Hop til indhold

Oasis Wellness Charlottenlund

Featured Replies

Skrevet

Var i dag forbi Oasis Wellness i Charlottenlund, hvor jeg før er kommet en del da Oum var ejeren af butikken.

Der var kommet ny ejer som hedder Fern. Fern er en super sød pige som taler næsten perfekt dansk med den mest charmerende jyske accent.

Fern giver en grundig kompetent massage og som bonus er hun sød smuk og underholdende at tale med.Oasis har Super fine lokaler og der er rent overalt :-)

Fern virker trods sine ca 25 år ret seriøs og målrettet. Der er ingen mulighed for tillægsydelser.

Jeg glæder mig allerede til mit næste besøg.

Skrevet

Fern giver rigtig god thaimassage, tilpas hård lige til smertegrænsen. Hendes massage er til et 10-tal på 13-skalaen.( Jintana + Hanna er det bedste jeg har stødt på (13))

Hendes massage hjalp rigtig godt på mine spændinger i ryggen/nakke.

Fern er 25 år og en rigtig smuk og charmerende pige, ca 160 cm 48-50 kg. Tro hun er opvokset i dk, hendes sprog + væremåde virker meget dansk.

Hun virker rigtig seriøs og gør sig meget umage med massagen og med at kunden føler sig godt tilpas. med tiden kunne hun godt blive en af de aller bedste.

Jeg kan kun give min varmeste anbefaling :-)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg kommer også i Oasis! Det er et super massage sted - befriende fri for tillægsydelser! De giver super massage.

Som TS foretrækker jeg også Fern (tak for at skrive navnet, det er aldrig lykkedes mig at omfange det :-)

Stedet kan anbefales til rigtig god massage, både thai, sport og afslappende ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.