Hop til indhold

Goddess Akesha?

Featured Replies

Skrevet

Hej Mikkel M,

Akesha holder til hos Lady Iris www.ladyiris.dk i Tåstrup.

Akesha er en ung flot domina, det er dig som sætter grænserne for Akesha har meget få grænser.

Akesha er absolut et besøg værd.

Hvis du beslutter dig for at besøge Akesha så håber jeg du dele en anmeldelse med os andre.

Skrevet
  • Author

Har du erfaringer med hende?

Jeg overvejer virkelig hende. Hun snakker engelsk, så vidt jeg forstår men, at hun hører til hos Lady Iris føler jeg mig mere sikker på hende.

Skrevet

Hej MikkelM

Sammen med Lady Iris har jeg leget med Akesha.

Hun taler et udmærket engelsk, er pervers med meget få grænser og ikke bange for at bruge en pisk :-)

For mig, som er sidst i 50',  er hun lige ung nok, men smag og behag...

Tror ikke du vil blive skuffet hvis du besøger hende. Håber du vil dele din oplevelse med os andre ved at skrive en anmeldelse

• 8 months later...
Skrevet

Sorry this is in english. Mention that just recently wrote a comment in another threat. Just mention again here that She is really amazing, if someone is looking for real Domination Sessions, but probably not the best choice for a kinkster, except if he is interested in proper training and protocol and goes with the right attitude.

Following is my comment in the other thread:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/80207-goddes-akesha-cph/?tab=comments#comment-699636

Redigeret af i.slave

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.