Hop til indhold

Cookie Fra DaisyClub

Featured Replies

Skrevet

Syntes det snart var et "par dage siden", jeg havde været ude og hygge mig med en cutie, så efter at have luret lidt på Cookie's billeder, 

bestemte jeg mig for at aflægge DaisyClub et besøg (igen).. Det er et stk. tid siden jeg sidst har været der, pga. usikkerhed om billederne osv.
og så syntes jeg ikke det er det bedste sted at besøge, i dagstimerne, pga. værkstedet lige klods op af indgangen.. Nå, nok om det.

Det er bestemt Cookie på billederne (lidt usikker på det 3, men der ligner hun stadig de 2 andre, såå .. ) Men, hun ser nu faktisk endnu mere sød ud i virkeligheden.
21 år, ja sagtens, kunne endda skyde hende til at være yngre.. Slank krop, nogle "pointy"- ungpige bryster uden hjælp og en typisk lille asiatisk røv.
Hun er ikke glat, hvilket jeg selv foretækker, men heller ikke en "busk" som nogle asiatiske piger har.. 

Jeg bestilte ½ time, stak hende en 1000.- og sagde "for you" og gav derved allerede 100.- i "drikkepenge" på forskud, det plejer at fordre for en god oplevelse.
Af med tøjet, efter jeg var blevet tilbudt noget at drikke & bad - Jeg kom lige fra badet, så takkede nej, men fik et glas vand.

Smed tøjet, og lagde mig til rette på det RET høje senge de køre med på dette sted, men det giver en fin "støde-højde" hvis jeg står på gulvet, og pigen ligger på sengen ;-)

Cookie kom ind, smed tøjet, satte sit lange hår op i en hestehale, og begyndte at give, hvad jeg vil kalde, en "oversmøring" med olie, og bestemt ikke massage i nogen henseende.
Fair nok, skal man have massage, kanman få det mange andre steder, billigere & bedre :-)

Hun undlod naturligvis ikke at "strejfe" min pik, imens hun smurte rundt, og begyndte at stønne (lidt for) højlydt, og lidt for påtaget, men ok, det virkede alligevel efter hensigten,
og jeg blev vendt om.. Hun sagde (som jeg også har set andre påpeger) at "Wow, what a Big and loooong dick" .. Det er ikke første gang, men jeg takkede, og sagde;
"I'm sure you will be fine ;-) ".. 

Hun begyndte et Øko- blow, som jeg har fået bedre mange andre steder, lidt for hurtigt, og kun lige på de øverste 5 cm. af pikken, imens hun "malkede"- løs på mit lem, måske for at undgå at skulle "spiddes" senere, haha ... Jeg er ikke en fyr, der kommer let, af blow - og slet ikke denne type, men jeg nød nu alligevel denne lille petit pige, der suttede & når man drejede hovedet, og kunne se det hele i spejlet, så kunne jeg ikke undgår at føle en vis tilfredsstillelse :-)

Hun spyttede ud i en serviet (Savl, og spyt- ikke fordi jeg kom), hvilket er et mindre turn-off, men ok - det er fint hvis det er hendes måde at gøre det på, men det bliver nu aldrig rigtigt godt på den måde.

Så monterede hun et gummi, og jeg bad hende, sidde på toppen, så jeg kunne nyde synet af hende ride min pik, imens jeg kunne lege med hendes ungpige bryster, og se hendes ansigtsudtryk imens hun red .. Hun nød det, eller også er hun klar til næste omgang Oscar's, og jeg tænkte at jeg da bestemt også lige skulle "have a piece of that ass", så bad hende vende sig, så jeg kunne tage hende bagfra - stadig med udsyn til spejlet .. Hun forsøgte at "hæve"- røven så meget, at jeg ikke rigtigt kunne komme i bund, og selvom jeg pressede hende ned, blev hun ved med at gøre det samme.. Nå, så om på ryggen med hende, så jeg KUNNE komme i bund, og igen nyde hendes ansigts udtryk nå hun blev "pløjet"- igennem!

Hun klynkede, gispede & stønnede - så jeg måtte overgive mig, og fyre den af .. Hun væltede over til siden, og lå og gispede & små grinede - og jeg sad på knæ, og prustede som en gammel arbejdshest... 

Alt-i-Alt en "0K" oplevelse, men - det der trækker er nok hendes alder, lille krop, fine bryster ... Sex'en har jeg bestemt fået meget bedre andre steder.
Men, en fin oplevelse, som jeg alligevel ikke tror jeg gentager ... Næste pige der, kunne være Lucky, som var optaget da jeg besøgte Cookie..

Skrevet

Hahahaha...bedste anmeldelse ever!...da jeg læste overskriften var jeg sikker på, det handlede om en internet cookie fra DaisyClub´s hjemmeside, som havde fucked noget op på din pc. :D

Skrevet
Vim skrev, for 9 minutter siden:

Hahahaha...bedste anmeldelse ever!...da jeg læste overskriften var jeg sikker på, det handlede om en internet cookie fra DaisyClub´s hjemmeside, som havde fucked noget op på din pc. :D

Der var noget, der blev "Fucked", men det var ikke min Pc haha

Skrevet

Tak TboneDK. Har kigget lidt på stedet så godt at høre at pigerne er ægte.

Skrevet
DaisyClub skrev, for 45 minutter siden:

tt-cookie-monster-hed-2013_0.jpg

Well, she looked better, when i saw her ;-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Enig med forfatteren her, meget rutinepræget og uinspireret oplevelse. God bryster, men meget følsomme hvilket gjorde det besværligt at lege ordentligt med dem. Generel øv-oplevelse som ikke bliver gentaget. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.