Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Mikkel M,

 

Akesha holder til hos Lady Iris www.ladyiris.dk i Tåstrup.

Akesha er en ung flot domina, det er dig som sætter grænserne for Akesha har meget få grænser.

Akesha er absolut et besøg værd.

Hvis du beslutter dig for at besøge Akesha så håber jeg du dele en anmeldelse med os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du erfaringer med hende?

 

Jeg overvejer virkelig hende. Hun snakker engelsk, så vidt jeg forstår men, at hun hører til hos Lady Iris føler jeg mig mere sikker på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MikkelM

Sammen med Lady Iris har jeg leget med Akesha.

Hun taler et udmærket engelsk, er pervers med meget få grænser og ikke bange for at bruge en pisk :-)

For mig, som er sidst i 50',  er hun lige ung nok, men smag og behag...

Tror ikke du vil blive skuffet hvis du besøger hende. Håber du vil dele din oplevelse med os andre ved at skrive en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry this is in english. Mention that just recently wrote a comment in another threat. Just mention again here that She is really amazing, if someone is looking for real Domination Sessions, but probably not the best choice for a kinkster, except if he is interested in proper training and protocol and goes with the right attitude.

Following is my comment in the other thread:


https://www.eroguide.dk/forum/topic/80207-goddes-akesha-cph/?tab=comments#comment-699636

Redigeret af i.slave

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...