkaldte g-punkt som vist egentlig blot er nogle kirtler, der giver den våde orgasme lignende tilstand ved prostata massage sidder nhogenlunde lige så langt oppe i mandens rectum som g-punkt i pivmissen.. Men nu det efterhånden er gået op for videnskaben at vi er en kende anderledes skruet sammen i understellet, skulle det da undre mig om det er samme "punkt" manden for orgasme på i rectum, som quinden får g-punkt orgasme på..
- Undskyld, er det dig der har en stor klit, eller mig der har en lille pik.. :-o 

12494998_1689877981230313_4899319572602231152_n.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamduligemangler skrev, den 3/8/2017 at 02:16:

Tak, <3 :-* <3 

Meget vel er min ringmuskel lige så stram som en 13 årig alterdreng, men har ladet mig fortælle at mandens såkaldte g-punkt som vist egentlig blot er nogle kirtler, der giver den våde orgasme lignende tilstand ved prostata massage sidder nhogenlunde lige så langt oppe i mandens rectum som g-punkt i pivmissen.. Men nu det efterhånden er gået op for videnskaben at vi er en kende anderledes skruet sammen i understellet, skulle det da undre mig om det er samme "punkt" manden for orgasme på i rectum, som quinden får g-punkt orgasme på..
- Undskyld, er det dig der har en stor klit, eller mig der har en lille pik.. :-o 

12494998_1689877981230313_4899319572602231152_n.jpg

Undskyld, er det dig der har en stor klit, eller mig der har en lille pik.. :-o 

Spurgte du mig ? Du skrev det sidst som du kan se. Jeg har en LILLE fin klit og er ikke til store :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamduligemangler skrev, den 3/8/2017 at 02:16:

Tak, <3 :-* <3 

Meget vel er min ringmuskel lige så stram som en 13 årig alterdreng, men har ladet mig fortælle at mandens såkaldte g-punkt som vist egentlig blot er nogle kirtler, der giver den våde orgasme lignende tilstand ved prostata massage sidder nhogenlunde lige så langt oppe i mandens rectum som g-punkt i pivmissen.. Men nu det efterhånden er gået op for videnskaben at vi er en kende anderledes skruet sammen i understellet, skulle det da undre mig om det er samme "punkt" manden for orgasme på i rectum, som quinden får g-punkt orgasme på..
- Undskyld, er det dig der har en stor klit, eller mig der har en lille pik.. :-o 

12494998_1689877981230313_4899319572602231152_n.jpg

Nu har G punkt og ringmuskler mm så intet tilfælles med leg med sounds

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg var da lige ved at tro jeg ikke forstod, det der stod på siden... :D

Sounds det er de der ligesom strikkepinde der skal ned i tisseren ik?

De fås i flere størrelser i strikkeforetninger, i hele og halve mål...

så skal de rengøres først i noget kogene special rengørings middel og så skal man bruge noget specielt creme til at stoppe i tisseren først, så den ikke får betændelse....og så SVUP ned med den og så hive i tisseren...og frem og tilbage med strikkepinden...og så hive i tisseren igen og lidt negle på kuglerne...

og så kan man skifte til en større strikke pind....SVUUUUUUUUUUUUUUP :D

og inden man ser sig om....så har man lavet sin egen creambudding :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...