Hop til indhold
Saga29

Saga og Pernille Gangbang med Græsk

Recommended Posts

Saga og Pernille inviterer til græsk gangbang!

Vi to frække sexglade tøser har besluttet at holde vores allerførste sexparty hos Sexyclub på Vandtårnsvej 68 i Søborg, Mandag d. 27 marts kl 18-20.

Vi glæder os til at byde velkommen til 12 græskelskende mænd, som ikke vil gå glip af det vådeste og frækkeste sexparty nogensinde!

Prisen for alt inklusiv er 3100,- pr mand, hvoraf et depositum på 1100 skal gives ved tilmelding hos Sexyclub før d. 24 Marts. Hvis det skulle ske at du sidder og ønsker dig en plads, men kun med tanken om at se at vi tager den analt, så kan du også komme med uden græsk for 2300,- 
OBS. Ved mindre end 6 tilmeldte vil sexpartiet blive aflyst.

Under sexpartiet serveres der snacks og sodavand.

Vi vil forsikre jer om, at I kommer til at blive tilfredsstillet og godt tømt inden i forlader Sexyclub. 

Vi glæder os til at se mange frække mænd på denne aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror at det er disse skønheder !!

http://www.sexyclub.dk/girls/saga/index.php

http://www.sexyclub.dk/girls/pernille3/index.php

Uden at vide det er de nok dem ! ser godt ug Tak

Kan bekræfte, det er dem. - Har været i nærkontakt med begge (ikke samtidig). - Kønne, stærke piger, der kan tages fat i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 1 time siden:

Kan bekræfte, det er dem. - Har været i nærkontakt med begge (ikke samtidig). - Kønne, stærke piger, der kan tages fat i.

Og så har Pernille lige lagt nye billeder ud. - Rødt klæ'r hende sør'me. - De bryster vil ud i lyset og ses.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 9 timer siden:

Og så har Pernille lige lagt nye billeder ud. - Rødt klæ'r hende sør'me. - De bryster vil ud i lyset og ses.

Havde tænkt på saga hvad med alder passer den ? 

Pigeforskeren skrev, for 9 timer siden:

Og så har Pernille lige lagt nye billeder ud. - Rødt klæ'r hende sør'me. - De bryster vil ud i lyset og ses.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Direktøren8000 skrev, for 31 minutter siden:

Havde tænkt på saga hvad med alder passer den ? 

 

Spørger du om Saga's alder? - Læg et par år til, så tror jeg, den passer. - Konkret mener jeg, at saga's motor kan køre meget langt endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Banditt skrev, for 3 timer siden:

Er der stadigvæk ledige pladser

Jeg har lige været på vagt på Sexyclub og kan fortælle der stadig er plads.. Men du skal nok skynde dig at melde dig til;).. To virkelig skønne og lækre piger.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

 

Jeg har lige været på vagt på Sexyclub og kan fortælle der stadig er plads.. Men du skal nok skynde dig at melde dig til;).. To virkelig skønne og lækre piger.. 

 

Hey hvad laver du der?

så tæt på uden jeg ved det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...