Hop til indhold
Thai lover

Mona Amager

Recommended Posts

Skrev hjemmefra om der var tid, det var der. Skulle så ringe når jeg var fremme. Syntes dog det var rimelig langt fra punktet på kortet. Og så gad google maps ikke lige at samarbejde, så hun nåede både at skrive og ringe om jeg ikke kom. Skal lige siges dette var min første gang, så var oveni pisse nervøs. Kom frem og ja som andre anmeldere kan jeg kun sige wow hun er lækker. Fik et kram og et kys, så ind på værelset som var rent og pænt, men alt for varmt, begyndte at svede bare af at klæde mig af, fik et bad og vaske på opfordring pikken med intim sæbe.

Ind på værelset, blev spurgt hvad jeg ville have og sagde det hele. Jeg krammede og slikkede på hendes utrolig flotte bryster, hvorefter hun lagde sig på sengen med røven i vejret. Jeg slikkede hende i røven som havde jeg aldrig gjort andet og det føltes heldigvis helt naturligt, suttede også lidt på hendes lille lækre pik. Lagde mig op på sengen og blev her lidt undrende renset med tre vådservietter før hun gav mig et kort men fantastisk økoblow. Så fik jeg taget min mødom eller hvad man kalder det, gjorde sgu lidt ondt til at starte på, men var så ellers bare dejligt også selvom hun gav den gas så sengen rykkedes et godt stykke. Fik også kneppet hende, men kunne ikke komme, måske fordi kondomet var meget stramt. Men gjorde nu ikke så meget. Hun spillede sig selv til hun kom, nåede lige at fange den sparsomme klat. Det var alt i alt en super oplevelse. Vi gik i bad, og tror faktisk at jeg var der i 50 min ink. bad før og efter. Havde betalt for 30 min cocktail. Hun sagde hun blev her en måned mindst, måske mere. Så vær god ved hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
6søgende skrev, den 15/3/2017 at 14:30:

Mona er "forsvundet"

kom forbi.. blev bedt om at vente. Ventede i 30 min. - smuttede hjem. Dagen efter var annoncen væk 

Tak for det, jeg havde ellers planlagt min debut netop der, en af dagene - hun må have glemt at oplyse det til shemalewiki.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...