Hop til indhold

Thai Massage Vejle anbefalinger modtages

Featured Replies

Skrevet

Hej hej.

Jeg skal på kursus i Vejle i den nærmere fremtid og vil i den forbindelse have en dejlig omgang Thaimassage med tilbehør :)

Nogen anbefalinger ???? 

Jeg er mest til en lille nips med god røv og bryster, og så skal hun kunne sit kram både hvad angår massage og sex. :P

Gider ikke spilde min penge på en umotiveret pige der bare skal have hurtige mønter i lommen :wacko:

Nogen der har god erfaring. Udvalget er jo rigtig fint i Vejle :)

På forhånd tak 

Skrevet

Kig et par uger tilbage, der er indtil flere anmeldelser med thai massage i Vejle :)

Skrevet

Yep, Vejle forstår at forkæle sine mandlige kursister udi Thai-fornøjelser af virkelig høj kvalitet... ;)  tror du får et godt kursus, med et fjoget smil klistret fast i krydderen og pæne udtræk på fornøjelseskontoen :D Må sige jeg misunder dig dine nærmeste aftener...

Som 7Inches skriver, så er der skrevet en del allerede som du kan blive inspireret af

Jeg var for nyligt hos Pamela som du kan læse om her: 

Skrevet
  • Author

Super - tak begge to :) Kan godt se der er mange anbefalinger fra de sidste par uger. Pamela skal da helt sikkert prøves :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.