Hop til indhold
Guest MadsAalb

Aalborg smuk 25 årig dansk mulat❤️

Recommended Posts

Guest MadsAalb

Jeg lavede en aftale med hende og der må jeg sige at billedet lyver, hun er meget større end billede angiver så jeg var nødt til at gå igen.

 

Jeg fik et set en trans der var samme sted som jeg blev tilbudt i stedet for.

 

https://annoncelight.dk/showad/215230

 

Og der kan jeg kun sige at billedere lyver endnu mere LOL, jeg kan se at vedkommende er anmeldt under shemales også og den stemmer i hvert fald hvad angår udseende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 21 timer siden:

Jeg lavede en aftale med hende og der må jeg sige at billedet lyver, hun er meget større end billede angiver så jeg var nødt til at gå igen.

 

 

Hun kan besøges i Esbjerg og Århus også. Mærkeligt at hun vælger netop dette ene billede til sin profil i Ålborg. De andre hun benytter giver nok bedre syn for hvordan hun ser ud. @MadsAalb hvis du absolut ikke tænder på store piger kan jeg godt følge din skuffelse, men hvis det ikke betyder alt, så vil jeg mene, at hun har en del at byde på. Jeg synes at en tur bagfra med hende er en udsøgt fornøjelse med synet af den store brune bagdel og gigantiske bryster indenfor rækkevidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hedonis, du har ret jeg er mere til slanke piger, jeg blev noget overrasket :)

Jeg har efterfølgende også fundet anmeldelser af hende her og fundet andre billeder af benævnte kvinde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...