Hop til indhold
UdenlandsDanskeren

Er det den ægte Bibi Bigboobs?

Recommended Posts

Nogen der kan bekræfte, om den nuværende annonce på annoncelight med Bibi Bigboobs er den ægte "Bibi" der står bag.?

Har søgt alle steder, men kan kun finde gamle anmeldelser skrevet om hende...

 

Håber inderligt på respons 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UdenlandsDanskeren skrev, for 37 minutter siden:

Nogen der kan bekræfte, om den nuværende annonce på annoncelight med Bibi Bigboobs er den ægte "Bibi" der står bag.?

Har søgt alle steder, men kan kun finde gamle anmeldelser skrevet om hende...

 

Håber inderligt på respons 

Det er den ægte Bibi..bare flere år efter desværre. Synes hun var skøn som hun var (på det sidste billede,og i de mange film (feks studenterfesten), men er altså langt fra udseende mæssigt i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Men der bare noget underligt ved det.

Jeg har nu gennem 3 ugers tid prøvet og arrangere et møde med hende, men uden held.

Man kan skrive om formiddagen, og så kommer der først svar om aftenen. Nogle dage er der INGEN svar. Og ringer man, bliver tlf ikke taget.

Og jeg vil gerne ringe pga jeg har en del diskretion her hos mig mht nysgerrige naboer og tæt boende familie. Men der er ligesom intet at gøre syns jeg.

Så har en LILLE anelse om det måske er en der driver gæk med os liderlige drenge..

Men omvendt kunne det vare rart hvis en fra holdet pludselig havde en beretning om et møde med hende, selvom jeg tvivler meget på at det kommer til at ske. Syns det lugter lidt af lidt snyderi.!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok rigtigt, at det kan være svært at komme i kontakt med hende, men jeg har haft fornøjelsen af et godt megablow, og jo det er den ægte vare...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UdenlandsDanskeren skrev, den ‎03‎-‎03‎-‎2017 at 22:18:

Nogen der kan bekræfte, om den nuværende annonce på annoncelight med Bibi Bigboobs er den ægte "Bibi" der står bag.?

Har søgt alle steder, men kan kun finde gamle anmeldelser skrevet om hende...

 

Håber inderligt på respons 

ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, den ‎04‎-‎03‎-‎2017 at 11:24:

Men der bare noget underligt ved det.

Jeg har nu gennem 3 ugers tid prøvet og arrangere et møde med hende, men uden held.

Man kan skrive om formiddagen, og så kommer der først svar om aftenen. Nogle dage er der INGEN svar. Og ringer man, bliver tlf ikke taget.

Og jeg vil gerne ringe pga jeg har en del diskretion her hos mig mht nysgerrige naboer og tæt boende familie. Men der er ligesom intet at gøre syns jeg.

Så har en LILLE anelse om det måske er en der driver gæk med os liderlige drenge..

Men omvendt kunne det vare rart hvis en fra holdet pludselig havde en beretning om et møde med hende, selvom jeg tvivler meget på at det kommer til at ske. Syns det lugter lidt af lidt snyderi.!

Tror bare Bibi er ustabil...dvs. jeg VED det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
McQueen skrev, for 40 minutter siden:

Tror bare Bibi er ustabil...dvs. jeg VED det.

Har du prøvet det samme som mig eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
McQueen skrev, for 7 timer siden:

Ja da...har kendt Bibi i årevis..... ;-)

 

Godt så.

Men kan så fortælle det er godt vi har andre og mere medgørlig kvinder her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...