Hop til indhold
Uffer

June ny lækker pige hos yen i Vejle

Recommended Posts

I dag var jeg igen en tur forbi Yen i Vejle. Hun havde en helt ny pige som hedder June. 20 år og sprød og lækker.

June er en super lækker lille sag. Med en fantastisk krop. Små lækre brystet med de frækkeste stive brystvorter.

Jeg startede ned en god gang mellem hård massage. June brugte hele kroppen til at massere. Det var mega dejligt, og noget jeg sætter stor pris på er at hun allerede var nøgen under massagen.

Hvis massagen var god var det ikke noget imod sexen. June er til det hele, og det er tydeligt hun er vild med det. Det er sjældent at jeg møder thai piger som er vilde med græsk, men det er absolut tilfældet her.

Jeg startede med en god gang super fransk hvor jeg skulle tænke på noget andet for at det ikke allerede sluttede før vi var begyndt. 

Hvis man er til det hele uden gummi er det også muligt. Men jeg fik gummi på, og så gik det ellers over stok og sten. At dømme på lyden kan June rigtigt godt lide hvad hun laver. Hun er rigtigt fræk og er med på alt. Da vi  havde været rundt i 4-5 stillinger måtte jeg dog opgive at holde mig længere.

Et afsluttende bad, en kold cola og et på gensyn inden jeg gik ud af døren med et stort smil på læben.

Jeg kan varmt anbefale June på alle måder. Du vil ikke blive skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står ingen priser i annoncen, kan vi få at vide hvad du gav for din tur, og hvor lang tid du var der.

lyder nemlig spændene, selv uden græsk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Ja det kunne være rart at høre lidt om tid/ pris for disse ydelser ;-) lyder jo som nogle gode oplevelser i har haft 

Del dette indlæg


Link til indlæg
p.larsen skrev, for 55 minutter siden:

Slet ingen der ved hvem June er af pigerne på billederne?

Pigen der ligger ned med den sorte top på er June.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Slet ingen der har lyst til at fortælle lidt om tid/ pris........ ?? Det er jo ligesom en måde at hjælpes ad med ikke at få skruet priserne helt op i skyerne..... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På billede 2 hvor pigerne ligger ned, er Fem den bagerste af de 3.

Prisen starter ved kr. 1200,00 for fuld pakke, det er i hvert tilfælde den pris jeg er blevet præsenteret for, jeg har ikke spurgt til andre priser for andre ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Var forbi i går, inspireret af "Uffer"  fantastiske oplevelse....... Men jeg må sige at det jeg oplevede var en virkelig uengageret og dårlig behandling fra Junes side.

Har skrevet en anmeldelse af det "June Yen i Vejle, aldrig igen" som man nok bør læse inden evt besøg, så man ved hvad man også kan opleve når man besøger denne pige. 

Redigeret af White hunter
fjernet henvisningen til Faker larsens indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er dit konto-nr har sku helt lyst til at donere 100.- til dig for en spildt køretur......har selv 120km til vejle og var klar til at køre idag.....men det bliver IKKE yen

så hellere Randers eller Århus.....håber du finder noget bedre næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fred49

Må da lige give White Hunter ret.

Jeg var også forbi, en tur med June kunne da ikke gå galt.!!

Må da lige sige det er sku da det ringeste jeg endnu har prøvet ,, total dårlig service. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...