Hop til indhold
Guest Baltazar

Oasis Wellness Charlottenlund

Recommended Posts

Guest Baltazar

Var i dag forbi Oasis Wellness i Charlottenlund, hvor jeg før er kommet en del da Oum var ejeren af butikken.

Der var kommet ny ejer som hedder Fern. Fern er en super sød pige som taler næsten perfekt dansk med den mest charmerende jyske accent.

Fern giver en grundig kompetent massage og som bonus er hun sød smuk og underholdende at tale med.Oasis har Super fine lokaler og der er rent overalt :-)

Fern virker trods sine ca 25 år ret seriøs og målrettet. Der er ingen mulighed for tillægsydelser.

Jeg glæder mig allerede til mit næste besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Fern giver rigtig god thaimassage, tilpas hård lige til smertegrænsen. Hendes massage er til et 10-tal på 13-skalaen.( Jintana + Hanna er det bedste jeg har stødt på (13))

Hendes massage hjalp rigtig godt på mine spændinger i ryggen/nakke.

Fern er 25 år og en rigtig smuk og charmerende pige, ca 160 cm 48-50 kg. Tro hun er opvokset i dk, hendes sprog + væremåde virker meget dansk.

Hun virker rigtig seriøs og gør sig meget umage med massagen og med at kunden føler sig godt tilpas. med tiden kunne hun godt blive en af de aller bedste.

Jeg kan kun give min varmeste anbefaling :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer også i Oasis! Det er et super massage sted - befriende fri for tillægsydelser! De giver super massage.

Som TS foretrækker jeg også Fern (tak for at skrive navnet, det er aldrig lykkedes mig at omfange det :-)

Stedet kan anbefales til rigtig god massage, både thai, sport og afslappende ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...