Hop til indhold
Joey

Fkk Sharks vs Fkk World

Recommended Posts

Hej alle Fkk venner

Påregner en tur til Frankfurt i marts/april måned.

Håber at I kan hjælpe mig med følgende spørgsmål:

1. ska jeg vælge fkk World eller fkk Sharks?


2. Antager at startprisen for en halv time med en pige er ca. 50 euro - er der noget med at prisen for en time er 75 euro hvis man bestiller en time fra start?


3. Er der nogle af stederne hvor der er en "fest" i form af dans, liveshows osv? (Har kun prøvet ARTEMIS og der var det meget begrænset med shows).


4. Er pigerne helt nøgne på de to klubber eller har de frækt undertrøjer og strømper på?


5. Hvor langt er der fra centrum af Frankfurt til de to klubber - bare sådan ca.?


6. Er blow uden gummi og inklusiv startprisen?


7. Andet jeg bør vide?

På forhånd stort tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. skal jeg vælge fkk World eller fkk Sharks?

Vælg den du bedst kan lide - eller prøv dem begge. Dette er min personlige holdning og kan være anderledes for andre samt ændret over tid: Sharks har de flotteste piger og bedste indendørs layout hvor man kan sidde i en jacuzzi og nyde udsigten til pigerne. Service kan være hit-and-miss da der er mange sharks. Hvis du er ny i faget skal du være varsom her. Hos Sharks er der sjældent tungekys og fransk kan være med eller uden. World har den bedste service af de to steder. Her er tungekys og fransk uden standard. Indretningen er dog ikke så god og pigerne er stadig flotte men ikke helt i samme lige som Sharks. Hvis det er varmt så har World et fantastisk udendørs område. Maden er lidt bedre på world og der er mere plads til at sidde og spise. Sharks har meget lidt plads. Hos Sharks er service i baren også lidt langsom - de er ikke gode til at kigge op og tage i rækkefølge, hvilket godt kan være rigtig irriterende. Hos Sharks er der stort fokus på up-sell af ekstra ydelser - det er nemmere at komme udenom i World hvor man ´mere respekterer den indledende aftale man har lavet.

Så World: +Serviceniveau, + få sharks, + mad og restaurant, - pigerne udseende (lille minus)

Sharks: + indretning, + pigernes udseende, - service af pigerne, - service i baren


2. Antager at startprisen for en halv time med en pige er ca. 50 euro - er der noget med at prisen for en time er 75 euro hvis man bestiller en time fra start?

Nej - dobbelt op er dobbelt op. Men hvis du betaler ekstra for nogle ydelser så er det 50 euro pr session. Så her kan man spare noget.


3. Er der nogle af stederne hvor der er en "fest" i form af dans, liveshows osv? (Har kun prøvet ARTEMIS og der var det meget begrænset med shows).

Ingen af stederne er decideret party-steder. Til tider kan der være special events hos World - har ikke oplevet noget tilsvarende på Sharks. Samya i Köln er mere dit sted, hvis det er party du er efter.


4. Er pigerne helt nøgne på de to klubber eller har de frækt undertrøjer og strømper på?

Som udgangspunkt nøgne. Ingen BH eller trusser. Der er dog nogle der klæder sig i udfordrende lingeri for at sælge varen - dog stadig uden BH og trusser. Det kan være suspenders, små nuttede strømper, eller lange net-strømper. Men som alt overvejende udgangspunkt er de nøgne.


5. Hvor langt er der fra centrum af Frankfurt til de to klubber - bare sådan ca.?

Google Map


6. Er blow uden gummi og inklusiv startprisen?

World: Ja 90% af gangene

Sharks: Ja 75% af gangene


7. Andet jeg bør vide?

Prøv at undgå weekenden, hvor der kan være meget travlt. Nogle gange er der billig pris hvis man kommer tidligt. Og husk der er andre store klubber i nærheden - Oase FKK for eksempel.

 

På forhånd stort tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange 1000 tak - stor hjælp

 

hmm - det ender nok med en dag på hver af de to fkk' men nu er Fkk oase også i spil  Den havde jeg ik lige tænkt på - er den at foretrække fremfor de to andre?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tilbragt en del til i Frankfurt, og har besøget denne http://www.the-palace.de/fkk-saunaclub-frankfurt?language=en her.

De har en del tema og nogle gode shows.  Har altid fået mega fransk og mødt nogle dejlige frække piger. De fleste har været i frækt undertøj.

Den ligger centralt i Frankfurt så det er bare ind i en taxa og så ud og hygge.. 

God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey skrev, for 29 minutter siden:

Mange 1000 tak - stor hjælp

 

hmm - det ender nok med en dag på hver af de to fkk' men nu er Fkk oase også i spil  Den havde jeg ik lige tænkt på - er den at foretrække fremfor de to andre?

 

Oase i mine øjne er mellem World og Sharks.

Mad og spisested er midt imellem.

Færre sharks end sharks men flere end world.

Service er også sådan lidt imellem dem. Fransk uden er i nogle tilfælde inkluderet og i andre tilfælde ikke.

Up-sell er mere normalt end hos World, men igen mindre udbredt end hos Sharks.

Men om aftenen kan der være høj musik og lidt mere gang i den her. Dog er den nok bedst om sommeren også hvor deres pool og udendørs område kan komme i brug. Der kan også ses lidt frækt aktivitet i det offentlige her - et blow i ny og næ kan man godt forvente, men det er ikke det helt store show man ser.

World har de bedste forhold til blot at slappe af - hvis man ligger ved deres indendørs pool så får man generelt fred. Hos Oase har de en Winter Garden hvor pigerne ikke kommer, så der kan man altid få fred. Men den er svær at komme til når det ikke er sommer da adgangen er lettest at komme til udefra.

Sharks har de bedste faciliteter når det kommer til sauna, hamman (eller hvad det nu hedder) mv. Her er Oase og World lidt på niveau.

Kun en stor jacuzzi som er midt i hvor folk går forbi, så ikke så god som Sharks men bedre end den sørgelige jacuzzi de har hos World der næsten altid er tom ved siden af poolen.

 

Hvis jeg var dig ville jeg måske tage dag 1 på World med den bedre service og færre sharks. Når dag 1 er gået og man har fået lettet trykket så kan man tage dag 2 på Sharks hvor man med sækken tømt ikke er så tilbøjelig til at give efter for de sharks der er.

Redigeret af CJ69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

CJ69 kommer ret godt omkring alle dine spørgsmål

Har lidt dugfriske tilføjelser.

Sharks har udviklet sig til et turist rip off ligesom Oase var for et par eller 3 siden. Pigens fokus er primært på at få vredet Euro ud af dig fremfor at have sex med dig. Hvis du begynder at slikke hende kommer hun først efter 35 min så man er nød til at tage en time, oplevede kun 1 som ikke havde focus på mersalg tilgengæld ville hun hverken kysses eller slikkes såfremt man ikke tog minimum 1 time ( var med hende i rum for 8 måneder siden og der var retorikken en anden fra hendes side) deres ur går også relativ hurtig

så hvis du kun betaler 50'euro og ikke kommer i klubben meeget ofte ( stamkunde) kan det være en udfordring at få alverdens god sex

Men lineuppen er voldsom god. Hold nu op mange flotte piger!!!! Og du får virkelig meget for dine 65 euro entre. Jeg fik en relativ billig dag der, hvor jeg mere kiggede på nøgne damer og brugte wellness faciliteter fremfor at fare efter alle pigerne som jeg plejer.   Er man i byen er klubben da bestemt et besøg værd!!! Men den er ikke en køretur fra Danmark værdig som den var tidligere

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...