Hop til indhold
Eventyreren

Ida Annoncelight - er den god nok??

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/224055

Jeg har villet besøg denne pige, men før vi overhovedet mødtes blev jeg bedt om at overføre penge til hende via mobilepay. Derefter ville jeg få adressen. Dette var jeg (selvfølgelig) ikke med på. MEN jeg kan jo tage fejl - så vil ikke ødelægge noget for Sugardate-indes forretning .Kan se hun fortsat annoncerer, så nu bliver jeg da helt nysgerrig på om nogle af jer herinde har besøgt hende - og om det var en god oplevelse i så fald? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser sprød ud og kan også formulere sig, hvilket (i min optik) er vigtigt. 

Jeg har desværre ikke erfaringer med hende @Eventyreren, men som udgangspunkt er forudbetaling = no go og man kan NEMT blive snydt! 

Følger med i håb om, at nogen har været forbi og kan komme med reele oplysniner på, om denne er fake eller ej? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyreren skrev, for 54 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/224055

Jeg har villet besøg denne pige, men før vi overhovedet mødtes blev jeg bedt om at overføre penge til hende via mobilepay. Derefter ville jeg få adressen. Dette var jeg (selvfølgelig) ikke med på. MEN jeg kan jo tage fejl - så vil ikke ødelægge noget for Sugardate-indes forretning .Kan se hun fortsat annoncerer, så nu bliver jeg da helt nysgerrig på om nogle af jer herinde har besøgt hende - og om det var en god oplevelse i så fald? 

Ja hun ser da rigtigt nok dejlig ud, men er jo en let sag at smide et billede på annoncelight som "madding" for sultne mænd, og er da også let at formulere en god tekst som "madding" for mænd, men kunne personligt aldrig finde på at smide penge i et dybt hul til en der kalder sig sugardater, på trods af at alt i hendes tekst jo siger han/hun er glædespige.  Kunne for den sags skyld heller ikke finde på at gøre det ved en glædespige, med mindre det var fordi jeg vidste hun skulle køre langt for at nå frem til mig (så hendes kørselsudgifter blev dækket). Men har været  ude for at de vil have beløb udbetalt via mobilepay på trods af at vi bor i samme by, og det ser jeg ingen grund til.

Mit råd vil være at du finder en anden skøn pige, som i forvejen har gode anmeldelser, og på den måde undgår at skuffe dig selv ved en der måske aldrig dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedet er ihvertfald fake; fundet på nettet, klippet til & ændret fra farve til s/h. check det med TinEye (men "han" var jo nok heller ikke sluppet afsted med en selfie) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha - godt arbejde Pinkman.

Nå, men adspurgt skrev "Ida" igår at billedet på annoncelight var af hende.

Jeg begynder at fornemme at jeg ikke er gået glip af det helt store:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
Eventyreren skrev, den 2/3/2017 at 09:33:

https://annoncelight.dk/showad/224055

Jeg har villet besøg denne pige, men før vi overhovedet mødtes blev jeg bedt om at overføre penge til hende via mobilepay. Derefter ville jeg få adressen. Dette var jeg (selvfølgelig) ikke med på. MEN jeg kan jo tage fejl - så vil ikke ødelægge noget for Sugardate-indes forretning .Kan se hun fortsat annoncerer, så nu bliver jeg da helt nysgerrig på om nogle af jer herinde har besøgt hende - og om det var en god oplevelse i så fald? 

Jeg har eksakt den samme oplevelse som dig. Iøvrigt, selv om personen bag VAR god nok, synes jeg det er dårlig stil at bringe forudbetaling på banen 30 minutter før det planlagte besøg, for en aftale indgået et hel døgn forinden. Sagde naturligvis som dig pænt nej tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, den 3/3/2017 at 16:23:

Jeg har eksakt den samme oplevelse som dig. Iøvrigt, selv om personen bag VAR god nok, synes jeg det er dårlig stil at bringe forudbetaling på banen 30 minutter før det planlagte besøg, for en aftale indgået et hel døgn forinden. Sagde naturligvis som dig pænt nej tak. 

Forudbetaling er et fucking NO GO.. Vi piger VED hvad vi går ind til. BUM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
Baremig skrev, for 2 timer siden:

Forudbetaling er et fucking NO GO.. Vi piger VED hvad vi går ind til. BUM

'Forudbetaling' er og bør naturligvis være, at man lægger skejserne in person umiddelbart inden 'det sjove' går igang, og intet andet. Se, DET er gensidig respekt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 8 timer siden:

'Forudbetaling' er og bør naturligvis være, at man lægger skejserne in person umiddelbart inden 'det sjove' går igang, og intet andet. Se, DET er gensidig respekt. ;)

Jeg hentyder til de som beder om forudbetaling over mobilpay ;)

og ja det er da en selvfølge at man betaler for den tid man har booket når man møder op, 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vuong skrev, for 4 timer siden:

Så er personen på spil igen, håber det snart stoppes sådan noget svineri !!

Det stopper aldrig, for uanset hvor meget du end anmelder på annoncelight, så sker der ingen ting. Jeg tror vi andre checker annoncelight oftere end ejerne af sitet. Jeg anmeldte en overgang 5-10 hver eneste dag (alle de der der sender folk til betalingsside, alle de der forlangte penge via mobile pay, alle de der solgte trusser,billeder osv, som jo umuligt kunne sendes uden betaling først, samt de de forsøgte at sælge webcamsex, uden at deltage i det selv), Men jeg blev super træt af der aldrig skete noget, så gad ikke mere at bruge tid på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...