Hop til indhold

Recommended Posts

God formiddag,

Jeg ville høre, om en af jer har besøgt Angkor Wellness for nylig. Jeg har specielt et godt øje til Ice og er interesseret i at høre, om oplevelser.

 

Jeg er generelt til slanke kvinder med naturlige bryster - størrelsen er underordnet - og det samme er kvindens alder - stort set.

 

Det jeg leder efter er en times B2B - gerne kombineret med lidt ekstra tilkøb :-)

Jeg har moret mig lidt over Angkor Wellness' annonce på EG, da ydelserne varierer markant fra klinikken egen hjemmeside ;-)

 

/Preben

Redigeret af El Prebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der et par gange inden for de sidste tre uger.
Og er egentlig ikke specielt tilfreds - de roder tilsyneladende lidt rundt i hvem af pigerne, der hedder hvad, hvilket jeg ikke synes er i orden.
Og så lægger de billeder på deres annonce på EG, hvor man ikke kan se pigens ansigt - hvilket heller ikke er i orden.
Men det gør det selvfølgelig nemmere at navngive de piger, der er på vagt, efter hvem kunden spørger efter .... ;) 

Historien er som følger:
Første gang jeg ringede derud, spurgte jeg, hvem der var på vagt - og fik at vide, at det var Qyanti og Ice.
Det var de to, der var beskrevet som 21-årige i annoncen, men med ikke-synlige ansigter på billederne.
Jeg tog chancen og cyklede derud, og blev lukket ind af en pige med temmelig uren ansigtshud (hvilket selvfølgelig kan være en stor del af forklaringen på det "ansigtsløse" billede ;) ) som præsenterede sig som Qyanti.
Da jeg spurgte efter Ice, var svaret, at hun lige havde fået en kunde - og senere hørte jeg ... hmmm, "lyde" fra naboværelset, så det gi'r fuldstændig mening :D
Nå, men udover ansigtshuden var Qyanti faktisk lige efter min foretrukne smag - petite lille nips, ung - så jeg faldt jo for hendes salgstale, da jeg udtrykte lidt skuffelse over de begrænsede valgmuligheder.
Jeg valgte en times Khmer Classic, da hun havde forklaret, at det var en "slags tantra" - og det var bestemt ganske rart, især mens jeg lå på maven uden udsigt til ansigtshuden. Efter ca. 45 minutter (!) bad hun mig vende mig om, og mens jeg lå og kiggede op i loftet og hun tantra'ede i området syd for navlen - hvilket helt bestemt også var ganske rart - kom "Do you want a handjob"-spørgsmålet.
Jeg tænkte "nå wtf" og sagde, at det ville jeg gerne, men kun hvis hun ville tage tøjet af. Idet jeg regnede med, at der så ville være andre ting end ansigtshuden at fokusere på ....
Og ganske rigtigt: de nydeligste små, velformede bryster dukkede frem. Og tog som håbet al min opmærksomhed under det i øvrigt ret gennemsnitlige handjob.

Hurtigt brusebad i kælderen og afregning (500 + 500) - og da jeg var ved at gå, kom en anden pige ud fra køkkenet og sagde hi. Og hun så selvfølgelig blændende godt ud, havde et mega sødt smil og lignede en på 21. Desværre fik jeg ikke, i min momentane forblændethed og ærgelse over, at det ikke var hende, der havde lukket mig ind en time tidligere, spurgt til hendes navn. Jeg gik mere eller mindre ud fra, at hun selvfølgelig måtte være Ice.
Så undervejs på cykelturen hjem besluttede jeg mig for inden alt for længe at aflægge endnu et besøg ... 

Det blev så i dag. Tjekkede annoncen på EG, Qyanti var ikke længere blandt tilbuddene, hverken i tekst eller billede. Ringede og spurgte om Ice var til stede, fik at vide at det var hun. Cyklede derud med forventningen boblende i kroppen, ringede på ... og blev lukket ind af frøken Uren Ansigtshud ...!
Spurgte selvfølgelig efter Ice - og fik svaret "I am Ice" :shock:
Længere diskussion - som naturligvis undervejs fik involveret mamasan - fulgte, hvorunder jeg blev ved med at insistere på, at "Ice" for mindre end tre uger siden hed "Qyanti".
Lang søforklaring om, at det ikke kunne passe, at jeg første gang havde fået handjob af Qyanti, for hun "gav udelukkende massage".
Lang søforklaring om, at de udmærket kunne huske mig fra første gang, hvor det - ifølge dem - var Mamasan der lukkede mig ind, og hvor jeg var gået igen, da jeg fik at vide at Ice var optaget, og var vendt tilbage senere .... 
Undervejs i diskussionen dukkede der naturligvis andre piger frem i døråbningerne, der nysgerrigt fulgte med - men ingen af dem var selvfølgelig frøken Kort Glimt Af Blændende Smil fra første gang :(

Nå, lang historie kort - jeg gik selvfølgelig igen.
Og er dermed tilbage på square one i jagten på "Den Perfekte Massagepige". Øv!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...