Hop til indhold
Guest Peter26

Trængende

Recommended Posts

Guest Peter26

Som overskriften siger så er jeg trængende hvad angår sex. Jeg er en flot ung mand på 28 år og fra Østjylland som søger nogle kvinder man kan besøge privat/diskret ingen bordel gerne Østjylland men også gerne Midtjylland. Jeg har kigget på Danske Nickie men er der ingen andre man kan besøge? 

Redigeret af Peter26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke fordi, at der ikke nødvendigvis er andre, der også er værd at besøge.

Men Danske Nickie kan jeg i hvert fald meget varmt anbefale dig. Hun er ganske vellidt af undertegnede samt af adskillige andre herinde på sitet ;) 

Nu nævner du jo intet omkring dine præferencer? Men det virker jo til, at hun er faldet i din smag. Så jeg vil næsten bare sige "go for it".

 

Held og lykke med det hele ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg har også tænkt på at besøge hende når hun er i Aarhus men det er ikke så tit hun er det og jeg skal tage det offentlige for at besøge hende men det er der ikke noget at gøre ved :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har også tænkt på at besøge hende når hun er i Aarhus men det er ikke så tit hun er det og jeg skal tage det offentlige for at besøge hende men det er der ikke noget at gøre ved :-) 

Ja, det er lidt surt kan jeg godt se. (Det havde nu ikke stoppet mig ;))

Men ja, det var i hvert fald lige min anbefaling.

Du kan finde adskillige anmeldelser af hende herinde. Hun har også tidligere kaldt sig Patricia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...