Hop til indhold

By/område

Featured Replies

Skrevet

Hvornår fanden lære i og skrive by og område på det er sku og spilde vi andres tid når i ligger oplæg op og pigen på i Skagen eller kbh. Udulige opslag som ikke kan bruges til en skid. Er guide burde slette dem

Skrevet
bullermadsen skrev, den 5/3/2017 at 17:31:

Hvornår fanden lære i og skrive by og område på det er sku og spilde vi andres tid når i ligger oplæg op og pigen på i Skagen eller kbh. Udulige opslag som ikke kan bruges til en skid. Er guide burde slette dem

Hold da helt op hvor er det dejligt at se en der følger mine utallige indlæg op. Bare bliv ved, måske de lærer det en dag ;-)

Skrevet

helt uenig det er jo let for os brugere bare at trykke på linket og se hvor det er

og det er da interessant hvad andre skriver og at få erfaringer derigennem

i er bare et par gamle brokhoveder held og lykke med det

Skrevet
trold2 skrev, for 8 timer siden:

helt uenig det er jo let for os brugere bare at trykke på linket og se hvor det er

og det er da interessant hvad andre skriver og at få erfaringer derigennem

i er bare et par gamle brokhoveder held og lykke med det

Kommer det bag på mig at du er uenig.... NEJ det gør det ikke. Kan godt være du måske er arbejdsløs eller andet, og synes det er skide sjovt at få erfaringer fra alle andre, og det er da helt ok set med mine øjne, men det kan du jo stadigvæk gøre selvom folk måske lærte at skrive de to ting Navn/by. Du kan trykke lige så tosset du vil på samtlige links, og selv om folk er 300km væk fra dig, så kan du få masser af erfaringer stadigvæk, så set ud fra dit synspunkt vil intet jo ændre sig ved at folk skrev navn/by som overskrift vel???

Men tror du bare vil være på tværs, og absolut intet andet, og måske forstår du slet ikke de skrevne ord, eller meningen med at nogle (inkl EG) skriver de gerne vil have de 2 enkle ting i overskriften.

Men nok om det..gider ikke at diskutere længere med dig, og dine holdninger uden mening.

Skrevet

hm du er fuld af fordomme kan jeg læse

måske du skulle arbejde lidt på ikke at ville have alle til at mene det samme som dig, og at acceptere andres mening ? men det vil nok være et kvantespring for dig,

som man ikke skal forvente forløbigt

Skrevet
trold2 skrev, for 3 timer siden:

hm du er fuld af fordomme kan jeg læse

måske du skulle arbejde lidt på ikke at ville have alle til at mene det samme som dig, og at acceptere andres mening ? men det vil nok være et kvantespring for dig,

som man ikke skal forvente forløbigt

Kan da på ingen måde se det har noget som helst med fordomme at gøre. Det eneste jeg kan se er at du enten ikke kan eller vil se logikken i at det ville gøre det hele lettere hvis folk gad at skrive de to simple ting. Hvor svært kan det være at forstå det, og hvor svært kan det være for dig at forstå at absolut intet bliver ændret for dig ved at folk gør det... du kan jo fortsat trykke løs på samtlige link, som du åbenbart elsker så meget, så ingen ændringer for dig, men kun positive ændringer for os andre der har andet at lave end at se hvad folk laver i København.

måske du skulle arbejde lidt på forståelse, i stedet for at lege Rasmus modsat, for den del har du bestået.    

Skrevet
youngatheart skrev, for 16 timer siden:

Kommer det bag på mig at du er uenig.... NEJ det gør det ikke. Kan godt være du måske er arbejdsløs eller andet, og synes det er skide sjovt at få erfaringer fra alle andre, og det er da helt ok set med mine øjne, men det kan du jo stadigvæk gøre selvom folk måske lærte at skrive de to ting Navn/by. Du kan trykke lige så tosset du vil på samtlige links, og selv om folk er 300km væk fra dig, så kan du få masser af erfaringer stadigvæk, så set ud fra dit synspunkt vil intet jo ændre sig ved at folk skrev navn/by som overskrift vel???

Men tror du bare vil være på tværs, og absolut intet andet, og måske forstår du slet ikke de skrevne ord, eller meningen med at nogle (inkl EG) skriver de gerne vil have de 2 enkle ting i overskriften.

Men nok om det..gider ikke at diskutere længere med dig, og dine holdninger uden mening.

så får du dem her, i f t ovenstående

jeg er arbejdsløs siger du , uden du ved det , men et forsøg på at tale ned og være bedrevidende overfor arbejdsløse , fordom

syntes det er skidesjovt at få andres erfaringer, nej jeg skrive interessant, og du kan ikke selv se andres erfaringer kan være det, ? fordom

tror jeg bare vil være på tværs, nej det er din tro , din fordom

jeg forstår ikke det skrevne ord, igen en fordom du aner intet om mig

du er fordomsfuld og hm måske skulle du bare skrive jeg er foran alt det du skriver om andre , og så se om det ikke skulle passe på dig selv

Skrevet
trold2 skrev, for 8 timer siden:

så får du dem her, i f t ovenstående

jeg er arbejdsløs siger du , uden du ved det , men et forsøg på at tale ned og være bedrevidende overfor arbejdsløse , fordom

syntes det er skidesjovt at få andres erfaringer, nej jeg skrive interessant, og du kan ikke selv se andres erfaringer kan være det, ? fordom

tror jeg bare vil være på tværs, nej det er din tro , din fordom

jeg forstår ikke det skrevne ord, igen en fordom du aner intet om mig

du er fordomsfuld og hm måske skulle du bare skrive jeg er foran alt det du skriver om andre , og så se om det ikke skulle passe på dig selv

GLEM DET....GIDER IKKE LEGE MED DIG MERE.( du har åbenbart lige lært et nyt ord der hedder fordom)  MOD TÅBER KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES !!!

Redigeret af youngatheart

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.