Eiskalt 38 Skrevet 6. Marts, 2017 Havde i længere tid haft kig på Kate, da hun var i Kbh tilbage i januar. Nu er hun tilbage og jeg fik derfor sat et besøg i stand. 30 minutter til kr. 1.500 - pebret, men hun ser virkelig lækker ud på de billeder man kunne se af hende: https://annoncelight.dk/showad/224043 Til den pris havde jeg naturligvis store forventninger til en über lækker pige der ikke var en almindelig østeuropæisk pige, men dejlig een af slagsen. Jeg ankommer til et meget centralt beliggende hotel i København hvor lejligheden hun havde lejet havde egen indgang, alt er godt. Kate åbner i døren i høje hæle og en tynd kjole og det ER hende på billederne selvom jeg var lidt i tvivl ved første øjekast. Dog kan man roligt lægge 20 kilo til de billeder og hun er vel en størrelse Large og ikke den mindre nips jeg troede, det var sgu skuffende og mine forventninger faldt lynhurtigt. Hun var nu meget sød, men der var lidt dårlig kemi fra starten - hvilket jeg nok også selv bidrog til grundet min skuffelse. Jeg havde dog sat mig op hele dagen til besøget, så valgte at betale for de 30 minutter og så håbe på verdens bedste knald. Vi kyssede en smule, ingen tunge og rørte lidt ved hinanden. Jeg fik tøjet af hende og indbød til hun gik ombord på mig. I stedet lagde hun sig bare på sengen og sagde ikke noget, underligt, men jeg valgte at smide tøjet og lægge mig ved siden af hende. Hun giver mig så et blowjob og den ros skal hun have, det var hun rimeligt god til, dog uden det er det vildeste jeg har prøvet. Hun får mig til at komme og kommer i munden på hende. Jeg har stadig en del tid tilbage og går derefter ud for at vaske mig. Jeg kommer tilbage og prøver at small talke lidt, det virkede hun ikke specielt interesseret i. I stedet beder jeg hende om at sutte mig klar igen og det gør hun så til et nogenlunde niveau. Jeg beder hende derefter sætte sig oven på mig. Hun går i gang, men virker totalt uengageret, kigger væk og siger ikke en lyd. Jeg tænker flere gange "ej, nu gider jeg sgu ikke mere" men bliver lidt ved. Jeg vender hende om for at tage hende bagfra, men der mister jeg bare fuldstændig gnisten og siger tak for denne gang. Jeg tager mit tøj og siger pænt farvel og hun gør det samme - hun er skam meget sød, men ikke videre snaksagelig. Alt i alt en rigtig skuffende oplevelse, specielt taget prisen i betragtning. Jeg sidder faktisk lidt med følelsen af at have snydt mig selv for en bedre oplevelse for en bedre pris et andet sted. Specielt det faktum, at hun er langt fra så lækker som billederne indikerer, her er det både kroppen som er for tyk, bryster der var lidt for triste og en røv der var lidt for tung - ikke noget galt med det, men det var bare overhovedet ikke det jeg havde troet. Dertil kommer at hun virkede uengageret og det er der ikke meget GFE over. Endelig karaktér er 3/10 - mest den gode kommunikation forinden og det rimelige BJ der trækker op. PS: I bagklogskabens lys burde jeg nok bare være smuttet ved ankomst. Derudover har jeg haft min sidste udenlandske oplevelse i København, det er bare aldrig hvad man håber på. Det vil være danske eller skandinaviske piger fremover! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 6. Marts, 2017 Tak for deleren @Eiskalt - altid godt at høre anmeldelser, også når de ikke er i top. Og super-ærgerligt, at du ikke fik den oplevelse du kom efter. Besøgte selv Kate i midten af december - tror jeg det var. Og jeg havde en superoplevelse. Kate havde lidt flere billeder på sin annonce sidste gang - som bla. var taget on-location. Og ja, hun er lidt større end på de billeder, der er på nu - men måske 20 er lige i overkanten, med mindre hun er "eksploderet" på 2 mdr Men godt at det ikke kun er "super"-oplevelser vi hører om. Mht udenlandske - så kan jeg anbefale Serena https://annoncelight.dk/showad/223272 - super service og sex. Og så en hun ultra-slank. Dog endnu mere pebret pris end Kate. Og tror ikke hun er til ½-timer. Dressmann 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. Marts, 2017 Lidt interessant at se at enkelte udenlandske piger nu faktisk ligger over den almindelige markedspris for danske piger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 6. Marts, 2017 Interessant at hun linker til et par tråde på eroguide i sin annonce. De er nærmest ødelagte af begejstring over den smukke unge pige. Om anmeldelserne i de tråde er falske skal jeg ikke kunne sige, men godt at se, at der også kan snige sig en negativ anmeldelse ind på eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chrismic 21 Skrevet 6. Marts, 2017 Tak Eiskalt for anmeldelsen....jeg har desværre også selv erfaret at dette polske "syndikat" af og til benytter sig af gamle eller pyntede billeder....det er superirriterende når prisen og kravene fra udbyderen er i den høje ende....så må man sgu også forvente at billederne og data er up to date.... Jeg havde selv overvejet et besøg hos Kate - men da jeg bestemt ikke er til chubby piger, så er den ide taget omgående af programmet. Hun bør jo nok få skiftet billederne og sænket prisen på "grisen".... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KindKiddo 720 Skrevet 6. Marts, 2017 Jeg har selv overvejet at besøge hende i mangel på bedre, og så fordi hun ser outstanding lækker ud! Dog er 1500 kr. for en halv time lige en tand for meget til min smag på trods af hendes smukke udseende på billederne, som virkelig er smukt. Men jeg skal på ingen måde besøge hende nu, kan jeg forstå. At møde en pige i døren, som er 20 kg. tungere og dermed blive skuffet på den måde, er virkelig en dræber og kan dræbe al lyst. Det er trist. Tak for den gode anmeldelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lombardo 237 Skrevet 6. Marts, 2017 Vestegnen skrev, for 4 timer siden: Interessant at hun linker til et par tråde på eroguide i sin annonce. De er nærmest ødelagte af begejstring over den smukke unge pige. Om anmeldelserne i de tråde er falske skal jeg ikke kunne sige, men godt at se, at der også kan snige sig en negativ anmeldelse ind på eroguide. Der linkes til min anmeldelse af hende, den er ingenlunde falsk og jeg er da også ret sikker på at Loureed har skrevet sandfærdigt om sin oplevelse. Som Dressmann nævner var der i hendes annonce fra medio december 2016 flere billeder on-location, de var noget mere retvisende og der var hun lidt mere "fyldig". Personligt synes jeg ikke hun var chubby, men har selv en præference for kvinder med lidt former - det er vi nogen der godt kan lide. Kate er en amatørpige og man skal besøge hende med det i mente. Hvis Hr. Eiskalt har besøgt Kate med en attitude der er, ja iskold som hans navn - så giver udfaldet af mødet vist sig selv. Næste gang må du finde en mere proff pige der har mere erfaring og skuespillertalent. Vestegnen og Eiskalt lad være med at give os andre skylden for at i ikke har læst ordentligt op på lektien. Har besøgt flere polske piger, særligt dengang de var i Hørdumsgade og Penthouselejligheden i Kbh SV, mange af dem har været en god oplevelse til en meget fin pris. At de danske piger skulle være bedre er at generalisere, her fås så sandelig også dårlige oplevelse men til meget dyrere priser. At man kan se både positive og negative anmeldelser for den samme pige betyder jo bare at den her intime interaktion mellem to mennesker i væsentlig grad handler om kemi og personlig præferencer, lad være med at beskyld folk for at lave falske reklamer med mindre du kan bevise det - tak. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samdk 217 Skrevet 6. Marts, 2017 Eiskalt skrev, for 7 timer siden: Havde i længere tid haft kig på Kate, da hun var i Kbh tilbage i januar. Nu er hun tilbage og jeg fik derfor sat et besøg i stand. 30 minutter til kr. 1.500 - pebret, men hun ser virkelig lækker ud på de billeder man kunne se af hende: https://annoncelight.dk/showad/224043 Til den pris havde jeg naturligvis store forventninger til en über lækker pige der ikke var en almindelig østeuropæisk pige, men dejlig een af slagsen. Jeg ankommer til et meget centralt beliggende hotel i København hvor lejligheden hun havde lejet havde egen indgang, alt er godt. Kate åbner i døren i høje hæle og en tynd kjole og det ER hende på billederne selvom jeg var lidt i tvivl ved første øjekast. Dog kan man roligt lægge 20 kilo til de billeder og hun er vel en størrelse Large og ikke den mindre nips jeg troede, det var sgu skuffende og mine forventninger faldt lynhurtigt. Hun var nu meget sød, men der var lidt dårlig kemi fra starten - hvilket jeg nok også selv bidrog til grundet min skuffelse. Jeg havde dog sat mig op hele dagen til besøget, så valgte at betale for de 30 minutter og så håbe på verdens bedste knald. Vi kyssede en smule, ingen tunge og rørte lidt ved hinanden. Jeg fik tøjet af hende og indbød til hun gik ombord på mig. I stedet lagde hun sig bare på sengen og sagde ikke noget, underligt, men jeg valgte at smide tøjet og lægge mig ved siden af hende. Hun giver mig så et blowjob og den ros skal hun have, det var hun rimeligt god til, dog uden det er det vildeste jeg har prøvet. Hun får mig til at komme og kommer i munden på hende. Jeg har stadig en del tid tilbage og går derefter ud for at vaske mig. Jeg kommer tilbage og prøver at small talke lidt, det virkede hun ikke specielt interesseret i. I stedet beder jeg hende om at sutte mig klar igen og det gør hun så til et nogenlunde niveau. Jeg beder hende derefter sætte sig oven på mig. Hun går i gang, men virker totalt uengageret, kigger væk og siger ikke en lyd. Jeg tænker flere gange "ej, nu gider jeg sgu ikke mere" men bliver lidt ved. Jeg vender hende om for at tage hende bagfra, men der mister jeg bare fuldstændig gnisten og siger tak for denne gang. Jeg tager mit tøj og siger pænt farvel og hun gør det samme - hun er skam meget sød, men ikke videre snaksagelig. Alt i alt en rigtig skuffende oplevelse, specielt taget prisen i betragtning. Jeg sidder faktisk lidt med følelsen af at have snydt mig selv for en bedre oplevelse for en bedre pris et andet sted. Specielt det faktum, at hun er langt fra så lækker som billederne indikerer, her er det både kroppen som er for tyk, bryster der var lidt for triste og en røv der var lidt for tung - ikke noget galt med det, men det var bare overhovedet ikke det jeg havde troet. Dertil kommer at hun virkede uengageret og det er der ikke meget GFE over. Endelig karaktér er 3/10 - mest den gode kommunikation forinden og det rimelige BJ der trækker op. PS: I bagklogskabens lys burde jeg nok bare være smuttet ved ankomst. Derudover har jeg haft min sidste udenlandske oplevelse i København, det er bare aldrig hvad man håber på. Det vil være danske eller skandinaviske piger fremover! Tak for deling din oplevelse. Men uanset hvor piger kommer fra, er der altid nogen som er fantastic og nogen gøre man fortryder. Derudovre vises min erfaring, at prisen ikke altid hænger sammen med kvalitet --især i gp branche. Med halvdelen af hvad du har givet i dag, kan du helt sikker nå meget bedre oplevelse med, f.eks. Jessy (den fra frankrig), Diana (fra ungarn, desværre er hun ikke i landet p.t.), Sexy Alessia (fra rumænien som pleje at besøge kbh en gang om måneden). Disse piger er meget pænere i virkelighed end på deres billeder. Generelt er det et sikkert valg til at tage pigerne som med de mest positive anmeldelser her i EG. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spitzer Skrevet 7. Marts, 2017 (edited) Lombardo skrev, for 14 timer siden: Der linkes til min anmeldelse af hende, den er ingenlunde falsk og jeg er da også ret sikker på at Loureed har skrevet sandfærdigt om sin oplevelse. Som Dressmann nævner var der i hendes annonce fra medio december 2016 flere billeder on-location, de var noget mere retvisende og der var hun lidt mere "fyldig". Personligt synes jeg ikke hun var chubby, men har selv en præference for kvinder med lidt former - det er vi nogen der godt kan lide. Kate er en amatørpige og man skal besøge hende med det i mente. Hvis Hr. Eiskalt har besøgt Kate med en attitude der er, ja iskold som hans navn - så giver udfaldet af mødet vist sig selv. Næste gang må du finde en mere proff pige der har mere erfaring og skuespillertalent. Vestegnen og Eiskalt lad være med at give os andre skylden for at i ikke har læst ordentligt op på lektien. Har besøgt flere polske piger, særligt dengang de var i Hørdumsgade og Penthouselejligheden i Kbh SV, mange af dem har været en god oplevelse til en meget fin pris. At de danske piger skulle være bedre er at generalisere, her fås så sandelig også dårlige oplevelse men til meget dyrere priser. At man kan se både positive og negative anmeldelser for den samme pige betyder jo bare at den her intime interaktion mellem to mennesker i væsentlig grad handler om kemi og personlig præferencer, lad være med at beskyld folk for at lave falske reklamer med mindre du kan bevise det - tak. Må jeg spørge om hvorfor du ikke nævnte at hun var lidt mere fyldig i din anmeldelse. InGen sur kritik, men Det er vel netop sådan noget som er relevant for dem som læser anmeldelserne, sammen med alt det gode/rosenrøde. Vi er her på forummet klart kritiske overfor falske billeder på profilerne, ikke-retvisende burde vel få samme kritiske røst. Om man kan lide modellen eller ej, så er det i det jo første der falder en i øjene når man møder hende - og bristede forventninger kan være med at skabe en dårlig oplevelse, selvom pigen egentlig er fantastisk. Ud fra tilføjelserne på hendes profil, virker det som om at hun har en meget ubehagelig personlighed - straks at give skylden på gæsten for et dårlig besøg er idioti om man så er prof eller ej, hun tager jo penge for en service så nogen forventninger må man som kunde vel gerne have. Hun er jo super tilfreds med de positive anmelderser der af afgivet, og så længe trådstarter ikke komme med falske udsagn burde hun jo også acceptere de ikke så positive anmeldelser. Især hvis billederne og profil ikke er retvisende, så måtte hun jo næste forvente at de ville komme. Redigeret 7. Marts, 2017 af Spitzer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 7. Marts, 2017 Enig med @Spitzer - men 20 kg som @Eiskalt siger, er overdrevet. Kan også se nu at hun har lagt nye billeder op https://annoncelight.dk/showad/224043 - taget idag. Og de ligner meget godt det jeg mødte i december. Måske 5 kg mere end de strandbilleder hun bruger. Men absolut stadig fit... og ja, brysterne er store og hænger derfor en smule. Dressmann 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 7. Marts, 2017 Trækker vi de 20 kg, Eiskalt nævner, hun har taget på, fra de helt nye billeder lagt på annoncen og dateret i dag, må hun godt nok have være minilillebittelille 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kate !! 26 Skrevet 7. Marts, 2017 I think you are right Spitzer. I like it when someone is sooooooooooooooo eager to serve the community and dedicate his time to link to a doubtful review filled with lies Well done boy..... thumbs up I linked to it myself in my profiles. You noticed? I took brand new photos today too People must see the 20 kg. It's magic. hehe... AND they must see how the guy couldn't recognise me at the door as I look soooooo different from my summer photos ;D The funny thing is that he tried to meet me since last time... The funny thing is the 30 min he paid for - he was madly satisfied. This is why I kept reading this since yesterday and I couldn't understand why is he inventing new story. People must also read the history of a reviewer too. people must also wonder what is someone's motive to write a bad review when it's his only review and the rest of his inputs are small burps and farts here and there Maybe they can see that "someone" writes only negative things here. Maybe they can see he is not wildly positive towards the foreign girls. Maybe they can see he praises the established Danish clinics. I don't know. we can never tell but readers are smart - they can tell difference ... Take this Mr CHRISMIC for example. He has been a sleep since 29th SEPTEMBER. He woke up simply on the 25th FEB - to give Serena ( and anyone who dares praises her) some verbal kickings. Further reading.... oh.. he is really not happy with Warsaw girls ! hehe... he is ready always to contribute negatively.. Funny how you can learn about reviewers. He is so busted and it's clearly an alter ego or a " second" profile" for some-one here. see who likes him the most. See who keep using the name "Syndikat" expression here. I never asked for review on EROGUIDE. I don't care about that. I asked in my advert TO TELL ME what was good and bad so I learn. I am here to have fun and learn and meet "Distinguished, experienced, real lovers""Hun giver mig så et blowjob og den ros skal hun have, det var hun rimeligt god til, dog uden det er det vildeste jeg har prøvet. " You wanted the wildest? - then why come to me? hehe.. I am Cute & Real... what I promise I give. My photos are real from summer. I have "maybe" put on 3 kg since summer. You keep saying " expectations " .. and " I imagined" Maybe you should not have such expectations, and keep imaginations to somewhere else? if you think 1500 kr is too much and 1000 kr is not too much for sex in a car? come on.... CLASSY EXPERIENCED GENTLEMEN... Where are youuuuuuuuu .... Don't let such guys "novice or fake profile" dominate your review portal. Few minutes-..... I think after this negative review was on I received the link with email. The subject was " Expensive fat cow" The Gentleman who entered my room right after saw how shaken I was. Funny,, ...... NOT You want me to stop coming here ? No problem. I can choose any city in Europe... But... I had higher expectations of Scandinavians. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kate !! 26 Skrevet 7. Marts, 2017 frenchlover1 skrev, 1 time siden: Trækker vi de 20 kg, Eiskalt nævner, hun har taget på, fra de helt nye billeder lagt på annoncen og dateret i dag, må hun godt nok have være minilillebittelille That's actually FUNNY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spitzer Skrevet 7. Marts, 2017 (edited) kate !! skrev, 1 time siden: I think you are right Spitzer. I like it when someone is sooooooooooooooo eager to serve the community and dedicate his time to link to a doubtful review filled with lies Well done boy..... thumbs up I linked to it myself in my profiles. You noticed? I took brand new photos today too People must see the 20 kg. It's magic. hehe... AND they must see how the guy couldn't recognise me at the door as I look soooooo different from my summer photos ;D The funny thing is that he tried to meet me since last time... The funny thing is the 30 min he paid for - he was madly satisfied. This is why I kept reading this since yesterday and I couldn't understand why is he inventing new story. People must also read the history of a reviewer too. people must also wonder what is someone's motive to write a bad review when it's his only review and the rest of his inputs are small burps and farts here and there Maybe they can see that "someone" writes only negative things here. Maybe they can see he is not wildly positive towards the foreign girls. Maybe they can see he praises the established Danish clinics. I don't know. we can never tell but readers are smart - they can tell difference ... Take this Mr CHRISMIC for example. He has been a sleep since 29th SEPTEMBER. He woke up simply on the 25th FEB - to give Serena ( and anyone who dares praises her) some verbal kickings. Further reading.... oh.. he is really not happy with Warsaw girls ! hehe... he is ready always to contribute negatively.. Funny how you can learn about reviewers. He is so busted and it's clearly an alter ego or a " second" profile" for some-one here. see who likes him the most. See who keep using the name "Syndikat" expression here. I never asked for review on EROGUIDE. I don't care about that. I asked in my advert TO TELL ME what was good and bad so I learn. I am here to have fun and learn and meet "Distinguished, experienced, real lovers""Hun giver mig så et blowjob og den ros skal hun have, det var hun rimeligt god til, dog uden det er det vildeste jeg har prøvet. " You wanted the wildest? - then why come to me? hehe.. I am Cute & Real... what I promise I give. My photos are real from summer. I have "maybe" put on 3 kg since summer. You keep saying " expectations " .. and " I imagined" Maybe you should not have such expectations, and keep imaginations to somewhere else? if you think 1500 kr is too much and 1000 kr is not too much for sex in a car? come on.... CLASSY EXPERIENCED GENTLEMEN... Where are youuuuuuuuu .... Don't let such guys "novice or fake profile" dominate your review portal. Few minutes-..... I think after this negative review was on I received the link with email. The subject was " Expensive fat cow" The Gentleman who entered my room right after saw how shaken I was. Funny,, ...... NOT You want me to stop coming here ? No problem. I can choose any city in Europe... But... I had higher expectations of Scandinavians. I dont know if everything you said here was adressed to me, or there was some sort of misunderstanding. Just so we are clear, I have not meet or reviewed you. I only reacted to the comments that several people here (happy clients of yours) now mentioned that your previous pictures were not the most accurate of you. I think it is great that you have posted new pictures - I also think the new pictures potraites a different image of you (not bad, just different) and it is always best to have to most accurate expectations before a meeting. If people have access to all information (good, bad, including also some which might be fake reviews) then there is a greater chance expectations will match realitity, which is a advantage for both you and the client. Redigeret 7. Marts, 2017 af Spitzer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Undercover 137 Skrevet 7. Marts, 2017 @kate !! All I can say is: Wow, all that and brains too? It was surely a pleasure reading your post.. and thank you, I think a few unspoken in this forum really needs to read it. For my own behalf, I must say I look forward to your next visit to cph.. You are certainly on my bucket list. For now, stay safe, stay strong and stay cute 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 7. Marts, 2017 @kate !! You even posted the bad review in your advert. Priceless. I love that. That means You must have a ton of selfconfidence. If you come back to cph, I am gonna see you. Thats a given 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 7. Marts, 2017 underdog40 skrev, for 1 time siden: @kate !! You even posted the bad review in your advert. Priceless. I love that. That means You must have a ton of selfconfidence. If you come back to cph, I am gonna see you. Thats a given Du har en god pointe der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 7. Marts, 2017 (edited) Spitzer skrev, for 8 timer siden: Må jeg spørge om hvorfor du ikke nævnte at hun var lidt mere fyldig i din anmeldelse. Læs indenad: Der var andre, supplerende billeder på annoncen, optaget på værelset. Så der var intet mismatch. Redigeret 7. Marts, 2017 af Bebop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eiskalt 38 Skrevet 8. Marts, 2017 (edited) kate !! skrev, den 7/3/2017 at 16:30: I think you are right Spitzer. I like it when someone is sooooooooooooooo eager to serve the community and dedicate his time to link to a doubtful review filled with lies Well done boy..... thumbs up I linked to it myself in my profiles. You noticed? I took brand new photos today too People must see the 20 kg. It's magic. hehe... AND they must see how the guy couldn't recognise me at the door as I look soooooo different from my summer photos ;D The funny thing is that he tried to meet me since last time... The funny thing is the 30 min he paid for - he was madly satisfied. This is why I kept reading this since yesterday and I couldn't understand why is he inventing new story. People must also read the history of a reviewer too. people must also wonder what is someone's motive to write a bad review when it's his only review and the rest of his inputs are small burps and farts here and there Maybe they can see that "someone" writes only negative things here. Maybe they can see he is not wildly positive towards the foreign girls. Maybe they can see he praises the established Danish clinics. I don't know. we can never tell but readers are smart - they can tell difference ... Take this Mr CHRISMIC for example. He has been a sleep since 29th SEPTEMBER. He woke up simply on the 25th FEB - to give Serena ( and anyone who dares praises her) some verbal kickings. Further reading.... oh.. he is really not happy with Warsaw girls ! hehe... he is ready always to contribute negatively.. Funny how you can learn about reviewers. He is so busted and it's clearly an alter ego or a " second" profile" for some-one here. see who likes him the most. See who keep using the name "Syndikat" expression here. I never asked for review on EROGUIDE. I don't care about that. I asked in my advert TO TELL ME what was good and bad so I learn. I am here to have fun and learn and meet "Distinguished, experienced, real lovers""Hun giver mig så et blowjob og den ros skal hun have, det var hun rimeligt god til, dog uden det er det vildeste jeg har prøvet. " You wanted the wildest? - then why come to me? hehe.. I am Cute & Real... what I promise I give. My photos are real from summer. I have "maybe" put on 3 kg since summer. You keep saying " expectations " .. and " I imagined" Maybe you should not have such expectations, and keep imaginations to somewhere else? if you think 1500 kr is too much and 1000 kr is not too much for sex in a car? come on.... CLASSY EXPERIENCED GENTLEMEN... Where are youuuuuuuuu .... Don't let such guys "novice or fake profile" dominate your review portal. Few minutes-..... I think after this negative review was on I received the link with email. The subject was " Expensive fat cow" The Gentleman who entered my room right after saw how shaken I was. Funny,, ...... NOT You want me to stop coming here ? No problem. I can choose any city in Europe... But... I had higher expectations of Scandinavians. Hi Kate Thanks for taking the time to reply, I respect that. I had no intentions to offend you or make you feel sad or angry - the review was my personal experience written in a forum where experiences are shared, just like tripadvisor or trustpilot. Sometimes you agree and sometimes you disagree; and I respect if you do not agree with me. I wrote that you were sweet and polite and that I also had my part of a bad experience as my expectations were not met and I couldn´t focus, that was my problem. I confirm in this review that it is you on the pictures and do not blame you for using fakes photos - I do however not believe that they show the real picture of you and hence my disappointment. I give you the credit for a good blowjob and I also credit you for great communication before we met, now and back in January (or maybe December, I dont remember). I have actually tried to write my review as realistic as possible and with complete respect for the girl, you, without intentions to hurt anyone. Therefore I think your comments could show the same class from you in which you seek from Scandinavian gentlemen. I give you credit and I would like to admit that 20 kg. may be too much, also that 3 is too less, I don´t know the number and it probably differ from each eye. Wouldn´t it suit you to write a comment with the same respect for the men instead of immediately be defensive and accuse them for lying and be fake profiles. I respect that you disagree, feel free to do so - but please show the same respect for the reviewers as you want them to show you, no matter how much you may disagree. I am not interested in a long dialog, I believe I have outlined my points and you may think of them and used them as you prefer. There is no bad feelings from my side and should you choose to visit Copenhagen again, I wish you a great time. PS: I completely distance from the person who sent you that email about being a fat cow - that was not cool in any way! Redigeret 8. Marts, 2017 af Eiskalt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bomberito 67 Skrevet 8. Marts, 2017 Jeg synes at Kate er sej! Det er dejligt at se en pige der kan give svar på tiltale. det er min oplevelse at Kate både i sin annonce og i sin mail korrespondance er fuldstændigt åben og erlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. Marts, 2017 (edited) Eiskalt skrev, for 6 timer siden: I have actually tried to write my review as realistic as possible and with complete respect for the girl..... ....I give you credit and I would like to admit that 20 kg. may be too much, also that 3 is too less, I don´t know the number and it probably differ from each eye. Det er MEGA respektløs at påstå at en pige vejer 20kilo mere end hvad billederne viser, det er en kæmpe overdrivelse der skræmmer rigtigt mange mænd væk. 20kilo er altså.. 36% af min samlede kropsvægt?ish? Undskyld men hold op en gang selvretfærdigt mundbæ du fyrer af. Kate forget him, you'll get better at choosing out costumers with time Redigeret 8. Marts, 2017 af Claire 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg