Hop til indhold
Guest Aalborg

Sounding i Jylland søges

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle brugere.

For længe siden prøvede jeg ved et tilfælde en rigtig god gang sounding i Chiang Mai i Thailand. Det hele startede egentlig uskyldig med almindelig god oliemassage med rigtig god pirring. Pigen spurgte mig/viste mig nogle sounds, som hun gerne ville bruge på mig. Det fik også lov til, hvis jeg selv måtte bestemme o.s.v. Det blev så til lidt kortvarigt sounding og ende med en god gang bum-bum. Siden da har jeg været meget interesseret og vi aftalte da også, at jeg skulle komme igen, inden jeg drog sydpå til Rayong.

Året efter var jeg igen i Chiang Mai, men desværre var "mit sted" lukket og den nye indehaver ydede ikke sounding. Dette har jeg senere efterspurgt flere steder i Thailand.

Mit spørgsmål er nu, om nogle af jer kende en massagepige, der giver den fulde pakke med sounding. Det behøver slet ikke være noget stort udstyrsstykke som på mange af de filmklip, jeg har fundet.

Stedet skal helt være i Jylland. Jeg har fundet et par steder på Sjælland, men det siger mig ikke noget.

Håber på velvillig hjælp fra jer på en PM.

Jeg venter spændt på svar, så jeg kan genopleve nydelsen.

hilsen fra Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

prøv hos www.ladygitte.dk  mener hun tilbyder dette og "værst" af alt, hun nyder det hun laver.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 11 timer siden:

.... Jeg har fundet et par steder på Sjælland, men det siger mig ikke noget.

 

Vil du afsløre, hvilke steder på Sjælland, du har fundet?

Når du skriver "... men det siger mig ikke noget" - er det så fordi, det er på Sjælland, eller er det fordi, du har besøgt stederne havde dårlige oplevelser?

På forhånd tak.

/ J

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 3.3.2017 at 11:40:

Hej alle brugere.

For længe siden prøvede jeg ved et tilfælde en rigtig god gang sounding i Chiang Mai i Thailand. Det hele startede egentlig uskyldig med almindelig god oliemassage med rigtig god pirring. Pigen spurgte mig/viste mig nogle sounds, som hun gerne ville bruge på mig. Det fik også lov til, hvis jeg selv måtte bestemme o.s.v. Det blev så til lidt kortvarigt sounding og ende med en god gang bum-bum. Siden da har jeg været meget interesseret og vi aftalte da også, at jeg skulle komme igen, inden jeg drog sydpå til Rayong.

Året efter var jeg igen i Chiang Mai, men desværre var "mit sted" lukket og den nye indehaver ydede ikke sounding. Dette har jeg senere efterspurgt flere steder i Thailand.

Mit spørgsmål er nu, om nogle af jer kende en massagepige, der giver den fulde pakke med sounding. Det behøver slet ikke være noget stort udstyrsstykke som på mange af de filmklip, jeg har fundet.

Stedet skal helt være i Jylland. Jeg har fundet et par steder på Sjælland, men det siger mig ikke noget.

Håber på velvillig hjælp fra jer på en PM.

Jeg venter spændt på svar, så jeg kan genopleve nydelsen.

hilsen fra Aalborg

Hej det der du  efterlyser Sounding at få noget ned i pikkens urinrør ja det tilbydes af Smukke Sara når hun er på job i Arden i Nordjylland se efter hendes anonce hun er at traffe ca hver 14 dag mener jeg dejlig kvinde det tilbuder dominasn og alm  massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skiftet navn fra Smukke Sara, da der ca er 327 andre med navnet Sara. Jeg tilbyder sounds. Min erfaring er, at enten er det totalt go(!) og ellers er det totalt no go(!).

Starter i Vinderup, da stedet i Arden ikke eksisterer mere. Æv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
madamnina skrev, den 11.5.2021 at 15:59:

Min erfaring er, at enten er det totalt go(!) og ellers er det totalt no go(!).

Ikke min erfaring, men jeg har dog et ret ringe grundlag da jeg kun har prøvet det en enkelt gang. Det var med rosebuds i forskellige størrelser, og hende der introducerede dem til mig var super empatisk og opmærksom på mine reaktioner. Jeg følte hun virkelig tændte på at lege med mig på den måde, og det var noget af en opvågning at mærke en del af mig selv som jeg ikke rigtigt havde været opmærksom på før. Det er dog ikke noget jeg har prøvet efterfølgende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...