Hop til indhold
Vuong

Pernille i Århus.

Recommended Posts

Guest littledick

Hej Vuong

Du kan roligt besøge hende. Jeg var forbi hende i går, og jeg har før været sammen med hende - hun er super!

Jeg er i den heldige position, at jeg elsker et vådt blowjob, hvilket også næsten er det eneste jeg opsøger en GF for, og jeg har ualmindeligt svært ved at komme ved det. Der er ikke mange piger, der kan give en halv times blow, men Pernille kan - og det er til UG. Jeg fik mit hidtil bedste blow i går, jeg har aldrig fået så vådt et blow, det rendte ligefrem ned af lårene på mig. Tror faktisk, at det tændte hende lidt, at det blev så vådt.

Hun er i en klasse for sig - og billederne passer. 

Littledick

Del dette indlæg


Link til indlæg

500 oveni prisen for superfransk. Så er det ihvertfald betalt. Hun bestemmer self. helt selv sine priser - men for mig er det mega turn off når der er så mange tilkøb. Jeg foretrækker en overskuelig række valgmuligheder med få, rimelige tilkøb til en fair pris. 

200 for dirty talk kommer jeg f.eks. aldrig til at ville betale. Så bliver det for meget købmand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, for 1 time siden:

Hej Vuong

Du kan roligt besøge hende. Jeg var forbi hende i går, og jeg har før været sammen med hende - hun er super!

Jeg er i den heldige position, at jeg elsker et vådt blowjob, hvilket også næsten er det eneste jeg opsøger en GF for, og jeg har ualmindeligt svært ved at komme ved det. Der er ikke mange piger, der kan give en halv times blow, men Pernille kan - og det er til UG. Jeg fik mit hidtil bedste blow i går, jeg har aldrig fået så vådt et blow, det rendte ligefrem ned af lårene på mig. Tror faktisk, at det tændte hende lidt, at det blev så vådt.

Hun er i en klasse for sig - og billederne passer. 

Littledick

Tak for det :). Så ser jeg frem til at besøge hende på et tidspunk. 

Hun lyder også meget frisk i hendes opslag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Fik du besøgt hende? Ellers ser  det ud til at hun er på torsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg havde også planlagt at besøge hende sidst hun annoncerede. Ville spørge hende om hvorfor hun skriver:

15 min blow job uden kondom: 700

først i annoncen, men nedenunder:

 Superfransk: +500kr

Det betyder vel ikke at superfransk ender i 1200? Eller tolker hun superfransk som megafransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Det betyder det, som der står - 15 minutters superfransk til 700.- Hun giver ikke mega (desværre) vil du have 30 minutters superfransk med sex, koster det 1500.-

De 500.- + er hvis du køber en halv times sex (eller derover)

Om det er dyrt eller billigt, det må være op til den enkelte at vurdere. Man kan jo altid bare vælge en halv time til 1000.- Det er stadig pisse godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, den 3/3/2017 at 21:45:

500 oveni prisen for superfransk. Så er det ihvertfald betalt. Hun bestemmer self. helt selv sine priser - men for mig er det mega turn off når der er så mange tilkøb. Jeg foretrækker en overskuelig række valgmuligheder med få, rimelige tilkøb til en fair pris. 

200 for dirty talk kommer jeg f.eks. aldrig til at ville betale. Så bliver det for meget købmand. 

Hej søde. :) 

det skam helt okay at det tænder dig af, det er vel individuelt hvad der fanger folk og ikke gør.

Jeg har efterhånden fået meget ros for, at mine annoncer beskriver det hele og alt info der er nødvendigt at vide. Jeg foretrækker at folk selv kan "blande selv slik", som de vil, og dermed kan folk også selv sammensætte deres oplevelse ud fra hvad jeg tilbyder og mine priser. :) 

Der er faktisk et par stykker som ikke ønsker superfransk, altså foretrækker bj med kondom på, og derfor bliver det selvfølgelig et tilkøb, så man selv kan vælge fra og til.

ønsker dig i så fald en dejlig dag!

Knus Pernille :-P.

Redigeret af PforPernille

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, den 3/3/2017 at 20:54:

Hej Vuong

Du kan roligt besøge hende. Jeg var forbi hende i går, og jeg har før været sammen med hende - hun er super!

Jeg er i den heldige position, at jeg elsker et vådt blowjob, hvilket også næsten er det eneste jeg opsøger en GF for, og jeg har ualmindeligt svært ved at komme ved det. Der er ikke mange piger, der kan give en halv times blow, men Pernille kan - og det er til UG. Jeg fik mit hidtil bedste blow i går, jeg har aldrig fået så vådt et blow, det rendte ligefrem ned af lårene på mig. Tror faktisk, at det tændte hende lidt, at det blev så vådt.

Hun er i en klasse for sig - og billederne passer. 

Littledick

Hej søde <3 og tak for dine dejlige og frække ord ;) det altid en fornøjelse at have dig forbi! Og når du beder om et super vådt blowjob, så skal jeg sgu nok sørge for at det bliver ekstra vådt og lækkert - helt endt til dit hovede er ved at eksplodere ;) og det tænder mig skam, men det er jeg ikke i tvivl om at du ved hehe.

Glæder mig til at se dig igen!

knus og våde kys - Pernille <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...