Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Pathaiwelness Glostrup

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Ja lidt nysgerrig og på baggrund af de svar jeg fik på min forespørgsel om erfaringer, tog jeg afsted i dag.

Velankommen til adressen ringede og fik at vide de var tid til mig, stedet ligge lidt afsides og i et industrikvarter.

Lokalerne er pæne, og renholdte, med lidt slidte, briksen er en dejlig hård massagebriks, fotos er ægte og ikke pyntet op, alt stemmer.

Jeg fik fin god massage, af en afklædt Pat, og et blowjob til afslutning.

Jeg tog et bad inden massage, tiden holdt meget fint. 

Det var business når business er god, alt var sikkert og godt...

Alko...

Link.  http://www.pathaiwellness.dk/429940167

 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nok :) nej seriøst 1000 kroner inklusive hendes afklædning, og det får man ikke meget ud af, man ligger mest på maven og kigger ned, men hun er lækker.......så jeg lod mig friste til st smide 200 kr for at hun var i Eva beklædning...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Nok :) nej seriøst 1000 kroner inklusive hendes afklædning, og det får man ikke meget ud af, man ligger mest på maven og kigger ned, men hun er lækker.......så jeg lod mig friste til st smide 200 kr for at hun var i Eva beklædning...

For hvor lang tid? Og var det øko fransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Nej gummifransk og kun en halvtime...:(

Så er den udløsning vist også betalt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja lidt for kostbart, men sådan kan det gå når trykket er der og der er "misstemning" på dokken, glostrup thai, men nu ved alle der kommer her i guiden.....hvad man kan møde hos Pat....Og når man som jeg vælger at betale en lidt høj pris, så skal man ikke ærgre sig :)

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Dokun, længere ned af samme vej som pathaiwelness....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nej da, men en bror på denne side skrev at det var blevet trist at besøge dem....

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Kat et par gange både da hun lå i Hedehusene og nu i Glostrup og jeg må indrømme at jeg aldrig er gået derfra skuffet de gange jeg har besøgt hende. Hun er utrolig sød og giver en rigtig god massage, hvor der bliver trykket godt de rigtige steder ;)  tror snart det er tid til aflægge hende et besøg igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg gik heller ikke skuffet derfra, blot fattig, men det valgte jeg selv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...