Hop til indhold

Recommended Posts

youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Måske du havde fået svar hvis du blot havde skrevet 2 enkle ting i din overskrift NAVN/BY..er det så svært???

skriv til trådopretteren i stedet for at spamme tråden ? du går det samme som ham , skriver et indlæg uden mening , så stop det selv , som man siger i dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm ja , kom til og oprette det i det forkerte forum, men tak til moderatoren for og flytte min tråd.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 5/3/2017 at 07:27:

skriv til trådopretteren i stedet for at spamme tråden ? du går det samme som ham , skriver et indlæg uden mening , så stop det selv , som man siger i dag

Kan da godt være du mener jeg spammer tråden lidt, men det ændrer da ikke på det fact at det ville være lettere for alle hvis man gjorde det mere overskueligt for ALLE..også for dig. Men ok jeg ved godt nogle gerne vil være modsatte, og ikke tager konstruktiv kritik til sig, men er da rart at se at nogle gør det.

Kan du have en eventyrlig dag også ;-)

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 5/3/2017 at 07:27:

skriv til trådopretteren i stedet for at spamme tråden ? du går det samme som ham , skriver et indlæg uden mening , så stop det selv , som man siger i dag

Sjovt nok forøvrigt at du ikke kan se det giver mening at jeg har skrevet den ene linie lige under Mrxx indlæg. kan godt se det er super svært at se hvem beskeden var til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 3 timer siden:

Sjovt nok forøvrigt at du ikke kan se det giver mening at jeg har skrevet den ene linie lige under Mrxx indlæg. kan godt se det er super svært at se hvem beskeden var til ;-)

den fik du ikke fat i , du spammer tråden fik du fat i den nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 18 timer siden:

den fik du ikke fat i , du spammer tråden fik du fat i den nu

Nu er der jo så meget du åbenbart heller ikke får fat i, så det må jo stå lige. Fik du fat i det nu !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 11 timer siden:

Nu er der jo så meget du åbenbart heller ikke får fat i, så det må jo stå lige. Fik du fat i det nu !!

det står aldrig lige , men du gider ikke gøre det overfor dig selv som du beder andre om

grow up siger jeg bare

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg

     Jeg  gør præsis det samme som jeg beder andre forstående folk om. At jeg skal grow up som du skriver understreger nok bare at jeg er mere end Grown up. Er sikker på jeg nærmest kunne være din far, og med den trodsighed og mangel på forståelse du ligger for dagen er jeg da ret sikker på du ikke er særlig gammel, for enhver med bare en smule sund fornuft kan jo se meningen med at det ville gøre det hele lettere for alle, og selv du vil ikke kunne mærke forskel, for du trykker jo alligevel bare på alle link uanset hvor i landet de befinder sig, da du jo gerne vil lære om det alle andre oplever. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 1 time siden:

     Jeg  gør præsis det samme som jeg beder andre forstående folk om. At jeg skal grow up som du skriver understreger nok bare at jeg er mere end Grown up. Er sikker på jeg nærmest kunne være din far, og med den trodsighed og mangel på forståelse du ligger for dagen er jeg da ret sikker på du ikke er særlig gammel, for enhver med bare en smule sund fornuft kan jo se meningen med at det ville gøre det hele lettere for alle, og selv du vil ikke kunne mærke forskel, for du trykker jo alligevel bare på alle link uanset hvor i landet de befinder sig, da du jo gerne vil lære om det alle andre oplever. 

Faaar endelig fandt jeg dig , mor er sur , hvor har du været henne ?

kors du må sgu da være gammel , jeg er 62 ? og tak hvis du ikke syntes, som du skriver det er at være ret gammel , man må sgu ta de komplimenter kan kan få i min alder

ja enhver med en smule sund fornuft , smiler dem er der så ikke mange af vel ?? f eks nogle som kunne finde ud af at skrive til trådopretteren i en mail i stedet for at spilde vores andres tid, men jeg taber tærren her kan jeg godt se du er for trodsig og mangler selvforståelse , så hav et godt liv som man siger, det bliver sgu nok op af bakke for dig er jeg bange for

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 7 timer siden:

Faaar endelig fandt jeg dig , mor er sur , hvor har du været henne ?

kors du må sgu da være gammel , jeg er 62 ? og tak hvis du ikke syntes, som du skriver det er at være ret gammel , man må sgu ta de komplimenter kan kan få i min alder

ja enhver med en smule sund fornuft , smiler dem er der så ikke mange af vel ?? f eks nogle som kunne finde ud af at skrive til trådopretteren i en mail i stedet for at spilde vores andres tid, men jeg taber tærren her kan jeg godt se du er for trodsig og mangler selvforståelse , så hav et godt liv som man siger, det bliver sgu nok op af bakke for dig er jeg bange for

GLEM DET....GIDER IKKE LEGE MED DIG MERE. MOD TÅBER KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

Fik du besøgt mia123?

Hun er stadig på sugardaters og overvejer et besøg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...