Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Miss ea i Vejle..

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Halløjsa.. jeg havde aftalt en tid me Miss Ea i Vejle til middag da hendes billeder lokkede mig.. og jeg blev bestemt ikke skuffet!! Hold nu k... en lækker kvinde med et utrolig fræk glimt i øjet og en sindsygt lækker krop!! Jeg er stadig helt høj over oplevelsen med hende og den måde hun behandlede mig på, vi startede med jeg bare lagde mig til rette på sengen og hun så gned sin lækre krop rundt på mig, kyssede og slikkede gummi på den nu hårde Lillemand og så blow og så satte hun gang i en fræk ridetur hvorefter hun beder mig stille mig ud ved siden af sengen så jeg kunne tage hende i doggy og hvilken udsigt til den lille lækre røv, og hendes mis er super stram!! Vi afsluttede i missionær, hun stønnede rigtig frækt! Bagefter snakkede vi om løst og fast, jeg følte mig virkelig velkommen hos hende, og skal afsted igen ligeså snart der er penge til det for det var simpelthen alt for frækt!! Tak for en super lækker oplevelse miss ea....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Fynfyr86 skrev, for 32 minutter siden:

Halløjsa.. jeg havde aftalt en tid me Miss Ea i Vejle til middag da hendes billeder lokkede mig.. og jeg blev bestemt ikke skuffet!! Hold nu k... en lækker kvinde med et utrolig fræk glimt i øjet og en sindsygt lækker krop!! Jeg er stadig helt høj over oplevelsen med hende og den måde hun behandlede mig på, vi startede med jeg bare lagde mig til rette på sengen og hun så gned sin lækre krop rundt på mig, kyssede og slikkede gummi på den nu hårde Lillemand og så blow og så satte hun gang i en fræk ridetur hvorefter hun beder mig stille mig ud ved siden af sengen så jeg kunne tage hende i doggy og hvilken udsigt til den lille lækre røv, og hendes mis er super stram!! Vi afsluttede i missionær, hun stønnede rigtig frækt! Bagefter snakkede vi om løst og fast, jeg følte mig virkelig velkommen hos hende, og skal afsted igen ligeså snart der er penge til det for det var simpelthen alt for frækt!! Tak for en super lækker oplevelse miss ea....

 

Big3lover skrev, for 5 minutter siden:

Måske vi må bede om et link til miss Ea?...

Ja selvfølelig sorry...https://annoncelight.dk/showad/223720

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
Fynfyr86 skrev, den 3/3/2017 at 19:25:

Halløjsa.. jeg havde aftalt en tid me Miss Ea i Vejle til middag da hendes billeder lokkede mig.. og jeg blev bestemt ikke skuffet!! Hold nu k... en lækker kvinde med et utrolig fræk glimt i øjet og en sindsygt lækker krop!! Jeg er stadig helt høj over oplevelsen med hende og den måde hun behandlede mig på, vi startede med jeg bare lagde mig til rette på sengen og hun så gned sin lækre krop rundt på mig, kyssede og slikkede gummi på den nu hårde Lillemand og så blow og så satte hun gang i en fræk ridetur hvorefter hun beder mig stille mig ud ved siden af sengen så jeg kunne tage hende i doggy og hvilken udsigt til den lille lækre røv, og hendes mis er super stram!! Vi afsluttede i missionær, hun stønnede rigtig frækt! Bagefter snakkede vi om løst og fast, jeg følte mig virkelig velkommen hos hende, og skal afsted igen ligeså snart der er penge til det for det var simpelthen alt for frækt!! Tak for en super lækker oplevelse miss ea....

Ser frem til dit selskab i fremtiden og glæder mig du nød akten li så meget som mig :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...