Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Filosoffen skrev, for 10 timer siden:

I disse tider, hvor kultur-religiøse livsanskuelses-spørgsmål fylder ekstremt meget i den offentlige debat, kunne jeg godt tænke mig, at Jesus kom tilbage og lavede nogle mirakler, således vi kan få lukket diskussionen om hvilken religion er bedst en gang for alle... ;)

PS. Undskyld, jeg kunne ikke lade være. Din formulering mangler en afgrænsning i forhold til at det er GP'ere du mener - selvom det selvfølgelig er underforstået at det er det du mener.

Jesus tilbage? Så sætter vi Elkjær på fløjen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville også ønske jeg havde nået et besøg hos SEM ...  Hun virkede præcis som en jeg ville svinge fint med  
Håber dog hun har det godt og er mere end Lykkelig hvor hun er i dag *s*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage i 90'erne var der på det der nu hedder pigekollektivet af og til gæstevisit af en kvinde hvis arbejdsnavn var Claudia, hun var der kun på gæstevisit af og til. Hun var også stripper og var ikke bange for at snakke med os der havde besøgt hende når hun af og til havde et job på et af de lokale diskoteker. Hende gad jeg godt at opleve igen, for hun var sgu noget af det frækkeste jeg har oplevet og så kunne hun pille al generthed ud af enhver mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tror du de unge og måske mere modne brødre kender hende, John Cleland var den første til at anmelde hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Ungarske Sarah fra Randers...så mange minder om hede timer både hos hende og hos mig

Verona - en GP jeg engang mødte i Berlin med det mest fantastisk glade smil og de mest vidunderlige bryster...havde fornøjelse af sex med hende 3 gange. Nu er hun gift og har barn.

Og så er der søde Lea Rose, som jeg længe, længe ønskede tilbage ....fantastisk smuk, sød og sexet pige som jeg simpelthen bare har kemi med....og søreme om ikke drømmen til sidst blev opfyldt og hun kom tilbage :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
dickens skrev, for 9 timer siden:

Jeg så gerne J B Olsen tilbage på kuglestøder holdet!!

Ja...man skal nu engang holde sig til, hvad man er bedst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
fyren67 skrev, for 9 timer siden:

Helt klart danske silvia :)

Hun er helt klart en af pigerne med den største indlevelse....hun er savnet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder og læser tråden igennem og undre mig over om jeg er den eneste der har haft totalt outstanding oplevelser med Christinna og Adelie?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Prinz skrev, for 11 minutter siden:

Sidder og læser tråden igennem og undre mig over om jeg er den eneste der har haft totalt outstanding oplevelser med Christinna og Adelie?

Hvis du tænker på Christinna fra Bording så er jeg med i koret. Hun er dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sabrina fra Roskildevej 47, tilbage i 90'erne. Bare underligt at tænke på hun er blevet 20 år ældre siden, ligesom os andre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner Cassandra fra Ågade, Vejle i slut '00'erne . . Hun ku' noget med det franske . . . :P

Ved ikke om hun var ryger, men fandt efter et par besøg ud af, hun havde fyldt munden med Mentos eller lignende inden . . . DET kølede, 'sved' og pirrede på en SPÆNDENDE måde . . . ;) 

Efter hvad jeg har hørt, har SEM det godt i sit nye private liv - Bortset fra at en af stalkerne herinde fra i '14-15 stadig forsøger at forfølge/intimidere hende . . . :-( 

Tvivler på at 'Morten' forstår det fremmedord . . . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha mange, udvalget idag er ikke som i de gode gamle dage, men en specielt.... kan kun være Maria Magic, det er min drømmepige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Luna

Har snydt med tidshorisonten. Men hvem gider også følge andres regler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 2/3/2017 at 09:16:

Claudia Pussygalores.

Bare for at se hvordan det er gået hende.

Har du tjekket Pussygalores' hjemmeside for nylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 2/3/2017 at 08:52:

Okay jeg kunne godt tænke mig at vide 

Hvis i nu kunne få hvilken som helst gå tilbage som er stoppet eller flyttet andre sted hen end Danmark ind for det sidste års tid eller lignende hvem skulle det så være 

For mit eget vedkommende måtte det nok være Maya som holdte til i Århus eller Lara som os var fra Århus 

Nå Du nævner ikke køn !! Ville og vil gerne have CAGE tilbage På EG !!

Jeg har lavet mit eget nyt system og fået nye venner og tusind tak til dem !! 

Men for fanden hvor jeg sagner hans lune og skarpe tunge !!

Kunne nævne 20 som jeg heller ikke vil miste Men !!

CAGE er savnet for min side !! 

TAK JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

LUNA fra hostrup have ! sprød cigar !! Lidt bly men tænd cigaren og den brændte igennem !!

Tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...