Hop til indhold

Oplevelser i Hannover (eller på vej dertil)?

Featured Replies

Skrevet

Hej drenge!

Jeg var i Hannover i marts sidste år, og ud fra diverse tråde herinde prøvede jeg både Totalclub og FKK Villa. Totalclub var udmærket, Villa skuffede lidt.

Nu skal jeg så derned igen her 21-22 marts, og skal jo ud og opleve ;) Så spørgsmålet er om nogen kan anbefale noget frækt eller om ovenstående stadig er bedste bud? 

Sidst så jeg inde i redlight en reklame for et gangbang, som jeg fortryder ikke at have deltaget i. Den slags hører jeg også gerne om :) og hvis andre er i byen samme tid, kunne vi jo evt slå hovederne sammen.

sidst men ikke mindst, så er jeg i bil derned, så hvis der er noget tæt på motorvejen undervejs, så sig endelig til :)

• 2 weeks later...
Skrevet
aarhus-fyren skrev, den 4/3/2017 at 03:19:

hvis der er noget tæt på motorvejen undervejs, så sig endelig til

Der er selvfølgelig flere steder i Hamburg:

Fantasy Lounge

FKK Harmony

m.fl

dem kan du besøge eftermiddag/aften - og så køre til Hannover ud på natten, hvor trafikken er  mindre - men sørg for at være udhvilet eller tage din overnatning i Hamburg.

Evt. kan du besøge Fantasy på udturen - og så Harmony på hjemturen ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.