Hop til indhold
Sprillen

Hot hot hot. Aalborg. 23 år, 49kg!

Recommended Posts

Stedet er diskret. Jeg tror der arbejder en pige mere på stedet.

I må nøjes med ovenstående. At besøge disse piger er - for mig - grænseoverskridende, og en uddybende anmeldelse ligeså. Så i får kun en anmeldelse i overskriftsform :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hvorfor så i det hele taget skrive noget, hvis det er så grænseoverskridende for dig he he

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Dårlig kommentar hænger ofte sammen med en dårlig anmeldelse.

 

Jeg kan i hvert fald ikke bruge den til noget, jeg ved jo ikke hvordan Sprillen definer sød og hot, men der vi vi jo nok bare forskellige Tommydrengen.

 

For mig bør en anmeldelse indeholde en del mere end det Sprillen skriver  i sin anmeldelse, hvorfor ellers have besværet (nå nej, det var ikke særlig besværlig eller informativt) LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommydrengen skrev, for 15 timer siden:

 Ud for mandens anmeldelsen er det da klart noget man skal prøve. Ryster bare på hovedet af dårlig kommentar (MadsAalb) 

Hvis sådan en anmeldesle er nok til at du simpelthen må besøge hende, så får du travlt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, den 7/3/2017 at 07:24:

Hvorfor så i det hele taget skrive noget, hvis det er så grænseoverskridende for dig he he

Fordi han ønsker at bidrage....respekter det dog i stedet for at opføre dig som en idiot.....vi er ikke alle ens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...