Hop til indhold

Bangkok - Do Or Don't ?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Overvejer at smutte f.eks 10 dage til Thailand, og istedet for at at tage til Pattaya, hvor jeg har været, og der var MASSER af muligheder for dejlige GP'er (Knald)
Så tænkte jeg om nogen har været i Bangkok, ud over at transit i lufthaven lige som mig selv, og kan give anbefaling ift. f.eks Pattaya (Walking Street osv)
er der lige så mange "muligheder" - er der også de samme "frække"- gader ?

Nogen der har gode/dårlige oplevelse mht. Bangkok vs. f.eks Pattaya  ?

Skrevet

Tour de fiss'?

Skrevet

Soi cowboy og Nana plaza er begge fyldt med ladybars.. Nogle af stederne i Nana har forskellige shows.. Gode til nattelivet.. Derudover findes et utal af massagesteder,blowjobbars osv, men den del kender jeg ikke så godt.. Bare giv den gas

Skrevet
TboneDK skrev, 1 time siden:

Hej

Overvejer at smutte f.eks 10 dage til Thailand, og istedet for at at tage til Pattaya, hvor jeg har været, og der var MASSER af muligheder for dejlige GP'er (Knald)
Så tænkte jeg om nogen har været i Bangkok, ud over at transit i lufthaven lige som mig selv, og kan give anbefaling ift. f.eks Pattaya (Walking Street osv)

Masser af piger, Sukhumwit/Nana osv. Ikke alene barer men de står på gaden med en meters mellemrum. Priserne er generelt højere i BKK og IMO er der langt mellem GF oplevelser der. Det skal bare overstås. Der er sikker mange andre der har en anden mening og oplevelse siden folk vender tilbage dertil gang på gang.

Det er ikke uanmindligt at de kræver 3000 short time og 5000 all night. Det er der ingen af dem der er værd.

Redigeret af Sammy

Skrevet

Står selv og skal til Pattaya for første gang her i marts. Bangkok har jeg til gengæld besøgt flere gange. Det er i Sukhumvit-området, at du skal bo ift. de bedste muligheder med massage, bj-bars, go-go, barpiger og freelancers. Som wouldloveto nævner, så er der en større samling af ladybars i Soi Cowboy og Nana Plaza. Massage og bj-bars finder du i forskellige soi's i dette område.

Jeg har ikke været i BKK for at knalde,så har ikke personligt erfaringer med pigerne, men jeg har både hørt og læst, at prisniveauet i Bangkok er noget højere end Pattaya. Udbuddet er mindre. Kvaliteten er sikkert same same.

Skrevet

Ok, tak for diverse input & indlæg ;-)

Skrevet

Der må da rundt omkring herinde stå meget om Bangkok. Jeg synes da tit at have set strenge om byen.

Skrevet
TboneDK skrev, for 13 timer siden:

Hej

Gå ikke af den vej !! jeg  kom hjem med kone i 6 svære år UPS 

Vær stærk i din tro og kom tilbage alene OK GO tur

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.