Hop til indhold
prins dk

Eneste dårlige ting er at det er på 5 sal

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/220078 Jeg havde den kæmpe store fornøjelse at besøge denne vildt lækre Danske pige, jeg havde aftalt en tid med hende og skulle så ringe igen når jeg var ved adressen, omg det var helt oppe på 5 sal og ingen elevator, jeg kom derop gik ind og wooow hun er smuk, vil gætte hende til at være midt i 20'erne, hun havde lavet et glas koldt vand til mig efter alle trapperne, jeg drak lidt vand og så kom hun over til mig, jeg kyssede hende i nakken, imens jeg legede med hendes lækre bryster, så gik vi til sengen, jeg slikkede hende til orgasme, derefter legede og suttede hun mig, inden hun satte sig på mig, hun var vildt god til at ride, så lå hun sig ned og jeg tog hende sådan og kom hurtigt, nåede ikke engang doggy. En vildt lækker oplevelse som varmt kan anbefales. 

 

God weekend til jer alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Træls jeg ikke har bil men har tit tænkt på at besøge hende men må tage mig sammen og tage toget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...