Hop til indhold

Recommended Posts

Skriv nu for pokker bare snart i jeres overskrift de eneste to ting der betyder noget : BY/NAVN. Hvor i alverden skulle vi vide fra hvor pokker SUN kommer fra. HVORFOR skal vi absolut gå ind og læse hver eneste annonce for at finde ud af at det er noget der foregår i den anden ende af landet??? Er du ikke personligt skide ligeglad med hvad der foregå i Skagen eller Esbjerg ??? Søger du ikke selv oplysninger på hvad der foregår i dit lokal område???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Banana

Jeg er sikker på at SUN kan klare enhver stivhed i kroppen. ......

Få nu bestilt en tid og giv os en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 8 timer siden:

Skriv nu for pokker bare snart i jeres overskrift de eneste to ting der betyder noget : BY/NAVN. Hvor i alverden skulle vi vide fra hvor pokker SUN kommer fra. HVORFOR skal vi absolut gå ind og læse hver eneste annonce for at finde ud af at det er noget der foregår i den anden ende af landet??? Er du ikke personligt skide ligeglad med hvad der foregå i Skagen eller Esbjerg ??? Søger du ikke selv oplysninger på hvad der foregår i dit lokal område???

Det må du undskylde er ny herinde og tænkte mig ikke om skal nok skrive det for efter tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 3 timer siden:

Hej Banana

Jeg er sikker på at SUN kan klare enhver stivhed i kroppen. ......

Få nu bestilt en tid og giv os en anmeldelse

Hej paafuglen jeg vil tage og bestille en tid til senere i dag og give en anmeldelse af skønheden senere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banana skrev, den 5/3/2017 at 10:55:

Det må du undskylde er ny herinde og tænkte mig ikke om skal nok skrive det for efter tiden

Hej Banana

Du må undskylde min måske lidt hårde udmelding..havde ikke lige lagt mærke til du var ny, er bare fordi jeg er så super træt af at folk som har været her i årevis ikke snart har fundet ud af ideen med at gøre det lettest muligt for alle. Så undskyld den lidt bebrejdende tone, og velkommen herinde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 9 timer siden:

Hej Banana

Du må undskylde min måske lidt hårde udmelding..havde ikke lige lagt mærke til du var ny, er bare fordi jeg er så super træt af at folk som har været her i årevis ikke snart har fundet ud af ideen med at gøre det lettest muligt for alle. Så undskyld den lidt bebrejdende tone, og velkommen herinde ;-)

Det er helt oki :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...