aarhus-fyren 8 Skrevet 4. Marts, 2017 Hej drenge! Jeg var i Hannover i marts sidste år, og ud fra diverse tråde herinde prøvede jeg både Totalclub og FKK Villa. Totalclub var udmærket, Villa skuffede lidt. Nu skal jeg så derned igen her 21-22 marts, og skal jo ud og opleve Så spørgsmålet er om nogen kan anbefale noget frækt eller om ovenstående stadig er bedste bud? Sidst så jeg inde i redlight en reklame for et gangbang, som jeg fortryder ikke at have deltaget i. Den slags hører jeg også gerne om og hvis andre er i byen samme tid, kunne vi jo evt slå hovederne sammen. sidst men ikke mindst, så er jeg i bil derned, så hvis der er noget tæt på motorvejen undervejs, så sig endelig til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 12. Marts, 2017 aarhus-fyren skrev, den 4/3/2017 at 03:19: hvis der er noget tæt på motorvejen undervejs, så sig endelig til Der er selvfølgelig flere steder i Hamburg: Fantasy Lounge FKK Harmony m.fl dem kan du besøge eftermiddag/aften - og så køre til Hannover ud på natten, hvor trafikken er mindre - men sørg for at være udhvilet eller tage din overnatning i Hamburg. Evt. kan du besøge Fantasy på udturen - og så Harmony på hjemturen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg