Hop til indhold
Guest White hunter

Randers, god massage

Recommended Posts

Guest White hunter

Har fundet lidt en perle i Randers og har efter nogen overvejelser bestemt mig for at dele den med jer...... Kan jo godt være at jeg får ødelagt det lidt for mig selv....... ;-) 

Pranthips traditionel massage, vestertorv 6 i Randers, tlf 86424411.

Indledningsvis vil jeg lige nævne at jeg "kun" har fået massage på dette sted...... (Har måske fantaseret lidt om mere.....) stedet er meget pænt og rent, man tager skoene af når man kommer ind, der er 2 "senge" med forhæng imellem, som man kender det fra mange andre steder, og et andet rum med en stor seng, ved ikke om den bruges til massage..... Sengene er udstyret med varme, hvilket jeg sætter stor pris på.....

Der er 2 kvinder på stedet, mamma San ("Fai") der taler dansk, sød dame 40-50 år vil være mit gæt og en yngre dame ("Noan") måske 30-35 år, mamma er lidt buttet Noan er slank..... Begge er super søde og rigtig gode til at give massage. Massagen er hård uden at være ubehagelig og man bliver ikke pjasket ind i litervis af olie, kun det nødvendige. 

Jeg har fået massage 4 gange på stedet, 2 gange af hver og jeg kan kun sige at de begge holder en høj og konstant standard, så vil ikke anbefale den ene frem for den anden.

De første 3 gange kom jeg ind fra gaden uden at have bestilt tid, men kom til med det samme, den ene gang var der en anden gæst, 4 gang havde jeg bestilt tid og der var der en der gik da jeg kom.

Det er mit indtryk at de ikke har ret meget at lave, hvilket er syndt, når man tænker på hvor godt de gør det, og det er også derfor at jeg har bestemt mig for at reklamere lidt for dem. 

Som alle andre steder snydes der med tiden, men her er det bare omvendt...... De 3 første gange fik jeg + 10-15 min på tiden, 4. Gang 60 minutter, altså den tid jeg havde betalt for, kan nærmest ikke huske hvor og hvornår jeg har oplevet det sidst. Dette kan selvfølgeligt skyldes at de ikke har så meget at lave og derfor gerne vil gøre et godt indtryk, hvilket så også er lykkedes ift. Mig ;-) 

Jeg ved som sagt ikke om man kan få ekstra (det kan der være andre der ved mere om) men det man kan få, massage, er super godt, og der er som bekendt steder nok hvor man kan få alt muligt andet...... 

Kunne vær sjovt at høre fra jer hvis i prøver stedet af, og i må meget gerne hilse fra mig, Michael, hvis i kommer forbi, dette selvfølgeligt for at opbygge min "kredit" på stedet (behøver måske ikke lige nævne at i har læst om dem på EG ;-)

Håber at i vil behandle dem godt og få dejlige oplevelser på dette sted......

WH 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der flere gange. Jeg har er heller aldrig blevet tilbudt andet en massage. Jeg stoppede med at kommer der fordi hendes Mand og lille datter sad i forlokalet og så fjernsyn. Lyden fra fjernsynet var temmelig høj og pigen løb lidt rundt og skreg. Jeg har været forbi for et par måneder siden for lige at teste igen. Da jeg kom derind var der en anden Mand på en briks hvor der var et forhæng  i mellem.

Jeg tror ikke jeg kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Hej Bamsefyr

det lyder ikke som de bedste forhold at få massage under...... Jeg har som sagt kun været der 4 gange, men har aldrig oplevet forstyrrelser..... Jeg sætter også meget pris på at der er ro når jeg skal have massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bekræfte White hunters oplevelse hos Pranthips. Jeg er kommet der mange gange gennem de sidste 3 - 4 år og det er helt klart Fai, der giver den bedste thai-massage i Randers. Dejlig passende hård massage og brug af olie. Mine mimoser har det i hvert fald godt bag efter. Og udelukkende massage, så ikke noget kinky panky her. Det kan jo fås andre steder.  Men nyd massagen og snyd ikke dig selv for at tage halvanden time, så der også er tid til hovedmassagen. Det er næsten lige så godt som sex og jeg er flere gange blundet helt og aldeles hen og bragt modvilligt tilbage til overfladen igen med Fais søde 'godmorgen'. Rigtig køn pige for øvrigt og altid i godt humør, men det er jeg nu også altid selv og det er jo ikke en ulempe for at skabe en god gensidig kemi.;)

Har aldrig selv været generet af at der har været massage i gang på begge brikse og med forhængene trukket for. For den sags skyld har jeg heller ikke været udsat for Bamsefyrs oplevelse med støjende tv mm. Mestendels er det meget passende thai-musik, der har været i højtalerne. Og ja, sengen bruges også til massage:) og jeg sætter også stor pris på, at der i vinterhalvåret er en varmemåtte og ligge på:D

Jeg kommer helt sikkert igen og igen;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Har været på stedet 4-5 gange mere siden jeg startede tråden og kan kun sige at de holder standarden.....

Har oplevet at Fai har set tv/ talt i tlf. mens jeg har fået massage af Noan, men det har ikke været på en måde så det har vært et problem, super søde piger og rigtig god massage. 

WH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...