Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gøre det kort.

Det er hende på billedet, dog er de lidt gamle og nogle kilo fra. Hvilket kunne være ok, hvis servicen var ok. Kvinden er sympatisk , men total mekanisk, kan ikke anbefales, og er på ingen måde gf-experience. Det er hvad vi kalder en søstjerne.... Jeg var i tvivl om jeg skulle bare pakke sammen under akten, eller om jeg bare skulle være hurtig om at blive færdig. Men nu hvor jeg alligevel var inden i hende, så tænkte jeg bare at skyde kanonen hurtigst mulig. 

Så selvom det ikke var en grim kvinde , dog lidt misvisende fra billedet, så er det helt klart det værste knald i mit liv grundet det lave indlevelse og mangel på service niveau ....

Skala: 1-10

Stedet: 5 (ok diskret)

Pigen : 5 (ansigt trækker op)

Sex: 1 

Annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har  ikke besøgt Claudia og har derfor ingen mening om hende, men takker champ69 for advarslen. Jeg valgte i stedet Carolina fra samme annonce - whau, det var et godt valg, nøgleord på Carolina må være:
Køn pige, lever 100% op til fotos - pragtfulde naturlige bryster, hvis man som jeg kan li' dem i "håndfuldsstørrelse"
Leverer: Al lovet service er veludført
Er meget indlevende og så ud til at nyde alt hvad vi foretog os sammen

Eneste minus var at Carolina ikke taler engelsk, så det var lidt bøvlet at kommunikere, men håndtegn og kropssprog løste opgaven til punkt og prikke

Stor anbefaling fra mig

Mvh
B

Del dette indlæg

Link til indlæg
champ69 skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil gøre det kort.

Det er hende på billedet, dog er de lidt gamle og nogle kilo fra. Hvilket kunne være ok, hvis servicen var ok. Kvinden er sympatisk , men total mekanisk, kan ikke anbefales, og er på ingen måde gf-experience. Det er hvad vi kalder en søstjerne.... Jeg var i tvivl om jeg skulle bare pakke sammen under akten, eller om jeg bare skulle være hurtig om at blive færdig. Men nu hvor jeg alligevel var inden i hende, så tænkte jeg bare at skyde kanonen hurtigst mulig. 

Så selvom det ikke var en grim kvinde , dog lidt misvisende fra billedet, så er det helt klart det værste knald i mit liv grundet det lave indlevelse og mangel på service niveau ....

Skala: 1-10

Stedet: 5 (ok diskret)

Pigen : 5 (ansigt trækker op)

Sex: 1 

Annonce

Dit link er til en pige der kalder sig new Karem fra Venezuela og holder til i Gentofte :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med Champ69. Det er første gang jeg skriver en negativ anmeldelse af en GP. Det er jo pigernes levebrød,men her følte jeg mig decideret snydt.Claudia er sød   og venlig og stedet er også OK. Det var alt det postive der var ved den oplevelse. Jeg havde bestilt kys og superfransk som ekstraydelser. 200 kr per ydelse Blow varede 2 minutter og kys kunne man tydeligt mærke hun helst ville undgå. Det var så dårlig en oplevelse at jeg ikke engang kunne komme.    Jeg skyndte mig derefter hen til Nam i Søborg, som er en sød lille thaipige. Jeg fik lettet trykket med en cocktail med knep massage og superfransk til 1000 kr. Det var rigtig dejligt.Nam har hermed mine bedste anbefalinger. Jeg vil fra nu af altid checke eroguides anbefalinger. Det kostede mig 1200 kr at lade være!

Redigeret af Dick nasty
Der skal stå superfransk i stedet for blow

Del dette indlæg

Link til indlæg
CuriousDk skrev, den 3/3/2017 at 00:39:

Har hun kunstige bryster?

Jeg skal være ærlig og sige at den kedelig oplevelse gjorde , at jeg virkelig mistede fokus på brysterne. Så kan ikke give dig et klart svar på dette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...