Hop til indhold
Guest Vestegnen

Top Thai Massage Tåstrup

Recommended Posts

Jeg har været der, og kan kun sige pæne ting om stedet, det er super fine nye lokaler, og Helen yder altid en fantastisk god massage, hun er super service orienteret. Hende du henviser til kender jeg ikke, men jeg tror du med garanti vil få en god oplevelse.

God fornøjelse

Scaglietti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøkte Helen i Tåstrup for en times behandling.

Fantastisk søt og service orientert jente og flotte lokaler. Ja, konkurransen begynner å bli stor i området, men jeg er overbevist om at Helen vil "vinne slaget" - servicenivået på de andre stedene jeg har besøkt rekker ikke Helen til knærne.

Anbefales på det varmeste!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Jacobsen skrev, for 8 timer siden:

Var der onsdag. Fik FP som ikke var noget at skrive hjem om.
Gentagelsesfaren er ringe. 

 

Jeg har gået forbi opgangen, hvor de holder til. Det er ikke særligt diskret i forhold til naboer, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej og jeg mødte også en anden gæst.

Vestegnen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har gået forbi opgangen, hvor de holder til. Det er ikke særligt diskret i forhold til naboer, vel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Steev55
jalokin71 skrev, den 03/06/2017 at 21:15:

Pænt sted .

Fik en okay massage .Men den fulde pakke hvad ikke noget at skrive hjem om .

Jeg fik den samme oplevelse:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igår ringede jeg til Taastrup, da Anna plejer at være på arbejde dér. Fik at vide "ja-hun er her - hvornår kommer du"? Afsted med store forventninger da vi jo skrev på dansk så der burde ikke være misforståelser!! Da jeg kom ind var der ingen Anna? hun undskyldte sig med, at hun lige var kommet og ikke vidste om den anden der var der hedder Anna!!! :-) Nå men den anden var en  ældre dame, så jeg valgte den unge der havde taget imod mig, da hun faktisk ser ret godt ud med store bryster. Hun gav mig en halvdårlig massage, og jeg blev rimelig hurtig vendt om. Vi havde aftalt at jeg skulle slikke hende og så ellers et HJ. Hun var meget modtagelig for mine slik og blev drivende våd, fik en go orgasme er jeg ret sikker på (erfaring):-) og jeg fik en helt fin spiller, go  snak bagefter, gik  ca 40 min for 800 kr. en ok pris.

Jeg kan varmt anbefale Rita som vist først er der onsdag / torsdag i næste uge.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...