Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Vestegnen
johannes skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har før haft super oplevelse der men det er slut nu   

Jeg har tidligere besøgt Dokkun, som ligger i nærheden af Glostrup Thaimassage. Der er stor udskiftning af thaimassører. Somme tider var det utroligt frækt, men alt for ofte var jeg bare en pengemaskine.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan var det også der .man kan ikke forstå med det store hus  der skal da nogle  kunder igennem  så skræmmende de kunder væk  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke udelt uenig i de andre med de ovenstående indlæg, men stedet ligger så praktisk for mig at det har fået en ny chance flere gange efter ligegyldige oplevelser. For at begrænse eventuelle skader,plejer jeg at nappe 1/2 time thai- eller oliemassage når det er en pige jeg ikke har mødt tidligere. senest har jeg haft rigtig gode oplevelser med Top, faktisk noget af det bedste B2B oplevelser med håndafslutning, jeg har oplevet.

Så det er ikke nødvendigvis godt havd man bliver serviceret med på stedet, men der findes undtagelser. Roses den der roses bør, og rosen fortjener Top :O)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...