Guest Mette Tøsen Skrevet 4. Marts, 2017 Er noget jeg er stor fan af! Når det gøres ordentligt, vel at mærke. Her er et par tips og tricks til hvordan man kan gøre det. Indrømmet, det er måske ikke rigtigt for alle kvinder, men min egen erfaring siger mig at det i hvert fald er et ret godt sted at starte http://9gag.com/tv/p/awaM36/how-to-finger-vagina-to-make-a-girl-cum-secret-of-female-orgasm?ref=fbl9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 4. Marts, 2017 Mette Tøsen skrev, for 39 minutter siden: Er noget jeg er stor fan af! Når det gøres ordentligt, vel at mærke. Her er et par tips og tricks til hvordan man kan gøre det. Indrømmet, det er måske ikke rigtigt for alle kvinder, men min egen erfaring siger mig at det i hvert fald er et ret godt sted at starte http://9gag.com/tv/p/awaM36/how-to-finger-vagina-to-make-a-girl-cum-secret-of-female-orgasm?ref=fbl9 Du siger bare til. Du skal ikke betale for det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 4. Marts, 2017 Fuck mand det er basic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krumpik 9 Skrevet 4. Marts, 2017 Jep og så lige en gang frækt fisting oveni.. så er jeg klar !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 4. Marts, 2017 Ja det er lidt basisviden. Men Tak Mette for får nogle virkelig gode tips. Det er også en af mine favorit "stillinger." Har Nusset om alle mine x-kærester på den måde. I love it. Når jeg besøger min faste "elskerinde"i denne branche ligger vi altid og kysser mens jeg rører ved hende. Og jeg er lykkelig når hun kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 4. Marts, 2017 Faktisk har vi jo ikke sådanne en tråd !! Kunne udvikles med Mettes Velsignelse ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 5. Marts, 2017 Hej Mette Tøsen. Fin film du har linket til. Dog er det ny viden for mig, at i kvinder har et ur dernede - klokken plejer at falde i slag af sig selv. Filmen fortæller, at mænd, i modsætmning til kvinder, gerne vil komme hurtigt og kraftigt. Her er jeg så ikke helt enig, må jeg tilstå. Jo sommetider er to ryk og en aflevering helt OK, men en kvindes finger eller to det rigtige sted- så kører bussen altså noget længere på literen, i hvert fald for mig. Alfa og omega i begge tilfælde er i min optik masser af glidecreme, og hvis man er bange for at få rifter o.l. pga. negle, ja så brug overtrækshandsker, helst af nitril, de er lidt dyrere, men meget bløde og kan tilmed holde til mere. Er jeg sammen med en GP der vil have finger eller som giver mig finger, ja så er handskerne obligatoriske både for hende og mig - safety first. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Marts, 2017 I filmen anbefales der at holde fingeren strakt. Min kone foretrækker at jeg bøjer fingeren lidt, så jeg kan nå hendes g-punkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg