Hop til indhold
Guest Tøs

Hvornår bliver folk seriøse

Recommended Posts

Guest Tøs

Hej alle

utroligt at tænke på at jeg i en del år har gået og tænkt på hvor frækt det kunne være at holde et gangbang lørdag 25/2-17   

når jeg så finder modet til det :-) Så bliver jeg bomberde med emails fra frække fyre som vil være med :-P Jeg bliver helt våd og liderlig ved tanken :-P At der er over 30 fyre som vil være med til at giv mig den oplevelse :-P

Frækt tænker jeg det bliver en super fræk aften :-P Der er så 7 der tilmelder sig :-P Vildt frækt tænker jeg :-P  Venter så på det bliver lørdag så er der så lige nogen stk der melder fra :-( Okey men så bliver vi så ikke så mange :-( 

Men der er et par stk der skrive endnu så håber på at vi bliver flere ;-) 

Men så slutter den også der :-(  De vil ha jeg skal sende billeder osv til dem :-(  Men de vil ikke sende mig nogen så jeg kan se dem :-( 

Nu vil jeg jo også gerne se den jeg skal ha sex med :-P  da jeg jo også gerne vil nyde dem :-P  Men nej så holder de op med at svare :-( 

Da det så bliver lørdag aften så kom der kun 2 fyre :-)  Men må sige at det var 2 frække fyre og jeg havde en lækker fræk aften :-P  Men det var jo ikke et gangbang for jeg gerne ville ha haft :-P 

Jeg tænkte at jeg måske skulle giv det en chance mere :-)  Så der blev lavet en ny annonce :-P  Hvor i jeg så søgte 8-9 frække fyre til i aften (lørdag 4/3) :-P 

Der var igen en masse som sendte mails :-P  Og der var 6 frække fyre der ville komme :-P  De 5 af dem ringet med det sammen og aftalte det :-)  Super dejligt ;-) 

Desværre måtte den ene melde afbud pga sygdom ;-(  Og 1 har stadigvæk ikke ringet ;-( 

Så er det bare at jeg tænker. Hvorfor skrive og sige at man gerne vil også ikke holder ved det ?? 

Det er jo vigtigt og alvorligt ment fra min sige af :-):-) 

knus og fræk weekend til jer alle fra den liderlig Tøs 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den velkendte kolde fødder, og nogen mænd er måske forelsket i ideen men har ikke mod til at gennemfører det præstationsangst.

Gangbang er vist en lille niche.

F.eks. kan jeg snakke lidt for mig selv gik i måske 2 år og havde en ønske om at besøge en glædespige, men fik hele tiden kolde fødder havde sågar hævet penge, turde så ikke at ringe til klinikken, men jeg kørte derud men fik simpelthen kolde fødder. hvilket var heldig for jeg havde viste det sig senere taget fejl af adressen men klinikken lå på samme vej. tænkt hvis jeg ringede på hos en eller anden intetanede familiemor eller far, øh hej er det her man kan få sex?

jeg kørte hjem igen. Personligt ville jeg nok ikke selv deltage i et gangbang det er for grænseoverskridende så hellere have dig for mig selv:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv øv for en oplevelse der ku ha været så meget bedre.. :) 

Desværre oplever vi alle det.. Lige meget hva vi sælger.. :) 

Jeg tror desværre at nogen tænder på det, at kunne lave aftalen, selvom de ved de ikke kan det. Desværre... :( 

Men håber det lykkes dig en anden gang... :) 

Og så overhold nu de aftaler i selv laver drenge... ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt spørgsmål. Tror jo tit det handler om, at man har fået kolde fødder.

Måske især ifbm. gangbang, da der er andre mænd til stede? (Tror personligt ikke jeg kunne, med andre herrer til stede :))

Men det mindste man kan gøre, er da at melde afbud. Og i okay tid.

Om man så siger det som det er, eller at man siger at Tante Olga er gået hen og blevet syg - det er vel et fedt. Og det kræver jo kun en simpel sms.

Man bør i hvert fald udvise lidt respekt for dem, der bruger tid og kræfter på at arrangere sådan et gangbang. :)

Og det gælder for den sags skyld også "enkelt-aftaler" med en glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøs

Ja nu er vi så nede på 3 frække fyre :-) en mere har lige meldt afbud :-( men så har jeg forsøgt om det kunne blive til noget :-) 

men det kunne det ikke ;-) 

tak for jeres kommentar :-) 

ps skal lige siges at jeg er en alm gift pige der ikke gør sådan noget her nomalt ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker også at mange mænd nok er forelsket i ideén om et gangbang, og hopper på med det samme. Desværre får nogle kolde fødder lige inden arrangementet af forskellige årsager, måske fordi det ikke er tænkt ordenligt igennem. Tænker det må være meget grænseoverskridende for mange mænd - især første gang. Det er jo i høj grad også et tillidsspørgsmål, for sæt nu man møder nogen man kender :-(.

Man skal bare huske én ting.....Det må være lidt som at gå i swingerklub (hvilket selvfølgelig også kan kræve noget overvindelse). Men de mennesker man møder dér - uanset om det er bekendte eller ej - de kommer der af samme årsag og interesse som én selv! Så vi har jo alle noget på hinanden i tilfælde af osv, og så kan man jo bare grine lidt af det bagefter :). Så vi mænd skal tænke os rigtig godt om inden vi tager beslutningen - af hensyn til pigerne som arrangere festlighederne.

Bare lidt tanker herfra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøs
Big3lover skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tænker også at mange mænd nok er forelsket i ideén om et gangbang, og hopper på med det samme. Desværre får nogle kolde fødder lige inden arrangementet af forskellige årsager, måske fordi det ikke er tænkt ordenligt igennem. Tænker det må være meget grænseoverskridende for mange mænd - især første gang. Det er jo i høj grad også et tillidsspørgsmål, for sæt nu man møder nogen man kender :-(.

Man skal bare huske én ting.....Det må være lidt som at gå i swingerklub (hvilket selvfølgelig også kan kræve noget overvindelse). Men de mennesker man møder dér - uanset om det er bekendte eller ej - de kommer der af samme årsag og interesse som én selv! Så vi har jo alle noget på hinanden i tilfælde af osv, og så kan man jo bare grine lidt af det bagefter :). Så vi mænd skal tænke os rigtig godt om inden vi tager beslutningen - af hensyn til pigerne som arrangere festlighederne.

Bare lidt tanker herfra...

Det skal pige også, men jeg ville aldrig sige ja uden at mene det ;-) og har det lidt skidt med at skulle sige nej til de 3 der er tilbage :-( men da jeg havde skrevet at hvis der ikke var mindst 6 der kom i annonce så blev det ikke til noget :-( 

men så fik jeg ikke prøvet det af :-( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er dig der holder det GB på syd-Fyn i dag, så havde jeg faktisk overvejet at melde mig til :) Dog har jeg aldrig prøvet sådan noget før, hvilket er derfor at jeg synes tanken er enormt grænseoverskridende.. Hvilket man dog kan overkomme. Det bliver dog blot endnu mere grænseoverskridende af at man skulle fremsende billeder af en selv, hvilket i sidste ende er en grænse jeg simpelthen ikke kan komme ud over, tror jeg.

Jeg var ellers vildt fristet, og hvis det er det GB jeg tænker på, så er du da en super flot kvinde når man ser på billederne. :)

Det skal siges jeg forstår godt at en del af fantasien for dig jo sikkert også er at se de mænd og de dillere du skal hygge med før tid. Det er vel en del af hele processen du nu går igennem, så jeg klandrer dig absolut ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tøs skrev, for 7 minutter siden:

Det skal pige også, men jeg ville aldrig sige ja uden at mene det ;-) og har det lidt skidt med at skulle sige nej til de 3 der er tilbage :-( men da jeg havde skrevet at hvis der ikke var mindst 6 der kom i annonce så blev det ikke til noget :-( 

men så fik jeg ikke prøvet det af :-( 

Hvorfor prøver du ikk og ta i en klub... Fortæl du kommer og hvorfor.. Så tænker jeg da at der ku være mulighed for det der... Og så kan du selv vælge ud af dem der er der... Sådan nogen steder skal der nok komme en del :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøs

HappyS 

det var mig men det er nu aflyst :-(

Det er ikke nogen billede jeg skal bruge til noget kun for at se engang. Og må lige sige at dem der har sendt og som har ringet til mig er dem som jeg lige har måtte melde afbud til. 

Og hvad med alle de fyre der skriver om jeg ikke vil sende flere billede af mig til dem ??? Hvorfor skulle jeg gøre det hvis de ikke vil sende nogen af dem selv til mig ??? 

Redigeret af Tøs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøs
kvinde 1966 skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor prøver du ikk og ta i en klub... Fortæl du kommer og hvorfor.. Så tænker jeg da at der ku være mulighed for det der... Og så kan du selv vælge ud af dem der er der... Sådan nogen steder skal der nok komme en del :) 

Jeg er ikke til klubber ;-) jeg er til den hjemlige hygge :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøs
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Nogen gange kan man undre sig over at statistikkerne siger, at 1/6 af alle danske mænd har købt sex :wacko:

Hihihi ja det må du da nok sige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tøs skrev, for 6 minutter siden:

HappyS 

Det er ikke nogen billede jeg skal bruge til noget kun for at se engang. Og må lige sige at dem der har sendt og som har ringet til mig er dem som jeg lige har måtte melde afbud til. 

Og hvad med alle de fyre der skriver om jeg ikke vil sende flere billede af mig til dem ??? Hvorfor skulle jeg gøre det hvis de ikke vil sende nogen af dem selv til mig ??? 

Jeg forstår godt at du gerne vil have et billede, men jeg kan bare sige at jeg selv personligt er meget påpasselig om hvem jeg sender billeder til, især når det kommer til det her. Som person er jeg også sådan en som aldrig, helt umotiveret, kunne finde på at sende et billede af min pik til en kvinde, hvilket er derfor at jeg personligt finder det enormt grænseoverskridende at skulle gøre det, også selvom det i dette tilfælde er en velment opfordring fra dig og din annonce jo :) Det bliver ikke mindre grænseoverskridende af at det ville være mit første GB heller.

Jeg er ked af på dine vegne at du blev nødt til at melde afbud til dem der havde meldt sig til, og havde sendt billeder til dig. Især når det virker til at det var noget du havde glædet dig rigtig meget til. Jeg kan jo desværre kun sige hvad der gjorde at jeg ikke kom over den grænseoverskridende hurdle, der gjorde at jeg ikke fik tilmeldt mig :(

Som person så kunne jeg aldrig finde på at bede om billeder herinde, så det synes jeg ikke de fyre der gør det kan være det bekendt. Men jeg kan ikke tale for dem, udover at jeg synes at det ikke er okay.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøs
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Måske lyver de os der når de blir spurt i sådan en undersøgelse... :) 

Hvad er 2 ud af 33 ?? Det er nok statistikkerne ;-) Hihi 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde også overvejet det, men der stod noget i annoncen om film og billeder til privat brug...?

Det kommer ikke til at ske med mig som deltager :)

Ikke engang om jeg fik en kopi selv....

Ellers var jeg bestemt MEGET fristet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøs
T.Hansen47 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg havde også overvejet det, men der stod noget i annoncen om film og billeder til privat brug...?

Det kommer ikke til at ske med mig som deltager :)

Ikke engang om jeg fik en kopi selv....

Ellers var jeg bestemt MEGET fristet :)

Der stod evt billeder/film af det. Hvis det var ok med deltager :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 13 minutter siden:

Nogen gange kan man undre sig over at statistikkerne siger, at 1/6 af alle danske mænd har købt sex :wacko:

jamen at ha købt sex en gang for f.eks 30 år siden og så aldrig igen, er jo nok til at tælle med her.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tøs skrev, for 1 minut siden:

Der stod evt billeder/film af det. Hvis det var ok med deltager :-) 

Der skal SÅ LIDT til.....så blir man valgt fra....det er synd

Men kom frisk igen hvis du virkelig tænder på det,

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøs
T.Hansen47 skrev, Lige nu:

Der skal SÅ LIDT til.....så blir man valgt fra....det er synd

Men kom frisk igen hvis du virkelig tænder på det,

:)

Nej det bliver ikke igen :-) har brugt meget tid på det og så virkelig frem til en fræk aften i aften :-) men er blevet noget skuffet over det :-( så nu dropper jeg det og hvis det så skal ske en dag at jeg for lyst igen så er der dem jeg måtte melde afbud til og mon så ikke vi kan finde et par mere :-)  evt de 2 der var her første gang til 3 kant ;-) det er da 5 

plus min mand ;-)  

så nej jeg/vi går ikke ud med endnu en annonce om det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Tøs skrev, for 2 minutter siden:

Nej det bliver ikke igen :-) har brugt meget tid på det og så virkelig frem til en fræk aften i aften :-) men er blevet noget skuffet over det :-( så nu dropper jeg det og hvis det så skal ske en dag at jeg for lyst igen så er der dem jeg måtte melde afbud til og mon så ikke vi kan finde et par mere :-)  evt de 2 der var her første gang til 3 kant ;-) det er da 5 

plus min mand ;-)  

så nej jeg/vi går ikke ud med endnu en annonce om det 

Hej Tøs.

Jeg synes det er vildt ærgeligt, at du ikke fik lov til at leve din drøm om et godt GB ud, for drømme er jo basalt set noget alle mennesker har behov for at få realiseret.

Nu har du så opgivet, og det forstår jeg godt.

Omvendt lyder det til at du kunne mønstre et fast hold på op til 6 mand. Mit råd vil være, at du ikke spilder dine kræfter på yderligere annoncering, men i stedet giver dig selv og dette hold en chance til. Hvis det nu bliver godt, hvilket du vel synes 1. gang med de 2 mand var, kan succesen jo gentages 

Personligt er jeg ikke til aktiv deltagelse i et GB, desværre, dertil er jeg alt for monogam, det ved jeg allerede på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tøs
Anilingus skrev, Lige nu:

Hej Tøs.

Jeg synes det er vildt ærgeligt, at du ikke fik lov til at leve din drøm om et godt GB ud, for drømme er jo basalt set noget alle mennesker har behov for at få realiseret.

Nu har du så opgivet, og det forstår jeg godt.

Omvendt lyder det til at du kunne mønstre et fast hold på op til 6 mand. Mit råd vil være, at du ikke spilder dine kræfter på yderligere annoncering, men i stedet giver dig selv og dette hold en chance til. Hvis det nu bliver godt, hvilket du vel synes 1. gang med de 2 mand var, kan succesen jo gentages 

Personligt er jeg ikke til aktiv deltagelse i et GB, desværre, dertil er jeg alt for monogam, det ved jeg allerede på forhånd.

Det er også det jeg tænker. At det evt kunne blive. Men skal lige tænker det igennem og se om der evt kan findes en dag/aften hvor alle evt kan ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Tøs skrev, for 6 minutter siden:

Det er også det jeg tænker. At det evt kunne blive. Men skal lige tænker det igennem og se om der evt kan findes en dag/aften hvor alle evt kan ;-) 

Yes, det synes jeg lyder som en god ide.

Husk på, at lykken opstår når virkeligheden overstiger dine drømme.

Håber det sker for dig med dit GB Tøs, og god lørdag aften til dig.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...