Hop til indhold

Hot hot hot. Aalborg. 23 år, 49kg!

Featured Replies

Skrevet

Super sød. Hot som bare pokker...

Link

sted 10/10

pigen 10/10 (billederne er ægte)

Skrevet

Hun ser sød ud.

Kan du ikke uddybe anmeldelsen lidt? Hvordan var hun? Hvordan var stedet? Diskret?

Skrevet
  • Author

Stedet er diskret. Jeg tror der arbejder en pige mere på stedet.

I må nøjes med ovenstående. At besøge disse piger er - for mig - grænseoverskridende, og en uddybende anmeldelse ligeså. Så i får kun en anmeldelse i overskriftsform :-)

Skrevet

Hvorfor så i det hele taget skrive noget, hvis det er så grænseoverskridende for dig he he

Skrevet

Ud for mandens anmeldelsen er det da klart noget man skal prøve. Ryster bare på hovedet af dårlig kommentar (MadsAalb) 

Skrevet

Dårlig kommentar hænger ofte sammen med en dårlig anmeldelse.

Jeg kan i hvert fald ikke bruge den til noget, jeg ved jo ikke hvordan Sprillen definer sød og hot, men der vi vi jo nok bare forskellige Tommydrengen.

For mig bør en anmeldelse indeholde en del mere end det Sprillen skriver  i sin anmeldelse, hvorfor ellers have besværet (nå nej, det var ikke særlig besværlig eller informativt) LOL

Skrevet
Tommydrengen skrev, for 15 timer siden:

Ud for mandens anmeldelsen er det da klart noget man skal prøve. Ryster bare på hovedet af dårlig kommentar (MadsAalb) 

Hvis sådan en anmeldesle er nok til at du simpelthen må besøge hende, så får du travlt.

Skrevet
MadsAalb skrev, den 7/3/2017 at 07:24:

Hvorfor så i det hele taget skrive noget, hvis det er så grænseoverskridende for dig he he

Fordi han ønsker at bidrage....respekter det dog i stedet for at opføre dig som en idiot.....vi er ikke alle ens

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.