Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Okay jeg kunne godt tænke mig at vide 

Hvis i nu kunne få hvilken som helst gå tilbage som er stoppet eller flyttet andre sted hen end Danmark ind for det sidste års tid eller lignende hvem skulle det så være 

For mit eget vedkommende måtte det nok være Maya som holdte til i Århus eller Lara som os var fra Århus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 1 minut siden:

@Trinetease tilbage til Horsens/Vejle fast. 

Det ville være lækkert:D

Vi kan da slet ikke undvære hende herovre :D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 9 minutter siden:

Hvis i nu kunne få hvilken som helst gå tilbage som er stoppet eller flyttet andre sted hen end Danmark ind for det sidste års tid eller lignende hvem skulle det så være 

I disse tider, hvor kultur-religiøse livsanskuelses-spørgsmål fylder ekstremt meget i den offentlige debat, kunne jeg godt tænke mig, at Jesus kom tilbage og lavede nogle mirakler, således vi kan få lukket diskussionen om hvilken religion er bedst en gang for alle... ;)

PS. Undskyld, jeg kunne ikke lade være. Din formulering mangler en afgrænsning i forhold til at det er GP'ere du mener - selvom det selvfølgelig er underforstået at det er det du mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claudia Pussygalores.

Bare for at se hvordan det er gået hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke jeg ønsker dem tilbage, da de helt sikkert har et nyt og for dem mere tilfredsstillende liv i dag.

Når det så er sagt er jeg nok ikke den eneste der mindes Nikita Darling og SEM som nogle skønne kvinder der kunne sit "håndværk".

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 44 minutter siden:

.. for dem mere tilfredsstillende liv i dag.

Only God Knows.

Men så rejser spørgsmålet sig uvilkårligt: Er det ikke tilfredsstillende at være i branchen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

"Når det så er sagt er jeg nok ikke den eneste der mindes Nikita Darling og SEM som nogle skønne kvinder der kunne sit "håndværk".

Du kom mig lige i forkøbet "The Voice". Og ikke blot kunne de håndværket. De gav så meget andet og mere,.

Redigeret af Polar
Ønskede ikke at prioritere. Stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kirsten i Aarhus, Randersvej 5 i kælderen, tilbage i 1997. Fordi jeg ikke nåede at opleve hende. Havde ikke modet, men lyttede den svarer virkelig mange gange :)

 

Heldigvis er jeg blevet mere modig med tiden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Olivia (no. 1) - A-gruppen, SMS-planet, Pussygalores og privat/diskret. Hvis man har mødt hende, glemmer man hende ikke.

Sanne (Jessica Rabbit), som holdt til på Cluberotica og Romantica - høj, rødhåret, H-skål og tilstede!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita, EvaLovers og Jesus.

Og rigtigt mange andre fra langt tilbage som jeg ikke husker navnet på.

Og Olof Palme og Zlatan selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville bestemt ikke have noget imod at have fornøjelsen af at besøge Gina Faith igen! Jeg nåede kun at besøge hende to gange inden hun stoppede, men de to besøg var så også det bedste jeg har oplevet i denne verden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg savner sgu Katharina fra Halmtorvet, hvor hun var i primo 00 erne, senere i indre by og endeligt på spontinisvej efter at have været forbi Cassiopeia....suk, bare hun var aktiv igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart Lise W,hun er aldrig blevet erstattet,hun gjorde piksutning til kunst.Glemmer aldrig at hun kunne deep throate uden problemer hvis hun ville men var ikke altid i humør til det,når man så fangede hende på en dag hvor hun havde lyst til den slags, så tog hun den til roden mens hun blidt masserede pungen med mandel olie,så var doktoren solgt og jeg pumpede kaskader af sæd langt ned i halsen på en hende,det var så godt at det sortnede for øjnene af mig.Jeg har efterhånden frekventeret rigtigt mange glædespiger og haft en del kærester men ingen har nået Lise W til sokkeholderne, når det gælder orale evner, en sand mester.Endvidere tændte det hende selv voldsomt at sluge spermen og hun pointerede ofte at præ sæden smagte af honning og hun elskede min sæd,hold da kæft det er noget en mand godt kan lide at høre og pikken rejste sig lige et par centimeter mere,nu bor hun i Jylland og er pensioneret fra branchen,desværre.

Redigeret af Dr.klam
skrive fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Uden tvivl Nikita Darling - Ud fra omtale og billeder så er hun klart øverst på min liste over dem, jeg gerne ville have prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cecilie fra SMS, hun var da et livsstykke, sikken en indlevelse, og en sød personlighed, og hun var vild med sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tnek

Victoria fra a-gruppen og skibhusvej i Odense, hvor jeg besøgte hende.... ca 12 år siden.  Åhhhh hun var dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at væge synes jeg

Olivia No1, Evalovers, Nikita Darling, SEM og Lille Isabella i Aalborg er nok dem jeg tænker tilbage på med det største smil. 

Nå ja og så Lille Julia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moriarty skrev, for 4 timer siden:

Ville bestemt ikke have noget imod at have fornøjelsen af at besøge Gina Faith igen! Jeg nåede kun at besøge hende to gange inden hun stoppede, men de to besøg var så også det bedste jeg har oplevet i denne verden :)

Jeg nåede det så aldrig, men dengang var hun klart en som jeg havde i tankerne. Iøvrigt også nogle skønne indlæg hun skrev både her med også i gamle dage på Venuslogen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...